Augustusmamma's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

Kom even snel zwaaien :D

Tess en Carmen heel veel sterkte en succes morgen. Ik zal aan jullie denken.

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    gisteren de hele dag niet geweest, was zo brak dat ik er (net als Lauwie) een beetje spijt van had. maar goed zaterdagavond/nacht was superleuk en nu is er gelukkig weer een nieuwe dag

@ juud, wat zou het geweldig zijn zeg als je zwanger bent, ik ga duimen voor jullie!

@ Tesske, heel veel succes vandaag!

3. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Goeiemorgen!

Hier was alles om 6u weer klaarwakker, pff, een uurtje later zou zo fijn zijn! Thomas komt elke nacht stiekem bij me liggen en ik merk dat meestal niet totdat ik klem kom te liggen tussen Jeroen & hem. Ik moet er toch eens wat op gaan verzinnen. Het is sinds dat hij die nachtmerrie gehad heeft...

@ Carmen, Mark (toch?) & Tess: Succes vandaag! Ik hoop dat alles heel voorpoedig zal verlopen!

@ Juud: Ik vind het toch zo spannend! Naast jullie zijn er nog 2 bevriende stellen die bij de gyn lopen en dat is bij beide vorige week weer misgegaan, dus kom jij nu maar eens met positief nieuws graag!

Ik ga de mannen voeren en rustig aan aankleden, Thomas straks naar de psz en gaan Jas & ik puinruimen.

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Goedemorgen allemaal.

Vanmiddag mogen Yosyp en Jorja naar het cb. Ben erg benieuwd hoe ze gegroeid zijn.

5. @ toetie: Superbedankt voor het proefje en de tip, ga de zalf bij de apotheek ophalen, zijn huidje voelt haast weer babyzacht aan!!!!

6. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    @ carmen, mark en tess: Heel veel succes en sterkte gewenst vandaag! ik hoop dat alles goed gaat verlopen en op een voorspoedig herstel!

7. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    ik ga werken dames! tot vanavond!

8. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @tesske: succes vandaag, toch wel errig spannend

@juud: ik ga voor je duimen

@miranda: balen van die klote situatie, begrijpelijk dat je koppijn dan hebt.

@chantal: wat voor creme is het dan?

Nou ik ben weer reuze trots op mylan, hij werd om 6.05 wakker even getroost en toen ging hij spelen op zijn kamer tot ik kwam ;)

9. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Ik denk dat hij er gewoon echt ana toe was, eigen kamer, groot bed... wat een opluchting

En hoe gaat het met de Deo dames???

10. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Deo dames :(. Sorry ben nieuwsgierig :p!
    Mylan gaat lekker, grote vent! :)

11. @ jenny: Goeiemorgen girly!
    Wat goed van Mylan, en ook wel erg lekker voor hem, dat ie zijn eigen plekje heeft en alle ruimte, zonder die dikke billen van mama die in de weg liggen ;)

De creme: Louis-Widmer / Remederm Zilver Crème Repair

Tygo heeft heel erg last van droge huid, dat het rood en geirriteerd is, jeuk en dat het ook zelfs openbarst en korsterig wordt. Niets hielp, dit dus wel!

DEO: oooohhhh, heb um al sinds woensdag niet meer gebruikt, omdat ik het ben vergeten, maarrrrrrr..... Als ik veel zou zweten op het moment zou ik de deo natuurlijk niet vergeten, dus das wel een goed teken!!!
    Vanavond ga ik onder de zonnebank weer een ff douchen, dus dan gebruik ik hem voor de zekerheid maar gewoon ff weer...
    Ik vind het super. Vind het wel wennen om geen deo op te spuiten, omdat je dan toch even lekker ruikt zeg maar, dus das wel wennen, maar goed ik stink ook niet dus!

12. Wij gaan ons aankleden....

Goeiemorgen Marleen!

13. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Hey Channie, jij bent dus 1 van de deo dames haha, weet alleen niet waar het over gaat haha???

14. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    shanai :
    ik ben nu gewoon in kerkrade gaan zwemmen in dr pool. maar normaal is mosaqua leuker in gulpen Mosaqua, een spetterende belevenis
    dies ook groter. maar dr pool is op loopafstand hier vandaan en voor 11 euro waren we dus met zijn 3tjes aan het zwemmen.

juud :
    ik zit hier nog altijd te duimen voor je !!!!! hoop dat je zwanger mag zijn !

15. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    wat een lekker weertje vandaag zeg !!!! super !!!! ik ga straks gewoon lekker aan de wandel beetje beweging mag ik wel hebben.

de kleine in me buik is ontzettend druk !!! me buik zie je van links naar rechts schommelen steeds. :)

16. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Goedemorgen,

@ Tess, Carmen en Mark: Heel veel sterkte vandaag!

@ Judith: Oei spannend! Ik hoop het toch zo!

@ Marleen: Leuke foto's! En nog een tractor haha, heb je het al verteld?

@ Shanai: Ja dat is zeker leuk, vooral omdat hij gek is op dieren, hij vindt ze allemaal leuk! Jammer dat je je pony weg moest doen, wilde je hem niet laten castreren?

Ik ga wat eten en dan gaan we op pad. Mijn man wordt komende week 30 en hij zei dat hij er geen moeite mee had als het versierd werd hier. Ik ga dus eens even wat slingers etc. kopen, gewoon leuk hoor niet overdreven veel...

Fijne dag allemaal!

17. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @marleen: ja heb een deo tip.. ik gebruik maar 1 in de +/- 2 a 3 weken deo en dan verder dus niks, terwijl ik vroeger altijd natte plekken had in mijn shirts. één en al ellende en schaamte, maar nu dus niet meer. heerlijk. als je nieuwsgierig bent wil ik het je wel PBen hoor

@chantal: heel goed teken dus dat het zo snel werkt bij je, maar hij gaat wel een keer doorbreken hoor ;)
    wat goed dat die creme zo goed werkt zeg

@denice: leuk hè dat geschommel in je buik haha

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Jenny ff op je reageren, bij mij helpt perfect maar gebruik nog steeds om de dag, voorlopig zo, voor zekerheid. Maar ik vind hem GEWELDIG!!!!!

19. René smst dat we vandaag een brief krijgen over het alsnog uitbetalen van een bonus van zijn werk.....
    Ze hebben net een nw directeur, hoera voor de nieuwe directeur!!!!

( ze vallen onder een grote onderneming en willen de lijnen rechttrekken, hadden ze ook al gedaan met de ziekteregeling en die is niet mooi.... )

Dus nu hebben ze gezegd, dat de grote onderneming wel winst heeft gemaakt en iedereen daarvan heeft een bonus gehad, dus vinden ze nu dat zijn bedrijf het ook hoort te krijgen, omdat ze onder de grote onderneming vallen...

Helemaal goed, ikke vinne prima, des te meer geld voor de mama!!!

Whoehoe, spendin' all my money on ya!

20. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    carmen, het is nu vast spannend voor jou. denk aan jullie!

Deel Deze Pagina