Augustusmamma's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Linka er mee wachten kon niet want moest het nu ophaalen haar dochter krijg nu een grote bed. Maar we kijken hoe het gaat en anders slaan we het nog op

@shanai het is nog niet gelukt met slapen ze ligt nu in haar eigen bed. maar morgen weer proberen. en zal kijken of ze die mt hebben. moet wel zeggen kom daar niet ieder week

2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ohhh ik snap het Binna! Is leuk bedje, wat voor een bedje?

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
  4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Heel mooi Binna!!!

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Linka, jeetje is ook vervelend idd dat je dan afhankelijk ben!

6. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Binna; leuk bedje zeg!

Shanai; lijkt net of ze het merkt ja dat ik vakantie heb. Maar het is altijd van zondag op maandag de vakantie in. Terwijl ik altijd op zondag bij haar ben. Ik zeg wel altijd dat mama vakantie heeft en dus ook maandag bij haar is. Vind het altijd wel toevallig, maar niet zo erg. Zit er ook een bilderberg in Drenthe??

Carmen; wat balen zeg Tess weer zoveel wakker vannacht. Hopelijk vannacht een betere nacht voor jullie!

Juud; succes met de Clomid. Dat deze dubbele dosis jullie maar mag helpen een wondertje te maken.

Chantal, wat een gedoe met de kids van Rene zeg. En dat ze de vriend papa noemen kan me voorstellen dat je dat niet leuk vindt. Heb op school ook veel te maken met gescheiden ouders en het komt maar weinig voor dat kinderen de neiuwe vriend papa noemen. Altijd de voornaam; heb zelfs een keer een kind gehad wat haar echte vader bij de voornaam ging noemen en zei dat ze een nieuwe papa had, maar noemde toen die wel bij de voornaam en zei geen papa als ze hem aansprak. Ik blijf erbij dat biologische ouders papa en mama zijn en de rest maar een andere benamnign moeten krijgen (tenzij het hele jonge kinderen zijn en ze niet anders weten of bio vader niet kennen)

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Nou Silver werd net huilend wakker toen in slaap gevallen bij mij. En heb haar nu in der dreumes bed gelegd ben benieuwd morgen ochten.

Weltruste uedereen

8. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    juud, ik heb hele gave all stars voor haar gekocht. en in een goede schoenenwinkel begreep ik dat die flexzolen nog prima zijn. en die past ze nog dus hopelijk voor de zomer nieuwe met iets stevigere zolen. en in die categorie (zomerschoentjes) is er meer in mijn smaak :D
    sterkte met de clomid :( ook voor angelo

carmen, ik ga het eerst maar eens met de weegschaal van de andere buren proberen. en ook als ze dan afgevallen is weet ik waar het vandaan komt. ze had genoeg reserves dus ik hoef me ook niet meteen zorgen te maken. vond het alleen wel gek om te zien dat ze weer onder de 10 kilo zat.
    fijn dat je eerst werkdag goed ging.

linka, fijn dat het met jeslyn weer wat beter gaat. hopelijk morgen weer lekker eten en drinken!

net gezellig bij mijn beste vriendin op de thee geweest. ze is woensdag uitgerekend van de tweede. spannend!

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Lauwie, dan hoop ik voor je dat Ot haar voetjes niet zo hard groeien als van Giulia, zit hier met amper gedragen mt 21 :(
    Mss 3x aangehad....interesse???

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    wat zonde juud! wat voor schoentjes zijn het? otje past haar bardossa's maat 21 nog wel.

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Van dr Visser. Waren nieuw 25 euro. Toch zonde!

12. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    juud vingers crossed hier

en ik heb zumba vorige zomer al gedaan, is echt heeeeel leuk, al vinden de kinderen het debiel.....

oei rebbel, zonde, maar gelukkig heb je je kleur weer terug

oooh ben snipverkouden aanhet worden he
    morgen met anissa naar de kinderarts.. benieuwd hoe het bleod was
    anissa loopt nog heel veel op haar slofjes en roosjes enzo, en ze heeft van die replay snowboots, ook met zachte zool

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    juud, als ze zo duur waren, kun je ze misschien beter op marktplaats zetten. ik weet niet hoe lang otje er nog in past, dus dan vind ik het zonde om er veel aan uit te geven.

noura, replay snowboots klinkt gaaf. heb je een foto?

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    noura, succes morgen bij de ka! en beterschap!

hoorde van een vriendin dat morgen ingeleid wordt. spannend! babyboom hier!

15. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    juud heb je foto van de schoenen?

Lauwie ben benieuwd naar de juiste cijfertjes.

Ga werken nu, tess gaat naar oma want ze is wat ziekig. Koorts, kortademig en ze grijpt steeds naar haar keeltje en wil niet eten/drinken.

16. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Lauwie, nog gefeliciteerd met Ot, de oma van Roos en Suze had nieuwe schoentjes gevonden en gekocht voor Roos. Gisteren bij haar aangedaan en voor de allereerste keer wilde ze ze niet meer uit :p ook met van die flexzolen, gelukkig is ze wel zonder schoenen gaan slapen. en wat spannend van je vriendin

@ Juud, ik ga weer voor je duimen deze maand, jullie hebben nou lang genoeg gewacht.

@ Tesske, beterschap voor de kleine meid, ik hoop maar dat ze snel opknapt. Wel fijn dat ze naar oma kan

@ Binna, ik ben benieuwd hoe het gegaan is met Silver in haar nieuwe bed. Roos blijft voorlopig nog in haar ledikant

Ik ga er vandoor, de kleinste kabouter heeft honger. Vandaag om 8.10 uur naar de dokter met Roos die echt hijgt als een stalpaard en vanmiddag ga ik nieuwe leren laarzen laten aanmeten, bleek goedkoper te zijn dan in de winkel een standaard paar te kopen, krijg ik nog van mijn verjaardag (in augustus :D)
    o en mijn nieuwe wasmachine komt vandaag, dan ben je natuurlijk officieel een burgertrutje geworden, als je je heel erg zit te verheugen op je nieuwe wasmachine

17. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Goedemorgen,

Hier een beroerde avond achter de rug. De nacht is verder goed gegaan, maar dat was pas vanaf 2uur :( Jasmijn slaapt nu nog, dus ik zal haar zo maar wakker maken.

Het probleem is dat ik (weer) te veel melk heb. We zitten dus in de vicueuze cirkel van drinken en spugen. Ze drinkt even, krijgt zo veel binnen waardoor ze erg veel spuugt en wil dan meteen weer drinken. Gisteren van 20u45 tot 22u bezig geweest met voeden en daarna van 23u15 tot 2.00uur :$ Mijn borsten staan op ontploffen en doen erg zeer....

18. Goeiemorgen dames,

@ rebbel: wat gaat het toch snel! Hoe gaat het zo met 2 kindjes? VInd je het heel anders/ zwaarder dan met 1?
    En je haar oranje, oh oh..... Hihihi, ben je met een muts op naar de kapper gegaan ;)

@ schatje: hé meid wat lekker dat alles zo goed gaat!
    Bradley drinkt en groeit inmiddels?
    En hoe vind Djayden alles, als grote broer?

@ juud: ja curcaou is op zijn goedkoopst 600 eurie voor een ticket, maar slaapplek hebben we en dan is het nog huur van een auto daar en zakgeld. Maar eerlijk is eerlijk, het is daar echt wel een paradijsje... We zien wel of het lukt!

Moet je ff kijken maar als je rooster van mei er is of jullie kunnen komen, zou leuk zijn, maar we hebben sowieso nog een date voor de dierentuin he!

En nee, ze noemen mij idd gewoon chantal

Succes met de clomid!!!

@ Carmen: Is goed meis! Leuk!
    ff doorlezen of ergens staat hoe je eerste werkdag was.....

@ mik: andere vorm van nesteldrang, dat koopgedrag, hihihihi?

@ shanai: hahaha die fayenna, ja nee eraf gaan ze niet meer...
    ooopsss...
    Vind het gaaf als je er ook bij bent, en zoals ik zeg, als je fayenna toch even wilt neerleggen ofzo omdat het zo'n lange rit is of whatever, geen probleem

@ alieke: dat vind ik dus ook...

@ noura: succes vandaag met anissa bij de KA, ben benieuwd wat de uitslag is....

@petra: hahaha, succes vandaag burgertrutje, misschien kan je vanavond al wel wassen draaien in je nieuwe wasmachien, whoeeehoooooeeee!!!!!!
    ;)

@ duster: heb je niet iets daarvoor dan of is misschien afkolven tussendoor omdat je teveel hebt geen optie?
    Wat zegt de kraamverzorgster?

19. Zo ik ga iemand uit bed plukken!

Vannacht:

04:14 uur Ma ma ma ma ma ma
    Heel schattig, kijk op de klok.... :(
    Damn het is te vroeg....

Ik ga naar Tygo's kamer en vindt zijn voeten waar zijn hoofd hoort te liggen!!!
    Ligt ie met zn hoofd naar het voeteneind, heeft ie al wat knuffels van zijn voeteind weggetrokken en mee liggen spelen.
    Dus ik draai hem om, zet de knuffels goed, speen en tutdoekje gegeven, instoppen, muziekmobiel aan en lekker verder slapen...
    Hij echt de hele tijd zo'n vragende hm?
    Zo van wat doe je, hahahaha!!!

Hij is gelukkig zonder problemen verder gaan slapen en is dus nu pas wakker....

20. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    duster dat moet toch niet kunnen? teveel melk? donique spuugde ook zoveel maar dat kwam door kma! misschien proberen om geen koemelk te eten / drinken?

Deel Deze Pagina