Setteke, ik vind het toch wel erg vreemd. Want die J heeft alles dus aan het schijten gebracht en nu vind ze het ineens erg? Wat een trut zeg (of begrijp ik het verkeerd?).
Ja, maar dit was haar bedoeling natuurlijk niet.... Overigens is zij niet degene die uiteindelijk naar de leidinggevende is gestapt, maar de andere collega die er sinds de zomer zit en die dus zelf het gevoel heeft niet op de goede plek te zitten. Functie valt tegen, bla bla bla.... Nou ja whatever, als ze het echt zo erg vindt dat zorgt ze maar dat alles weer goed komt, maar ja dat gaat natuurlijk niet!
Goeimorgen dames @seteke. Ik vind het maar een naars en rare situatie hoop dat er niks ergs gaat gebeuren hier door. Dikke knuf
zou ik misschien moeten ruilen met iemand waarvan het kindje heel vroeg wakker is? jenny? duster? Bij mij ligt alles nog te slapen en ik ben alweer wakker. Het bad is aan het vollopen dus daar ga ik even van genieten nu het nog kan
petra je mag tess wel hebben hoor, die is ook altijd erg vroeg. Geniet van je bad! Set wat een maf gedoe zeg op zn werk, hoe is hij er zelf onder? Binna werkze
@Shanai, ja ben ook benieuwd hoe het was gisteren! @Juud, hopelijk snel beter nieuws. Wel beetje balen dat hij gisteren negatief was. @Petra, ik zou doen zoals Setteke zegt. MOoi hoor markiezen, wat voor kleuren wil je? Ik heb voor 2 ramen, daar zou ik het wel willen, achterkant is niet nodig, das op het noorden. Hoe laat ga jij 's avonds naar bed zeg, dat je zo vroeg wakker bent, pfff. @Noura, leuk filmpje! @Binna, geniet van je weekendje weg. Zal wel even slikken zijn, maar toch ook gezellig!! En ik weet nog dat je laatst twijfelde, goed dat je toch gaat!! Zo meiden net een bak muesli met yoghurt weggewerkt, wat is dat toch smerig zo op de ochtend. Zit het kokkend weg te werken, blegh, maar ja wie mooi wil zijn....' Gisteren eerste bij de bridge, joehoe!!
Goedemorgen, kindjes zijn al naar het kdv en ik mag zo gaan werken. Ik heb m'n dienst namelijk verschoven van dinsdag naar vrijdag, omdat ze niet het kdv mochten komen ivm de uitslag. Is wel even apart om weer op 'n vrijdag te werken. Petra, over de markiezen. Aan de ene kant is overal hetzelfde het mooist, maar dan niet overal praktisch. Zou denk ik dan zelf kiezen om niet overal markiezen te plaatsen, maar in hetzelfde motief een ander systeem.
Goeiemorgen! @ Lauwie: Als het je nog heel erg dwars zit en je wilt erover praten, dan mag je me best PB-en hoor. Je zoekt geruststelling en dat is logisch. Dat het kan gebeuren dat weten we inmiddels allemaal wel, maar het is toch fijn om te weten dat ze er ook echt wat aan gaan doen, toch?! @ Setteke: Ik vind het een vrij schijnheilig gebeuren daar op dat werk van Hilbrand. Eerst lekker gaan zitten stoken en dan zielig doen...! Bah! En die nieuweling mag helemaal in de str*nt zakken! @ Petra: Jij met je luxeprobleem hihi. Ik zou het ook niet doen. @ Binna: Het blijft dubbel he, hartstikke leuk om weg te gaan, maar ook weer hartstikke leuk om uiteindelijk naar huis te gaan haha! Ik wil vaak zo snel mogelijk weer naar huis! @ Linka: Ha meis! Alles goed? Nog aan het lijnen? Ik heb alleen maar vaste planten in de tuin gezet hoor, dus die blijven er voorlopig wel in staan, tenzij ze doodgaan. @ Juud: Hopelijk was het nog te vroeg wijffie! Ik ga heel hard duimen!!! @ Lique: Oh gatver, ik vind dat ook vreselijk 's morgens! Toen ik aan het Sonja Bakkeren was moest ik het ook regelmatig. Dan wisselde ik het ontbijt en de lunch om, want 's middags kreeg ik het wat makkelijker weg haha! Ik heb gisterenmiddag echt heel hard mijn hoofd gestoten toen ik speelzand was gaan halen. Het lag onderop een stelling en op de plank daarboven hadden ze een pallet geplaats, maar die stak uit, wat ik in eerste instantie dus niet gezien had. Ik moest er half onder kruipen om die zakken van 25kg te kunnen pakken en terwijl ik kracht zet om ze eronder vandaan te trekken stootte ik 2x keihard mijn hoofd tegen die pallet. Ik heb er een mooi aandenken van op mij voorhoofd...gggrr! Vanmorgen ben ik ff lekker thuis, alleen! Het is echt een puinhoop thuis, de benedenverdieping alleen gelukkig. Overal ligt zand. Dus ik ga ff stoffen, zuigen en dweilen nu er geen klein grut om me heen loopt. Daarna naar de zaak. Het regent nu, dus het zal nog geen storm lopen.
