Duster, kun je niet beter kolven en Jasmijn dan uit een flesje laten drinken. Dit lijkt me toch ook niks voor haar. Verder wel bijgelezen, maar weinig tijd om te reageren. Moet dadelijk weer naar m'n werk. Geen zin vandaag, gaan over op een ander systeem om telefoon te ontvangen en heb naar mijn idee er te weinig uitleg over gehad.
Zo gooi ik deze er wel even weer door om in te vullen, heb Carmen en Shanai even toegevoegd LENTE- feest-meeting @ Chantal en Tygo's Dit zijn de beschikbare data: - 8 mei (zaterdag voor moederdag) Binna Carmen - 22 mei (zaterdag voor 1ste pinksterdag) JennyS Lique80 Binna Carmen - 23 mei (zondag, 1ste pinksterdag) JennyS Lique80 Binna Carmen Shanai
@Lauwie, je vriendin is op dezelfde dag uitgerekend als mijn zusje! Oh ze wordt vandaag ingeleid, nee denk niet dat ze dan tegelijk gaan bevallen . @Petra, ja heerlijk burgertruttelijk!!! @Sjorjse en DV, jullie ook helemaal gelukkig met de droger? @Duster, oef zware avond dus. Waarom maak je Jasmijn wakker? Of is ze nog niet goed op gewicht? Ik ging ze echt niet wakker maken hoor, ben je gek Misschien kolven? Maakt het voor Jasmijn misschien beter, maarja is wel dubbelwerk Heb je een leuke kraamhulp? En ben je al klaar om je bevallingsverhaal te doen? En maak eens een mooie nieuwe banner! @Chantal, wat goed dat hij zo weer verder ging slapen! Zo ben weer op mijn werk, ga maar eens wat doen hier!!
@duster mijn vriendin had ook teveel voeding in haar borsten. en zij kolvde eerst een beetje af zo dat haar kleine daarna goed aan de borst kon drinken
LENTE- feest-meeting @ Chantal en Tygo's Dit zijn de beschikbare data: - 8 mei (zaterdag voor moederdag) Binna Carmen - 22 mei (zaterdag voor 1ste pinksterdag) JennyS Lique80 Binna Carmen Miepie28 - 23 mei (zondag, 1ste pinksterdag) JennyS Lique80 Binna Carmen Shanai Miepie28 goedemorgen dames! jeetje wat kletsen jullie veel! Hier zondagnacht een heerlijk spugend meisje gehad...3 x bed verschoond en ze wil zeer slecht eten en drinken. Lees dat Jeslyn ook ziek is misschien hebben ze het van elkaar? Alleen hier nog geen diarree gelukkig. Ze heeft gistermiddag van 12 uur tot 5 uur geslapen!!! Ze wordt nu net weer wakker en heb om 10 voor 11 een afspraak bij de huisarts want ze eet en drinkt al een week slecht lijkt me niet helemaal goed..... rebbel: jeetje alweer 2 maand....gaat dat snel zeg! Hoe bevalt jou het met 2 kids? chantal: pff 4 uur lekker vroeg zeg....gelukkig heeft hij nog ff geslapen! hmm curacao lekker zeg wil ik ook wel.....wel een eindje vliegen.... toetie: ik zou het wel durven om een heel ander kapsel te nemen....Moeilijk is dat dan he.....ik zelf ben er altijd heel makkelijk in en vraag altijd wat goed staat aan de kapper en laat het dan gewoon doen. sjorsje: s6 op je werk! schatje: fijn zeg dat alles zo goed gaat! Lekker genieten! carmen: werkse vandaag! mik: haha dus flink aan het inslaan! Hier ook hoor... noura: succes bij de kinderarts! petra: kon je je dat nou voorstellen eerder dat je zon burgertrutje zou worden die blij werd van een wasmachine Weet nog wel dat een aantal jaren geleden een verjaardag hadden en toen ging het alleen maar over kids waar ik zat....had toen echt zoiets van pfff...dat doe ik later echt niet (dus wel) zo malou is wakker ga maar eens kijken hoe het bij haar is!
@mik: zo jij bent lekker koopziek haha @duster: ik had aan 1 kant teveel (lekker vreemd), maar ik heb dus ook gekolft ander was het geen doen. helaas wel dubbel werk voor mij. @binna: leuk bedje @shanai: nee niet naar de dokter geweest, maar het ging vanacht wel iets beter nu hopen dat minder gaat worden. heb nu wel weer pijn zo ff een bakkie doen
LENTE- feest-meeting @ Chantal en Tygo's Dit zijn de beschikbare data: - 8 mei (zaterdag voor moederdag) Binna Carmen - 22 mei (zaterdag voor 1ste pinksterdag) JennyS Lique80 Binna Carmen Miepie28 Linka - 23 mei (zondag, 1ste pinksterdag) JennyS Lique80 Binna Carmen Shanai Miepie28 Linka Zo Linka even toegevoegd!!
LENTE- feest-meeting @ Chantal en Tygo's Dit zijn de beschikbare data: - 8 mei (zaterdag voor moederdag) Binna Carmen - 22 mei (zaterdag voor 1ste pinksterdag) JennyS Lique80 Binna Carmen Miepie28 Linka - 23 mei (zondag, 1ste pinksterdag) JennyS Lique80 Binna Carmen Shanai Miepie28 linka
ok nou dan kan die gesloten worden toch chantal?? 5 mama's toch of proppen we er nog een paar bij hihi
@ jenny: hahahaha!!! NOu voorkeur voor datum lijkt me wel duidelijk, gaat denk ik de laatste worden en dan weten we ook bijna zeker dat jouw onderstel weer goed is
Goedemorgen Wat kletsen jullie veel, heb ik wat gemist??? Even voor Lauwie, Carmen en mss andere liefhebbers? Schoentjes van Dr Visser, echt leer, mt 21, en flexzool. Wie biedt?
@Chantal, zal ik dan mooi weer meenemen? @Juud, als Djim die maat nog had gehad, had ik ze wel over kunnen nemen, helaas!
Ik moet 1 dezer dagen ook gaan kijken naar schoen denk ik, Tygo loopt nu......oehhh, 6,5 wk zie ik... Hij loopt nu nog op de slofjes of zijn puma's/ bikkenbergs (met zo'n kartonnen zool ofzo, zo'n babyschoen in iedergeval) Ik heb 1 paar goede schoenen, zien er een beetje uit als die van juud hierboven, alleen dan helemaal blauw. Maar merk dat ie daar niet helemaal goed inkomt met de voet ofzo, weet niet.
LENTE- feest-meeting @ Chantal en Tygo's Dit zijn de beschikbare data: - 8 mei (zaterdag voor moederdag) Binna Carmen - 22 mei (zaterdag voor 1ste pinksterdag) JennyS Lique80 Binna Carmen Miepie28 Linka - 23 mei (zondag, 1ste pinksterdag) JennyS Lique80 Binna Carmen Shanai Miepie28 linka Sjorsje (onder voorbehoud)
@ Channie, welke maat zit je mannetje in nu? Ja leuk he die banner vond hem wel aardig gelukt hihi @ Lique, welke maat heeft GROTE Djim