ik heb nu 4 tattoo´s en ik wil er nog wel meer.. maar me mannetje vind het nu wel genoeg haha net zoals piercings.. daar heb ik er nu uhm 4 van.. maar zou nog wel meer willen haha als je eenmaal begint dan stop je niet meer!
@ shanai: de teruggave is ERRUG leuk ik dacht dat jij een beetje de oorzaak was van de avond meeting de aanstichtster, maar dat kan ik me verkeerd hebben herinnerd...! geen idee wat een inkomensafhankelijke combinatiekorting is, wij hebben een belastingdame, die regelt alles! Succes met je presentatie!!! @ lauwie: tygo kauwt voornamelijk iets van 10 min. op zijn tandenborstel, soms poets ik na, maar hij laat het nog steeds niet echt toe.... @ lique: hij moet idd wel te verbergen zijn voor als je werkt of bij klanten bent ofzo... Dus zat zelf ook al te denken als een zichtbare plaats toch niet te vermijden wordt (want het moet wel leuk zijn natuurlijk!) dan moet ik er maar camouflage voor tattoo's meteen bij komen, dat ik iets in huis heb, mocht ik het nodig vinden om het te bedekken. @ jenny: heb er 1 op mijn rug net boven mijn ünterhosen Wilde eigenlijk uitbreiden naar mijn hele rug met bloemen, maar dat wordt zo'n duur grapje... @ binna: hahaha, ja joh, zie juud dagelijks in haar nakie, die heb ik gezien Op de voet vind ik ook wel erg mooi, maar ik draag graag pumps dus weet niet of ik dat dan wel zo mooi vind bij mij... @ lauwie: ja had inmiddels op internet een schoonheidssalon gevonden die aan spraytanning doet, met druivesuiker en ze hebben ook behandelingen voor dit soort pigmentvlekken, dus ik probeer eerst de zonnebank uit, want dat isnatuurlijk toch wel echt heerlijk en als het weer terug komt dan ga ik naar die salon om te kijken hoe en wat.... Lauwie goed bezig!!! @ miepie: oeh lastig, maar ik zou er niet op reageren en gewoon zeggen, je doet jezelf pijn hoor en als ze zich dan pijn heeft gedaan en evt huilt, dan zeggen ja eigen schuld, ik heb je gewaarschuwd en verder niet te veel op reageren, Tygo doet het soms ook wel als hij boos is.... @petra: ja het leven is oneerlijk he... Ik heb vanmiddag een bijeenkomst met een collega in utrecht over de nieuwe procedures omtrent vergunningsaanvragen... 8) @ lique: hahahaha, laat ik nou is niet op zoek zijn naar zoveeeeeeeel sterretjes... 1 achter het oor vind ik ook wel mooi, staat iemand in de mama, bij het onderdeel mode, vind ik wel gaaf Lies tattoo lijkt me ook wel mooi, lijkt me wel pijnlijk....
Zeg, jij mag niet lijnen he? Door lijnen ontstaan er afvalstoffen in je lichaam die bij de baby komen en dat is schadelijk!
Ik wil ook nog steeds wel een tattoo met iets van mijn kindjes. Op mijn schouderblad ofzo, of bovenarm.
Setteke: maak je geen zorgen hoor lijn echt niet, maar kan best een keer patatje laten staan toch das geen lijnen. moet gewoon beter eten, want ben gek op eten. bij mylan kon ik de laatste maanden de gebakjes laten staan daar heb ik nu echt moeite mee miepie: oja ik moet hierna nog 4 dagen werken en dan 4 weken wachten haha
Nog ff, misschien vinden jullie wel leuk, maar ik denk dat Lauwie meer leuk zou vinden, kijk eens: home En ik heb Jeslyn aangemeld, nou ben benieuwd! Verder gaat goed met Jeslyn, ze is nu bij gastouder en ik moet zo naar de tandarts. Fijne dag dames!
Linka succes bij de tandarts. Een kind gebaren leren lijkt me nog moeilijker dan het leren praten, maar dat zal vast komen omdat ik het niet ken.
nou ja in ieder geval een hele goeie morgen deze morgen !! lekker weertje !!!! ben helemaal vrolijk !!! kenny is als een gek boven en beneden binnen en buiten aan het ramen zemen dies gek die ziet de zon in de ochtend en die rent meteen naar buiten ! straks lekker wandelen met zn drietjes ( 4) emy op der driewieler. ze is hele ochtend al liedjes aan het zingen zoooooooooooo lief !
op mijn werk en geen tijd om te reageren, maar mijn vriend belde net. hij had haar weggebracht en terwijl hij er was probeerde dat kindje een kindje te bijten. beetje ongemakkelijk maar dat kindje werd flink aangepakt. de andere kindjes waren ook onder de indruk. heb er geen lekker gevoel bij dat dat bijtkind er is en in die paar minuten een kind probeerde te bijten.
Sjorsje, volgens jou wel ja, maar leren met gebaren is sneller communicatie met je kind dan praten. Jeslyn begon het al toen ze 8 maanden de hond gebaren. Veel later zei ze pas mamma. Maar ligt het ook eraan wat voor kind is
@linka ah leuk, ze zal het ook zeker leuk vinden @lauwie: nou dat kind weet van geen ophouden. hoop dat het na deze keer ophoud
zo.... nog ff de tijd volmaken tot we wegmoeten... Wel jammer anders had ik vanmiddag eerder vrij genomen met dit mooie weer!
god man, heb me toch een honger, de laatste tijd zit ik te vreten als een beer die in winterslaap is geweest, bah! Oh ja en mn H&M was gister binnen!!! Whoehooeee!!!