Goedemorgen! Ik lag al vanaf 7 uur te draaien in mijn bed. En heb tegen kwart voor 8 besloten eruit te gaan. Kun je een keer uitslapen, maak je er geen gebruik van. Manlief en Danique liggen dus nog heerlijk te slapen. Ik ga vast al mijn spullen pakken voor vandaag en dan zal er vast nog iemand wakker zijn. Daarna lekker zwemmen met Danique. Leuk leuk! Allemaal een fijne dag!!!
@ Alieke: Waardeloos is dat he. Ik loop de hele week al met dikke ogen omdat ze hier om 6.15u klaarwakker zijn...pff! Ik was trouwens vergeten te reageren op het KDV en de krab bij Danique. Zulke leidsters moeten wat mij betreft maar een andere baan gaan zoeken! Je weet dat je met kindjes veel geduld moet hebben en dat ze lekker willen spelen, daar zijn ze kind voor! Aan de andere kant snap ik best dat ze naar huis wil, maar dat mag niet ten koste gaan van de aandacht aan de kindjes!
marleen hier regent het ook, dus ga toch maar geen viooltjes kopen vandaag. Verkopen julie trouwens alleen planten of ook loungesets, tuintafels etc? Zal zo eens bedenken wat we vandaag gaan doen in plaats van plantjes kopen en in de tuin zetten.
@Marleen, das ook nog een idee inderdaad, het omwisselen. doe geen Sonja hoor, maar geen brood is het idee... Omruilen is misschien wel beter! Ohh en een blauw voorhoofd, au au au, foto
Goedemorgen, Hier is het ook al zo donker weer, wil de ramen eigenlijk gaan doen, hoop dat het droog blijft. @ Judith: Meis wat balen! Ik hoop ook dat het nog echt te vroeg is. Knuffel! @ Alieke: Dat is niet netjes van de leidster, gelukkig nog 2 weken. Ga je er nog wat van zeggen? @ Binna: veel plezier! Probeer te genieten! @ Marleen: Auw! Is het een dikke bult geworden? Succes vanmorgen met poetsen! @ Petra: Hoe was je bad op de vroege morgen? Mooi markiezen! Ik ga wat eten en dan gaan we op pad, (pony, boodschappen) en dan hoop ik dat ik de ramen kan gaan doen maar het wordt steeds donkerder...
@ Tesske: We hebben een mega assortiment vaste planten & bomen. Daarnaast zaden & bollen, van alles voor de volkstuintjes die hier nogal veel zijn (sla, boontjes, aardappelen, etc), pot- & tuingrond, bestrijdingsmiddelen, meststoffen, tuinmeubelen en bestrating (alleen natuursteen). Wat mijn hoofd betreft; Er zit gewoon een buts in mijn hoofd volgens mijn zus... Gelukkig valt het grootste gedeelte onder mijn scheve haarlok haha! Het doet alleen nog wel onwijs zeer. Hout geeft niet echt mee... Ik heb de helft van de KB al uitgegeven bij Esprit zojuist. Ik hoef echt niet veel meer voor de zomer voor de jongens. Alleen schoenen en wat korte broeken. Voor Jasper hoefde ik er zoiezo al niet veel meer bij te hebben. @ Lique: Ik doe ook geen Sonja hoor. Ben wat meer aan het sporten en wat minder aan het snoepen en ik kan alweer een maatje kleiner aan van broek! Joepie! Alleen de weegschaal blijft nu hangen... Vorig weekend 2 verjaardagen gehad en ik dacht gewoon weer verder te gaan, maar heb nu toch weer meer moeite met niet snoepen. Het ging zo goed, dus ik heb mezelf net een schop onder m'n reet gegeven. Eind juni gaan we op vakantie en dan moet alles gewoon lekker passen! Broodmager hoeft echt niet, als ik maar blij wordt als ik in de spiegel kijk !
Marleen, ik kan niet wachten totdat de plantjes buiten staan! Heerlijk! Lijnen, ja up en downs!!!! Kom niet naar 70, dus zal erg lastig gaan! En jij?
Ohh, heb de boekjes van prijzencircus even mee naar mijn werk, kan niet wachten, maar heb er eigenlijk geen geld voor, haha!! @Marleen, schooooooooooooooooooooooooooooooop!!! Zo goed genoeg, aan de bak jij, haha!!
Alieke, wat vervelend van KDV! Straks is weer normaal Lauwie, gaat het nog met je? Binna, hele fijne weekend meis, Landal Putten?