@Juud, Djim heeft nu 22 aan, maar begint krap te worden. Dus moet opzoek naar maat 23, haha!! Valt nog wel mee volgens mij, heb er meer gehoord met lange voeten!
hoi hoi, hier burgert. die nog in blijde afwachting is van haar nieuwe wasmachine We komen net terug van de Huisarts en Roos moet ook aan de ventolinpuf, ze zat aan alle kanten vol. Ik hoop toch echt dat het snel gaat verbeteren voor haar. Gelijk even het reisburo binnengelopen en een optie genomen op een reis naar Mallorca, zwager en schoonzus waren daar verleden jaar geweest en die hadden toen een appartement aan het zwembad met een afsluitbaar tuintje, hartstikke handig lijkt me dan, als ze dan slapen kun je gewoon bij het zwembad blijven zitten, want dan zit je voor het appartement.
Petra, hopelijk heeft ze er snel baat bij. En klinkt goed zo'n appartement. Oh ja iemand vroeg nog naar de droger, maar die is echt geweldig.
@ Jenny....ehm mis ik iets?? Kleur?? @ Petra, nou hopen dat het pufje werkt! Enne linkje naar je Mallorca huisje? En wanneer willen jullie gaan?
Jenny, ja het kan idd ook nog zo zijn dat ik bekaf ben na de vakantie (heb nu al zin in de jankkindjes achterin de auto, haha).
@ petra: oeh dat klinkt goed meid, linkje? @ sjorsje: leuk! ben benieuwd of jullie er dan nog in voor zijn! @ juud: ik denk dat Tygo nu een maatje 22 is, maar dat zou ik moeten laten opmeten... En merk dat het ook nog wel aardig verschilt per schoen (babyschoentjes dan he) :s
ja wil weten of ze paars of blauw zijn, damn zo moeilijk haha Sjorsje: oh die van mij is meestal wel zoet achterin, maar weet dus niet hoe het zal zijn met meerdere. dus ik geniet hier nog even van Petra: heerlijk Mallorca, ik vond het geweldig
oh haha dank dank, nou mylan heeft maat 20 dus zou nog kunnen hè PB anders ff wat je er voor wilt hebben
Jenny, vorig jaar toen we in Belgie op vakantie waren was ik blij dat we naar huis konden. Lianna en Yosyp waren bijna constant aan het huilen achterin de auto. En aangezien we heel vaak uitstapjes gedaan hebben, hebben ze dus ook erg veel gehuild. Deze keer extra speelgoed meenemen voor achterin.