wie heeft er een tattoo van een vlindertje? mooie site hoor! leuke foto's binna! die knuffelfoto's zijn lief en die van mijn lezende dochter vind ik ook leuk! chantal, was ik nog zo'n ballon vergeten . jammer want otje vond ze superleuk. ging helemaal los ermee ik zal ff spammen met wat ik aan foto's heb
@ duster, man en matthijs (grote broer!): Van harte gefeliciteerd met jullie meisje!!! JIpppiieee, het is je gelukt, je gaat niet zonder je meisje naar huis Geniet er lekker van met zn viertjes!
ahhhh ja dat wou ik ook nog doen wat is dat een gedoe zeg via me tel. iets met kleur en groote leters @duster en man en mathijs van harte met jullie prachtige dochter en zusje Jasmijn. Wat een super naam.
@duster: van harte met je dochter Jasmijn!!!!!! @lauwie: haha ik heb geen tattoo van een vlinder hoor haha @juud: had je mijn plooi niet weg kunnen wissen ???? haha nou meiden ik leef weer een beetje, vond het erg gezellig. Bas en ik hebben nog even na zitten kletsen na mijn slaapie, hij vond het ook heel erg leuk. huis was ook helemaal opegruimd toen mylan en ik beneden kwamen hihi vond ook leuk dat ik iedereen gesproken heb. en wat knap dat alle kidz met elkaar speelde. achter de tafel, onder de tafel maar ballenbak was favoriet geloof ik. en bedankt voor alle lekkere hapjes die jullie mee hebben genomen, heb als toetje nog van alles genomen moet nu wel even revalideren hiervan haha
@ Jenny, hadden we idd geprobeerd maar dat zag er zo gek uit....dit is veel beter! Enne btw die tattoo is een vogeltje 8)
en ja sommige dingen zijn helaas niet weg te poetsen haha maar vind niet mijn beste foto maar goed i don't care
Hé dames, Leuk om jullie weer eens te zien en andere te ontmoeten Heb niet bijzonder veel gekletst want vind het toch altijd wel een taak om EN Tygo in de gaten te houden EN gezellig te zijn, maar goed... Nevertheless waren jullie wel gezellig, hahahaha!!! En de kindjes zijn zooooooo leuk!!!! Wat een schatjes toch, ieder op zijn en haar eigen manier, fantastisch!!! Alleen de jongens zijn wel in de minderheid.... Tygo heeft zich dan wel erg vermaakt in de ballentent @ juud: Meid, vond het erg jammer dat je er niet bij was, duurt al zo lang voordat ik je weer zie Maar misschien maar beter, gezien jouw ongi en de bijbehorende klachten moodswings hihihihi....! Hadden we gelijk nooit weer afgesproken... 8) Nee hoor grapje meis... En lekker 2 vakanties naar tunesië, hardstikke mooi meid, binnen het budget gelukt? En kotsende fotos zul je niet van me zien want 1. ik heb bijna niets gehad en 2. volgens mij heb ik de camera's nog aardig weten te ontduiken... 8) @ toetie: ik had jou ook graag willen zien, waarom kon jij eigenlijk niet? Wist het niet meer... En ik heb 3 dgn dus het sapvasten gedaan, maar gister tegen het eind van de middag begon ik wel gammel te worden en licht in mijn hoofd. Dus ik heb wat rijst met chicken tonight meegegeten. Meer dan 3dgn moet ik ook echt niet doen denk ik.... ENNNN.... Heb voor het eerst sinds mijn bevalling 65 op de weegschaal zien staan... Geen duizelingwekkende resultaten, maar dat is me in maanden met minder eten niet gelukt, bleef ik schommelen en merk ook dat mijn eetlust is afgenomen, dus vind het top en doe het over 3 wkn ofzo gewoon weer eens 3 dgn.