Augustusmamma's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @juud jeetje balen zeg dat het niet werkt minder flesen. ben benieuwt wat ze nu willen

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

He jakkie Juud, terwijl het eerst goed leek te gaan... Maar misschien heeft ze idd gewoon niet veel nodig. Zo was mijn broertje vroeger ook en moet je kijken wat een boom van een kerel! Ik hoop echt dat het gauw beter wordt met die kleine eigenwijs van jullie!

3. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    dank voor julie antwoorden, meer antwoorden zijn welkom.

Set balen dat julie nu een tophypotheek hebben..ik hoop echt dat je snel werk hebt, houden julie echt niets over voor leuke dingen?
    Schilderwerk hebben julie zelf gedaan of niet? Want als je het laat doen ben je toch wel een flinke duit kwijt. Materiaalkosten, huur van steiger en uurloon schilder.

Ik lig nog met mijn luie kont in bed en kan me er niet toe zetten om eruit te gaan. Zal eigenlijk wel moeten want er komt vandaag nog weer ziekenbezoek. Tess word gruwelijk verwend met kadootjes haha.
    Gister heeft ze een heliumbalon in de vorm van een paard, een babypop die kushandjes geeft, een verzorgingsset voor de pop en een hele mooie armband gekregen. Mijn broer neemt haar mee naar de speelgoedwinkel als ze zich beter voelt. En we krijgen dus nog wat bezoek, zo wil tess wel vaker geopereerd worden ;)

4. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    juud wat balen, ben benieuwd wat het cb zegt.

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Duster, is de pijn nu ook weg?

Carmen, hopelijk voelt Tess zich snel beter. Wij hebben ook een tophypotheek en we gaan nu voortaan eerst sparen om dingen aan het huis te doen.

Vannacht was drama bij ons. Om 23.00 uur ging ik nog even bij Yosyp kijken en hij was wakker, heb 'm een zuivere luier gegeven en weer lekker terug gelegd. Maar toen bleef ie mekkeren en uiteindelijk ging ik om 23.30 uur nog een keer kijken en toen had ie alles ondergekotst, dus ie vannacht nog in bad geweest.
    Jorja kwam vannacht om iets van 3.30 uur, toen is Ard eruit geweest. En vanochtend om 7.00 uur toen Ard Yosyp ging aankleden had ie alles ondergepoept, dus kon ie nog een keer in bad.

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

Wij hebben deze hypotheek op basis van 2 inkomens en die van mij dan weer op basis van 24 uur werken. Maar na de bevalling van Tymen ben ik terug gegaan naar 18 uur. Was toen prima te doen. Op zich is de hypotheek prima te dragen, maar we hebben er ook nog allebeide een levensverzekering bij. En op zich was die extra verbouwing maar iets van 45 euro in de maand extra, dus dat valt wel mee. Maar nu krijg ik studiefinanciering en al met al is het maar een beetje minder als mijn loon, maar door de crisis zijn veel dingen duurder geworden en dat merken wij wel. Gelukkig kunnen we nog wel af en toe wat leuks doen hoor. Maar 1 keer in de maand is max. De kinderen ontbreekt het aan niets, maar wij schieten er bij in met kleding en kappersbezoekjes enzo. Het schilderwerk hebben we laten doen, maar door een mannetje zeg maar en dat was niet duur. Dat hebben we betaald van de belastingteruggave destijds en we hadden nog wat spaarcentjes achter de hand. Helaas zijn die in rap temp geslonken, dus wij hebben bijna geen spaargeld meer. Dus alles wat binnenkomt gaat in eerste instantie op de spaarrekening. Maarrrr, de rekening van de OZB ligt er weer, 800 euro aftikken... Wij kunnen dat ons niet permiteren dat in termijnen te betalen, dan komen we tekort, dus dat gaat in 1 keer zo gauw Hilbrand zijn vakantiegeld heeft. Gelukkig krijgen we aan het einde van het jaar spaarloon uitgekeerd. Dat is een fijn extraatje. Plus de belastingteruggave, vakantiegeld en een jaarlijkse schenking van mijn opa en oma bouwen we weer een potje op. Als ik straks weer aan het werk ga zal het weer makkelijker worden, daar houden we ons aan vast. Maar we zijn wel zo realistisch dat Hilbrand ons heeft ingeschreven bij zijn werk voor een huurwoning. Momenteel doen we niet actief mee in de race om een huisje, maar als we dat wel gaan doen scheelt het dat we al een poosje ingeschreven staan.

7. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    setteke: nou hoop voor je dat je niet hoeft te verhuizen en de kapper nou boeiend, ik knip mylan zijn haar zelf dus kan jij vast ook wel.. en je weet 't hè: gel erin en je ziet er niks meer van haha

8. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    sjorsje: zuivere luier??? haha vind grappig woord

9. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hey meiden,

sorry voor mijn afwezigheid maar ben nog lekker aan het genieten van mijn laatste 2 weekjes verlof en het mooie weer! en verder natuurlijk erg druk! met Luna gaat het de laatste 2 weken niet helemaal lekker! ze is niet ziek ofzo maar ze is ineens erg onrustig tijdens het drinken, ze wringt zich dan alle kanten op en daarna blijft ze ook nog even onrustig terwijl ze voorheen dan heerlijk tegen me aan in slaap viel. ook spuugt ze nog steeds regelmatig ook met de nutriton, vanmorgen had ze wat groenige ontlasting en sinds een dag of 2 plast ze erg weinig terwijl ze wel voldoende binnen krijgt!! dat laatste vind ik ook zo gek, gister na een nacht van 7 uur leek ze niet te hebben geplast, daarna een beetje. is het normaal dat ze nu minder gaan plassen?? weet iemand dat? ik heb iig een afspraak gemaakt bij de ha, daar moeten we om 15.40 zijn vanmiddag. ik denk zelf wel eens dat ze reflux heeft ofzo en nu misschien last heeft met het drinken... ze lacht trouwens volop!! zo leuk om te zien! :D gister was ze alweer 3 maanden oud!~

hoe is het hier met iedereen? heb ik nog belangrijk nieuws gemist? het is te veel om alles terug te lezen!

@juud: heh wat balen zeg!!! :( heb ook weinig advies voor je, lijkt me erg lastig...

@carmen: waaraan is tess geopereerd?

@schatje: ik moet ook nog bellen voor een spiraaltje! ben die pil echt beu!

liefs rebbel

10. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    oh en ik probeer er al iedere keer op te letten dat ik schoon zet, haha.

11. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Rebbel, je verlof alweer bijna voorbij zeg. Dat gaat echt hard.
    En minder plassen, het kan natuurlijk altijd, maar ik zou het even na laten kijken.

12. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Helaas is de pijn (nog) niet weg. Mijn HA zei dat het vandaag wel over zou zijn, maar helaas :x

Net maar weer de Action gebeld over mijn loon. Ze zeggen alles betaald te hebben, maar het UWV heeft gewoon € 950,- netto meer aan hun overgemaakt, dan wat ik betaald heb gekregen :$ :x Natuurlijk was de afdeling weer niet te bereiken en ze bellen weer terug :(

13. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Duster dat scheelt wel erg veel. Ben je weer op zoek naar iets anders of laat je het nog even rusten?

14. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Duster, jemig wat irritant!

@REbbel, jemig nog 2 weken verlof, pff. Wat gaat het snel zeg. Geen idee waar Luna last van kan hebben, hopelijk kan de HA er iets mee.

@Setteke, lastig hoor, zo de eindjes aan elkaar knopen, maar er komen vast betere tijden!

15. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @sjorsje: ben je gek, vind wel grappig

@rebbel: jemig wat gaat je verlof snel hè.. weet niet of ze op een bepaalde leeftijd minder plassen kan me niet voorstellen maar je hebt toch altijd wel een dag dat het minder is

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Rebbel, zooo wat gaat dat snel!
    Hoe is het met de kindertjes?

@ Sjorsje, hihihi zuiver :p

17. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    set hoop op betere tijden meid en dat julie niet hoeven te verhuizen. Zou het echt schelen als je gaat huren? Want huren is toch ook best duur? Mijn broer betaald iets van 700 euro aan huur.

Rebbel welke voeding krijgt luna nu?

Duster wat vervelend dat de pijn nog niet weg is.

Aah mijn arme meisje voelt zich echt rot. Ze huilt veel en zegt de hele tijd 'mama auw'. Zooo zielig...

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    aaah arme Tess

19. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @TEsske, ahh zielig! heeft ze wel meer lucht of is dat nog niet te beoordelen"?

20. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Carmen, wat zielig.

Deel Deze Pagina