@ Linka: Ik kom maar niet onder de 70kg! Ik stond op 70,4kg en hij wil er maar niet onder grr! Vanmorgen was het 71kg, maar ik weet hoe dat komt. Teveel chocola gegeten haha!
Staan we teveel leuke dingen in..., maar ik heb nu weer even een koopstop na mijn bestelling bij Esprit zojuist ! Nu ga ik echt....!
geven julie de kb echt aan je kind uit? Ik niet, kb komt gewoon op de grote hoop binnen. Het word tijd dat tess in maat 92 kan want heb onwijs leuk spul gezien van oa mimpi,kiezeltje en jottum maar pas vanaf maat 92. Tess ligt uitgeput in bed nadat ze net een heftige benauwdheidsaanval had, ik ga denk ik maar even zonnen ofzo..
@TEsske, hier ook op de grote hoop hoor. En heb net allemaal kleding voor Djim gekregen, dus voor de zomer nog een paar dingen voor Sam aanschaffen en klaar. Moet alleen nog schoenen.. Iemand leuke jongensschoenen gezien voor de zomer maat 23? Liefst geen veter!
@juud: jammer van de nega test maar die paar dagen kan echt een groot verschil maken hoor dus geef de moed niet op.. ik had met bradley op 4 juni een nega test en op 8 juni een heel licht streepje.. dus ik ga voor je duimen! @setteke: wat een k*t zooi bij hilbrand op het werk.. hoop dat er wat mee te doen is dikke knuffel voor jullie! @noura: hoop dat je dochter wint!
*leest tussendoor lekker mee*. Ik gebruik de KB als excuus hoor haha. Ik heb ook het een en ander voor mezelf bestelt. Hier gaat de KB gewon op de grote hoop. We sparen elke maand 100,- voor de kids en de spaarpotjes gaan op hun eigen rekening. Waar wij op sparen is strakjes voor studeren, rijbewijs, etc. en wat er overblijft krijgen ze mee als ze uit huis gaan. Het staat nu de 1e 10 jaar vast(hogere rente) en daarna kunnen we beslissen hoe we verder gaan.
Oja en ik ben ook nog opzoek naar zwart-wit of blauw-wit gestreepte kleding, mochten jullie daar iets van tegenkomen,hoor ik het graag!
Hier gaat de KB ook op de grote hoop. Jongensschoenen heb ik nog niet naar gekeken, Yosyp heeft nog 'n paar of 3 op voorraad staan.
hebben ze dat gezegd??? nou dat was idd niet erg slim en pienter van de leidster dan zeg, wat een dullig mens... Ik vind ook idd dat ze daar actie op mogen ondernemen, maar hebben ze dat niet gedaan dan? Kan zijn dat je daar niet in gekend wordt, omdat ze het misschien een privé aangelegenheid vinden van de ouders van dat andere kindje? Je kan altijd vragen wat ze ermee hebben gedaan natuurlijk... ff verder lezen of ik nog mee krijg wat je nu gister hebt gedaan...
ESPRIT online shop - kleding & accessoires voor dames, heren en kinderen Link van Esprit naar Marine kleding. Je moet alleen nog even kiezen voor baby of mini. (baby gaat t/m 86). Oh shit je komt niet direct bij kinderkleding, deze ff aanklikken. Of het leuk is weet niet want ik heb zelf nog niet gekeken haha!
Ik doe echt wel wat hoor haha. Woonkamer en de hal zijn stofvrij, zowel met een doekje als met de stofzuiger, alleen ff dweilen. Daarna de keuken, maar die heb ik gisteren al een stuk gedaan!
M'n vriend poets meestal, minder dan een minuut. Als ik poets, probeer ik het wat langer te doen dan hij, maar als ze echt niet meewerkt dan stop ik liever dan dat ze een hekel aan poetsen krijgt...
@ noura: oh wat gaaf zeg, linkje naar you tube dan??? en ik zal dit weekend is in mijn agenda graven oh zie het linkje al staan Ik ga hem even later thuis bekijken, hier geen geluid... @ set: jee wat erg... ja ... aan de ene kant kon je erop wachte natuurlijk, mensen leven van roddelen... Erg vervelend voor Hilbrand, hij zit naar eer en geweten zijn werk te doen en dan kunnen andere mensen het zo voor je verpesten... Idioot gewoon! @ marleen: gister reden we in utrecht en allerlei vrolijke kleuren kwamen ons tegemoet vanuit de groenstroken, schoot als paddestoelen uit de grond, erg mooi! @ binna: Veel plezier!!! @ juud:..... je zei tegen mij dat je dit weekend moest testen, dus ik hoop ook te vroeg!!!! ships.... @ petra: zou bij keukendeuren ook niets doen... tenzij je echt het idee hebt dat je daar in de schaduw wilt zitten en dan moet je toch echt 1 met een knikarm nemen, daar een markies lijkt me geen optie, is dan zo'n mooie hangparasol of van die doekschermen die je in de lucht hangt niet een te overwegen optie???
@ marleen: oh oh oh, je bent wel een beetje een dulletje he, hoe is het met je voorhoofd? @ puck: lekker gaat het bij jou of niet? Hoe is het met Olli??? hier is het ook donker.... @ marleen: oh ik lees het al..... @ tesske: kb is de afgelopen 2 keer ook op de grote hoop gegaan hoor, ligt eraan waar ik het nodig heb, als ik niets voor tygo nodig heb en er moet echt een rekening betaald worden, ja dan is dat maar zo. Maar nu ga ik de 29ste met Juud in Rotterdam shoppen voor Tygo, zomercollectie ah sneu voor tess, hoop dat ze even wat slaap inhaalt... @ lique: heb je op kleertjes.com gezien? leuke sneakers vind ik, ook met klittenband.... @ lique: voor jezelf of de kids? Voor jezelf, kijk online bij H&M
NOu zo komt ik mijn vrijdag wel door hoor... *snik!* Ik wil naar huis.... Baaldag... Gister als een blok in slaap gevallen om half 9 en tot vanochtend half 7 geslapen, dus je zou denken genoeg slaap, maar ben erg uit mijn hum en gister proefde ik niks meer, superirritant!!!