@ Miranda, leuke foto's op je hyves! wat een knap stel meiden zijn het toch! @ juud, wat lijkt Giulia al groot op de foto's op je hyves, hoe gaat het eten en drinken tegenwoordig? @ happy, ik zie dat je aan het lezen bent! wat leuk dat je weer een kijkje komt nemen. Gaat alles goe met je?
Laureen haar knuffel heeft ook een naam. Het is een hond en hij heet.......................... BEER. hahahaha Heeft ze zelf bedacht. Nou ik ga maar eens boven kijken want Laureen slaapt nog steeds. @ Petra: wat een reageer actie zeg!!!!!! (heb je die van mij er direct bij gedaan??) haha
@ juud, mn nichtje valerie van 2,5 jaar heeft een pop en die heet Suze mn nichtje Demi van 18 maanden heeft een pop en die heet............Suze Roos heeft de echte Suze hihi
Ik ga naast Andy zitten voordat hij denkt dat hij alles alleen moet doen fijne avond allemaal ps meer antwoorden op de menstruatievraag zijn welkom haha
@Petra, wat voor voorbehoudsmiddel gebruiken jullie?? Ivm menstruatieklachten. Hier mirena en nu, na ruim een jaar, vloei ik minimaal, maar dat is wel eens anders geweest....
Nou Laureen is eindelijk wakker en beneden. Heeft even geduurd. @ Ptera: bedankt voor je complimentje.
met bradley zijn uitslag gaat het aardig.. maar hij begint wel iets te vervellen.. dus even in de gatn houden
Oja, nog iets leuks om te vertellen. Laureen kan sinds deze week pinguin zeggen,goed he. Ze zegt pingding. hahaha
Schattig zoals die kleintjes woorden nog helemaal verkeerd zeggen. Petra, ik ben juist helemaal niet heftig ongesteld meer na mijn zwangerschappen.
Roos zegt mimimimi als ze ienimini bedoeld. zo noemen we Suze heel vaak @ Sjorsje, wel lekker dan, hoe was het voor je zwangerschappen?
@ Petra: Ik was vroeger heel heftig en onregelmatig ongesteld. Daarom ben ik op mijn 15e aan de pil gegaan en ik wist niet wat me overkwam. Veel minder bloed en veel minder klachten. Toen ik stopte had ik een stipte cyclus van 28 dgn en was nog steeds veel lichter ongesteld als voor de pil. Na de KS van Thomas was het drama. Flink bloedverlies en geen pil die de boel kon regelen, Jasper was het cadeautje van die periode! Na Jasper weer aan een zware pil, werkte goed, maar mijn humeur was beneden elk peil! Lichtere pil en dat ging beter, maar toch voelde ik me er niet prettig bij, normaal bloedverlies. Toen even gestopt en het kwam er weer met bakken uit. Nu ben ik weer aan de pil en voel ik me wel goed, maar heb nog wel veel bloedverlies. Het wordt minder naarmate je weer langer aan de pil bent. Zeker in jouw geval; Vergeet niet dat je ondanks dat je je zo goed voelt, officieel nog aan het ontzwangeren bent he?! --------------------------------------------------------------- Wat kunnen sommige kindjes toch al goed praten! Jasper komt niet verder dan papa, mama, hama (thomas), die, deze en jegen (regen). Verder is het gebrabbel en gekakel waar ik niet uit kom haha! Jeroen was vanmiddag op tijd thuis en daar was ik erg blij mee. De kids liggen plat en ik ga lekker met Jeroen op de bank hangen en vroeg naar bed denk ik!
petra ik ben nog t/m vrijdag vrij. Zaterdag & zondag werk ik 2 korte diensten maar is mark thuis en die week erop gaat tess maandag en dinsdag naar oma of mark gaat vanuit huis werken. Woensdag en donderdag ben ik vrij en vrijdag is goede vrijdag en dan is mark vrij. De 1e 5 dagen moet ze heel rustig aan doen ivm kans op nabloedingen en diclofinac gebruiken tegen de pijn. Hoe het herstel qua benauwdheid gaat is niet te voorspellen.
oh ja mbt de menstruatie heb ik geen antwoord voor je. Ik menstrueerde voor de zwangerschap 1 a 2 x per jaar (zonder voorbehoedsmiddelen) en nu ook nooit (heb nu de mirena)
juud, ik wil graag dat ze normen en waarden leert (zorgvuldig omgaan met spullen, respectvol naar anderen, etc), niet zo zeer dat ze haar best gaat doen om straf te vermijden en beloning op te zoeken. ik heb vandaag ook een mamafiets gekocht! carmen, de operatie van tess is maandag? (sorry dat ik het vergeten ben) spannend hoor. fijn dat jullie een goeie planning voor daarna krijgen. wordt het moeilijk om haar 5 dagen rustig te houden? had je mijn vraag nog gelezen? petra, ik ben al een jaar heftig ongesteld terwijl ik voor mijn zwangerschap idd heel licht ongesteld was. ik ben niet aan de pil, dus ik kan je niet vertellen hoe snel dat voor lichtere ongesteldheid zorgt. het was idd gezellig, maar heb toch spijt. weegt toch niet op tegen een dag brak zijn. je dacht dat jij burgelijk geworden was met je wasmachine, maar ik vrees dat ik nog erger ben . vanavond maar op tijd naar huis. wat gaan jujllie voor leuks doen vanavond? miranda, schattig! otje zegt pikwin
@lauwie, dat wil ik natuurlijk ook dat ze dat leert. En zegt vaak al als ze wat krijgt dahwlel. Wa heb je voor fiets