@toetie ga een wiekendje weg naar putten met me colega's voor het eerst zonder Silver vindt ik wel erg moeilijk
Leuk, maar idd moeilijk om Silver achter te laten Maar Silver is toch in goede handen? Lekker gaan genieten hoor.
De kinderen gaan zaterdag op zondag uit logeren bij mijn ouders en nou lijkt het erop dat we nogal een meevaller hebben met salaris van Hilbrand. Ik zit te denken om samen wat te gaan doen. Bij Humphreys en Tivoli (bios) hebben ze een actie. 26,50 p.p. voor 3 gangen diner en een filmpje.... Ik ga het er zo maar eens met Hilbrand over hebben. Ik vind eigenlijk dat we wel wat leuks verdiend hebben na al die ellende van de laatste tijd....
Hallo, Ik lees wel trouw mee hoor, maar heb niet echt d epuf om te reageren. Lauwie, wat een ellende op het kdv zeg. En wat een wond. Dat is echt flink gebeten zeg. Hoop maar dat ze het nu serieus op gaan pakken, want dit is niet leuk voor jou. Kan me voorstellen dat er iets gebeurd zonder dat je het ziet. Dat heb ik ook wel eens in mijn klas, maar daar wordt flink over gesproken en extra in de gaten gehouden. Setteke, wat een ellende op het werk van Hilbrand zeg. Hopelijk lost het zich snel op. FF: Gefeliciteerd met Stijn!!! Ik haalde vanmiddag Danique op van kdv met een opengekrabte wang. Ze konden me niet vertellen hoe het was gekomen, misschien had ze het wel zelf gedaan. Nou de krab is wel zo lang en diep dat ik daar niet in geloof. Verder zat ze te huilen aan tafel toen ik binnenkwam. De leidster is absoluut nie tmijn favo die er is op donderdagmiddag. Ze ws nu ook tegen een kindje aan het mopperen, omdat die voor de zoveelste x de vormenstoof van de plank haalde en leeggooide, en ze had hem al zo vaak opgeruimd. Ja kom op zeg, om half 6 kun je de boel nog niet netjes hebben als je 5 kindjes nog hebt. Ze vertelde dus dat Danique huilerig was, maar ja ze kreeg ook niks geen aandacht en werd niet getroost, vond ik echt niet leuk. Over 2 weken gaat ze naar een andere groep, en heeft ze deze leidster niet meer op donderdagmiddag, gelukkig maar! Ik lees vast nog mee dit weekend, maar morgen helemaal vol, eerst zwemmen, dan Danique naar mijn ouders brengen, vervolgens cursus, 's avonds uit eten met mijn collega's omdat de concierge 25 jaar in dienst is. Dan naar huis, Danique blijft bij mijn ouders en zaterdag de hele dag cursus in Utrecht. Dan hoop ik tegen 6en thuis te zijn en mijn ouders komen dan ook Danique brengen!
Helaas vandaag negatief getest Ik hoop dat het mss toch te vroeg was? Ik moet de 23 naar gyneacoloog dus dan zien wel weer verder!
Lauwie, ik begrijp je gevoel wel hoor... en ik baalde er ook heel erg van toen Tess tot bloedens toe in haar wang was gebeten maar ik begrijp ook dat het niet helemaal te voorkomen is en de juffen hebben beloofd voortaan beter op te letten. Maar ook mij is verteld dat de kans op opnieuw gebeten worden aanwezig is omdat Tess op alle kindjes af loopt om mee te spelen. @ Alieke, oh dat is ook niet leuk zeg! fijn dat Danique bijna naar een ander groepje gaat. @ Juud..heb je getest vandaag meis?
oh sorry..tegelijk gepost juud. Wat balen dat de test nu nega was, ik duim op een positieve test de 23e !
Setteke moet je doen joh en is geen geld! Het is goed om eens even lekker tijd voor elkaar vrij te maken. Meiden ik ga even lekker douchen en dan mijn bed in. Trusten!
hoi meiden, ik weet het het is echt een luxeprobleem, maar het is toch altijd handig om aan andere te vragen hoe ze erover denklen. Ik heb heel erg lang gespaard voor markiezen, de meeste weten wel in wat voor soort huis we wonen en daar vind ik het echt superleuk bij staan. Ik heb nu meerdere offertes laten maken en dat komt voor 5 ramen en 1 schuifpui op rond de 4600 euro. Ik vind het ook veel geld, maar wat ik al zei daar heb ik voor gespaard. Nu blijkt dat een markies voor een schuifpui helemaal niet handig is en raden ze daar een knikarmscherm aan. dan zijn er dus overal markiezen en 1 knikarmscherm. eerlijk gezegd lijkt mij dat een gek gezicht??? maar als we daar toch een markies nemen moet je dus altijd bukken als je naar buiten loopt en dat is natuurlijk ook irritant
@ Setteke, ik vind het echt ongelovelijk k*t voor jou en Hilbrand, eerst dat gedoe met jou oude werk, dan stort je je met hart en ziel op je opleiding en dan loop je te kutten met zo'n stageplaats en nu weer Hilbrand zijn werk. Ik bewonder hem dat hij ondanks alles zijn werk blijft doen en zich niet laat kennen, zeg dat maar tegen hem. De meeste mensen zouden toch in hun emotie heftig reageren, maar jullie reactie is doordacht en veel beter veel succes
@Petra. Ik zou een markies niet mooi vinden voor openslaande tuindeuren. Dit omdat een markies ook een beetje afsluit en ik juist vindt dat openslaande deuren open moeten. Meiden slaap lekker allemaal
Juud; wat balen zeg! Hopelijk was je gewoon te vroeg! Ik ben normaal heel tevreden over het kdv hoor. Maar deze leidster ligt me gewoon niet zo denk ik. En ik heb ook het idee dat ze niet zoveel van de kindjes kan hebben. Heb al een keer eerder gehd dat Danique huilerig was als zij er was. Terwijl dat normaal nooit zo is. Petra; tja luxe probleem. Ik zou misschien voor de schuifpui wel niets doen. Of staan daar veel de zon op. Ik vind het ook echt mooie dingen die markiezen. Wij hebben ze ook voor het huis, maar helaas zijn ze niet heel goed meer en ze zijn zo duur
Ik zou ook geen markies bij de tuindeuren doen... Mijn opa en oma hebben ook om het hele huis markiezen, maar bij de tuindeur een gewoon scherm, maar dan wel met dezelfde stof als de markiezen. Met een markies bij de tuindeur loop je er steeds met je kop tegenaan. En bedankt voor je lieve reactie! Hilbrand vertelde dat J. ook wel geschrokken was en dat ze dit zoals het nu gaat vreselijk ging. Ze had wel zoiets dan Hilbrand beter naar een andere locatie zou kunnen, maar ze zou hem nooit in dit parket hebben willen brengen, ook omdat ik studeer en wij kinderen hebben. Ze vond ook dat de leidinggevende niet goed bezig was en ze had zelfs het vermoeden dat die ledinggevende aan het solliciteren is en dan de organisatie lekker met deze puinzooi te laten zitten. Ze dacht laatst een sollicitatiebrief uit de printer zien komen....