@Sjorsje, ja wilde hetzelfde zeggen als Chantal!! @Chantal, hier wel hoor, waren naar Frankrijk. Ik heb altijd gezegd dat ga ik niet doen, hoeften wij vroeger ook niet, maar vroeger zaten we ook niet vast.....
Ja hoor alles best! Alleen eet Wesley slecht en kan hij zich nog steeds amper zelf vermaken... Ben er nu wel een beetje gek van eigenlijk. Wil het liefst de hele dag samen met mij spelen, hebben jullie tips? En hoe gaat het met jullie?
@ all: hahahaha!!! Ja Isa en sam hebben ze oopk, dus vandaar... Ik zou het voor Tygo ook absoluut doen en ook op vakantie als ze is een tekenfilmpje willen kijken ofzo is het superhandig.... @ delilah: HHHEEEEE, hallo! long time no see... Tips, niet echt eerlijk gezegd, Tygo vermaakt zich hardstikke goed zelf, maar dat is altijd zo geweest...
@ Chantal, heerlijk lijkt me dat zeg. Wesley heeft het nooit gedaan en nu staat hij steeds bij me en zegt "zitten" dan wil hij op schoot maar op schoot wil hij ook niet echt want dat is saai en zo gaat het de hele dag. Maakt niet uit wat voor speelgoed ik heb. Heel lastig, ik weet het echt niet meer....
hee delilah wekom terug! Petra, geweldige vakantie! Dvd speler hebben wij wel in auto voor Myrna, ook voor boven. Dus kan geen kwaad doe niet zo vaak!
Vervelend dat Wesley hele dag bij je wilt zijn, probeer hem te vermijden, doe ik ook bij Jeslyn, dan gaat ze wel zich vermaken, tv ff kijjken?
@ Linka, Wesley vindt ook niks leuk. Alleen klimmen en samen spelen. Tv kijken vindt hij niks, speelgoed niet. En negeren lijkt ook niet echt te werken want dan gaat hij dingen doen die echt niet kunnen/mogen.... Misschien toch maar een klimrek binnen neerzetten hahaha
Ik durf eigenlijk niet goed aan een dvd speler, omdat ik vroeger altijd supermisselijk werd als ik bv een boekje aan het lezen was en Ard heeft ook heel veel last gehad van wagenziekte.