Augustusmamma's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Dat is jammer! Misschien een oproep hier op het forum, er komen zoveel meiden hier dus vast ook wel bij jou uit de buurt...

En je woont ook niet hier in de buurt...

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik ga DoornRoosje maar eens wakker maken. die ligt al vanaf 12.45 uur te pitten.
    We waren vanmorgen naar het winkelcentrum geweest en daar heeft ze heeeeeeeeel veel gelopen

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Er hoort ook een wit broekje bij.

4. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Ik hoor Olivier ook hoesten, die is ook weer wakker. Zal zo een lekkere fruitshake voor hem maken voor de extra vitapientjes!:D

Ik ga hem uit bed halen.

Fijn weekend alvast voor iedereen!

5. @ sjorsje wat leuk!

@ puck: ja maar ja, das ook weer zo blind daten hé, weet je ook niet of het wel klikt... en ja, de meesten hebben wel hun eigen mensen om zich heen, dus bijv. ook in mijn woonplaats merk ik gewoon dat ze niet echt zitten te wachten op nog iemand...
    Ik zit nu met Tygo ook op peutergym, erg leuk, maar zelfs daar zijn sommige ouders nogal stug en terughoudend, onbegrijpelijk...
    Als ik de kleedkamer uitloop zeg ik altijd heel haard, nou tot volgende week, zeg maar dag tyo, tot de volgende keer, maar er is amper iemand die om kijkt hoor... zijn allemaal met zichzelf bezig. maar ja dan heb ik tenminste fatsoenlijk gedag gezegd, denk ik maar zo....
    Misschien komt het daar nog meer, ben nog maar 4 kr geweest ofzo, dus zie wel...

(waar woon jij eigenlijk wel, ben best nieuwsgierig :p )

6. Ik ga naar huse hen! tjooooo

7. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ sjorsje, leuk jurkje!

@ Chantal, ik heb ook niet veel vriendinnen, ga wel weg met Andy zijn vriendengroep maar dat is toch anders.

Ik heb gelukkig wel veel sociale contacten als ik ga paardrijden, maar dat zijn ook niet echt vriendinnen.
    eigenlijk vind ik het wel best zo

8. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    net het zh gebeld en tess word om half 9 geopereerd. We moeten om 8 uur aanwezig zijn zodat ze kan vernevelen en wij nog het een en ander kunnen doorspreken ivm haar benauwdheid en ademstops. Bah wat komt het nu dichtbij!

9. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    sjorsje leuk nieuwe kleertjes!

Chan, kunnen je vriendinnen niet gewoon naar goor komen dan als jij niet weg kan omdat rene niet thuis is?

10. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    lique jottum heeft trouwens wel wat marine/wit in de collectie.

11. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Setteke, jippie ik heb m'n eerste recept binnen. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat voor recept jij van mijn schoonmoeder hebt gekregen.

Carmen, ja maandag komt rap dichterbij. Het zal vast allemaal wel goedkomen. Mijn vader had cara en longkanker en die durfden ze ook niet goed te opereren aan z'n stembanden, maar ze hebben het uiteindelijk wel 2 keer gedaan (derde keer stond op de planning maar die was niet meer nodig).

12. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @tesske en chantal: bas werkt van 4.45 tot 7.15 en van half 9 tot 5 en op zaterdag ook nog van 4 tot 8 sochtends

@marleen: druk druk druk dus ;) maar wel leuk

zo net nog even alle boodschappen gehaald, gestofzuigd en wat leuks gekocht voor een 2 jarig meisje voor zondag
    en nu is mijn rug als een koekie natuurlijk, want ben met honger boodschappen gaan doen dus had de hele kar vol ;)

13. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hey meiden,
    ben vandaag lekker aan het werk geweest.
    Vanmiddag even met de meiden naar de speeltuin geweest.
    Nu ga ik zo met Joëlle bij een andere turnvereniging kijken.
    Daar hebben ze ook een selectie maar die trainen 5 uur per week.
    Klinkt ons iets beter in de oren.
    Ben benieuwd of Joëlle het leuk vindt.

Ik wilde hier gisteravond nog komen reageren maar ben op de bank in slaap gevallen.
    Toen ik wakker schrok was het 22:00 en ben ik naar bed gegaan.
    Dit weekend maar even een nieuwe poging.

14. Setteke

Setteke Niet meer actief

Halloow allemaal! :)

Ik ben vandaag weer lekker een dagje naar school geweest.

@ Carmen, jeetje wat een verhaal. Maar hoezo mocht Mark dan niet bij jou zijn? En je was toen nog zwanger van Tess? Is zij dan ook via een spoedkeizersnee gehaald?

Ons ochtendritueel op vrijdag:

Hilbrand staat rond 6 uur op. Gaat uitgebreid naar de wc (dat duurt serieus zo een half uur) en daarna in de douche een aankleden. Ik sta om 6.30 uur op. Ga dan eerst even eten. Om 7 uur haalt Hilbrand Tymen uit bed en kleedt hem aan en ik doe Silke. Om half 8 gaan ze de deur uit naar de oppas en daar krijgen ze hun ontbijtje. Ik ga dan in de douche en om 8 uur ga ik de deur uit.

15. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Tesske: Pff, het wordt wel spannend nu!

@ Sjorsje/ Tesske: Mijn vader is zware astma patient. Hij had een tumor op zijn stembanden en nu zijn zijn luchtwegen helemaal kapot door het bestralen. Hij heeft nu een trachea. Hij moest geopeerd worden en er waren 6 artsen aanwezig en 4 assistenten en 1 anesthesist. Vaak zijn er bij operaties bij mensen met een luchtwegaandoening veel mensen aanwezig. Maar het feit blijft dat het bij je kindje, zeker van 1,5 haar, gewoon best eng en spannend is!

Pff, Thomas is dwars vanaf het KDV naar huis gekomen, leuk! Jasper heeft een ei op zijn hoofd. Hij was aan het klimmen geweest in het speelzaaltje en ze waren net te laat om m op te vangen. Het verbaast me niets dat het gebeurt is. Hij rent hier thuis over de bank als ik niet oplet...pff!!!

De lasagne is klaar! Lekker stokbroodje met kruidenboter erbij, mmm! Goed voor de lijn whaahaha!

16. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ochtendritueel:
    Ard staat rond 6.10 uur op en gaat dan douchen, daarna gaat hij naar beneden en maakt alvast het ontbijt voor de kindjes klaar.
    Om 6.30 uur sta ik op en na het douchen ga ik Lianna om 7.00 uur aankleden. Ard doet dan Yosyp en Jorja aankleden en geeft Jorja daarna de fles. Als Ard dan al bezig is met Jorja d'r fles kom ik pas naar beneden met Lianna. Die heeft namelijk al een aantal minuten nodig om uit bed te komen en dan moet ze nog beslissen wat ze aanwil, want ik kan niet met zomaar iets aan komen zetten. Tegen 7.30 uur wil Ard ze in de bakfiets hebben.

17. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Haha, dat heb je dan weer met meiden denk ik. Thomas geeft er
    niks om wat hij aan heeft. Alleen zijn sokken wil hij soms uitkiezen.

Ik ga zometeen heerlijk in bad weken en vroeg naar bed!

18. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    het maakt Roos nog steeds niks uit wat ze aankrijgt

19. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000