Augustusmamma's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    jenny wat goed van mylan! Mis je het kroelen zoals julie eerder deden niet af en toe?

Puck en miepie succes met de laatste loodjes meiden.

Chantal, misschien even eruit halen en over een half uurtje weer proberen als hij rustig is?

2. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    juud: ja denk dat woensdag mijn laatste dag word, want heb misschienw el ruimet om donderdag vrij te nemen ;)

tesske: wij halen het ook niet uit de overwaarde maar finacieren het ook zelf. overwaarde is voor ons voor later. overwaarde is wel een goed middel om alles te verbeteren aan je huis inderdaad maar dan moet je wel zeker weten dat je er lange tijd blijft wonen anders heb je alleen je zelf ermee.
    wij kunnen elk jaar makkelijk sparen voor grote projecten, dit jaar dan voor de achtertuin.

@chantal: oh sorry dat wist ik niet, dan zou ik toch voor de lies gaan denk ik. ik vind in je nek niet zo mooi, als je dan een staart in heb is het gelijk zo overduidelijk. schouder vind ik afschuwelijk.

3. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    tesske: ja je hebt gelijk ik mis dat gekroel in bed wel hoor, maar doe het nou boven als ik naar hem toe ga, dan knuffel ik hem dood haha

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Heb je een foto? Kijk ik even mee...

Lang wachten hoor meid tot het 16 uur is....

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal, misschien is het toch klaar met slapen 's morgens. Slaapt hij niet in de auto, je moet zo toch een eind rijden? Gave tatoo!

@Juud, spannend hoor, ga voor jullie duimen

@Carmen, hoe is de nacht verlopen? Fijn dat de operatie toch meegevallen is!

@Duster, au au au, nou blij zijn dat je heen bent gegaan inderdaad!!

@Noura, coole taart, staat je dochter links op die foto?

@TEsske, wij financieren ook alles zelf. Heb ook wel eens begrepen dat je dat beter van de overwaarde zou kunnen doen, maar dan gaan je maandelijkse kosten volgens mij ook weer iets omhoog, want je verhoogt eigenlijk gewoon je hypotheek....

@Jenny, wat heerlijk dat hij het zo goed doet in zijn nieuwe kamer!!!

zo ga weer aan het werk!

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Liset, op de foto zie je het eigenlijk weer niet :( dus zal wel niet, nou ja we wachten!

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Shireen, wauw, jullie mannetje heeft hem helemaal door!! Goed zeg!

@ Carmen, nou gelukkig heeft Tess er niet heel veel last van! Voor kleinere dingen zoals schilderwerk sparen we. Voor de grotere dingen hebben we tot nu toe een extra financiering afgesloten. De eerste keer gelijk bij de aankoopfinanciering van het huis in voor een nieuwe keuken, een nieuwe cv en het herstellen van de houten vloer. Voor de douche hebben we twee jaar later een extra financiering genomen. Op dat moment kon dat prima op basis van onze salarissen. Mede daardoor hebben we nu wel een tophypotheek, dus daarom is het nu een beetje krapper nu ik niet meer part-time werk. Straks zal het geen probleem meer zijn als ik weer werk...

@ Duster, nou lekker dan.... Fijn zulke dokters die zo lekker kunnen hechten....;)

@ Chantal, mooi ontwerp voor je tattoo. Ik wil er ook graag een met iets wat staat voor de kids. Ik doe hem dan wel op een wat minder opvallende plek ivm mijn werk.
    @ Noura, mooie taart!

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ook niet als je hem in negatief zet? Nou ja, dan wachten we maar af...

9. @ juud: aan tygo zie je niet zo snel of ie moe is of niet, als hij afleiding is kan hij heel lang zonder, maar zodra je hem in bed ligt is hij vertrokken ;)

Maar denk ook dat hij niet meer zo nodig 2 slaapjes hoeft en dat is ook prima, maar we moeten even ons ritme zien te vinden denk ik....

@ jenny op de schouder is ook niets voor mij maar zou dan in het mdden op de rug zijn tussen de schouderbladen op harthoogte zeg maar.

@ lique: nee hij slaapt alleen in de auto als ie echt dood en dood moe is.....
    ---------------------------------------------

Even nog een factuur maken en dan gaan we maar douchen en aankleden,w il nog even naar action en kruidvat (superveel sesamstraat spul)

10. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    chantal: ja zodat hij net niet boven een topje uitkomt dan???

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik zal het cb maar weer eens bellen, de methode met minder flessen geven dat ze meer eet werkt niet!
    :(

12. schatje1

schatje1 Niet meer actief

@juud: ik ben ook wel benieuwd naar een foto van je test :)
    en wat balen dat giulia toch nog niet zo goed eet.. succes vanmiddag! zal voor je duimen!

@duster: maar goed dat je dan wel even gegaan bent.. is het nu wat beter?

kusjes

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
  14. schatje1

schatje1 Niet meer actief

ik moet morgen ook naar de HA wil even informeren over spiraaltje en ik heb nog steeds bekken klachten.. het is soms zo erg dat ik niet meer kan lopen en me been helemaal tintelt.. dus wil er toch even mee naar de HA..

15. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    maf kind is het ook hè

16. @ jenny; ja idd je zou het alleen zien als ik in mijn bikini ben, maar niet gewoon met een top aan ofzo

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Heb net gebeld, ze bellen me terug want ze gaan overleggen. Ze weten het ook niet meer!

18. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @chantal: ja dat is wel mooi inderdaad

@juud: lastig hoor, ik zou het ook niet weten

19. juud idd lastig, maar ik denk wel dat ik gewoon door zou gaan zo en even zou afwachten wat het met haar gewicht doet, kijk als ze noud an helemaal afvalt, ja dan houdt het op, maar als ze niet afvalt en gewoon lekker doorgroeit, heeft ze misschien maar gewoon weinig nodig

Deel Deze Pagina