Augustusmamma's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Rebbel laat je alsjeblieft weer even doorsturen naar de Ka.
    Huisartsen schrijven super snel reflux medicatie voor zonder dat is vastgesteld dat het ook daadwerkelijk om reflux gaat...

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Rebbel, ik hoop dat de medicijnen snel zullen werken!

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Juud, mooi klote, zo'n gyn! Ik vind dat ze jullie al veel te lang door laten lopen zonder echt te helpen en nou dit ook weer!:x

@ Rebbel, jeetje, zit jouw verlof er alweer bijna op!:$ Ik zou idd ook even naar de KA willen ivm die mogelijk reflux. Ik hoop wel dat het gauw helpt!

Wij zijn zo ongeveer de hele dag buiten geweest, heerlijk. Ook nog even bij de buren geweest (buurmeisje is 4,5 jaar) en Tymen mocht daar eten en dat wilde hij wel (pannekoeken), maar toen het er op aan kwam wilde hij toch naar huis. Ik was al helemaal verbaasd dat hij dat wilde!

Gisteren, nieuw zand in de zandbak:
    Bekijk bijlage 60847

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik wilde nog meer foto's plaatsen, maar het wil niet op 1 of andere manier. Ik zet ze wel op hyves! :)

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

7. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Rebbel: Hopelijk helpt het bij Luna!

@ Binna: Leuke foto van je kleine wijsneus!

@ Setteke: Wat zitten die 2 van jou braaf in de zandbak! Ik moest Jasper er van de week ondersteboven uithalen, die lag bijna zand te happen...

Dat lekkere weer is echt 10x beter, alleen wat voor mij altijd zo balen is is dat de hooikoorts dan gelijk op komt zetten. Daar gebruik ik tabletjes voor, maar moet door mijn astma ook m'n gewone medicijnen meer gebruiken. Doordat ik het sneller benauwd heb en veel medicijnen gebruik, heb ik vaak ook wat minder energie. En dat nog 2 van die herrieschoppers thuis en een vent die ineens 6 dgn per week werkt en amper thuis is... Ik was van plan om van alles te doen, maar ben met Thomas & Jasper in bad geweest en vooral lang met Thomas, en ik ben nu doodop. Heeft iemand nog een portie energie over???

Fijne avond allemaal. Ik duik er vanavond erg vroeg in denk ik! Morgen weer een drukke dag op de zaak voor de boeg!

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

9. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Lekker bekkie! Ze kijkt alleen wel wat bedenkelijk. Ik heb ook weleens gezien dat ze goed boos kan kijken haha ;) !

10. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Leuke foto's Set!

Marleen, sorry geen energie voor je. Heb het zelfde probleem :)

11. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ach gossie, wat zielig! Vooral ook omdat ze het blijkbaar zo bewust heeft meegemaakt dat ze het zich nog een poos herinnerde... :( Ik kan me heel goed voorstellen dat je moederhart dan breekt.

12. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    duster, gelukkig dan maar dat je vandaag een afspraak gemaakt had! hoe gaat het nu met de pijn?

binna, leuk filmpje! geweldig hoe ze piano speelt! en wat een mooi fietsje! niet duur en een mooi maatje. ottilie wil de hele dag op fietsjes van haar buurmeiden die ruim een jaar ouder zijn maar daar kan ze nog niet op en af.

marleen, verschrikkelijk nieuws zeg.

juud, balen dat je nog niets weet. ook niet leuk dat ze niet meer gebeld hebben.

petra, leuke foto's!

setteke, lekker weer in de zandbak!

carmen, hoe gaat het nu met tess? het klinkt heel zielig! hoop dat ze snel opknapt. het wordt morgen lekker weer buiten, dus ze kan vast wel ff mee.

puck, geen tips want ik heb nivea

rebbel, hopelijk helpen de medicijnen snel. je verlof is echt voorbij gevlogen he?

jenny, nog maar 1 dagje! morgen leuk afscheid?

ben aan het lijnen, maar ben ongi en heb veel zin in iets lekkers!

13. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @setteke: heerlijk hè zo'n dag

@lauwie: afscheid?? hihi pleuropkoffie denk ik haha nee hoor ze zijn geloof ik wel blij met mij, maar echt afscheid krijg je niet hoor. had vandaag wel getrakteerd, word volgende week woensdag 30 dus dacht trakteer alvast, vreet ook altijd andermans taart haha

14. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @lauwie: lekker fruit nemen

15. Setteke

Setteke Niet meer actief

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    jenny, ja krijg een lekker kopje thee. en misschien nog een appeltje als de trek blijft.
    leuk dat je getrakteerd had. had je ook een cadeautje voor je verjaardag gekregen?

klopt het dat miepie zich niet gemeld heeft?

de vrouw van mijn collega is vandaag aan het bevallen. ben benieuwd!

17. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    setteke wat heeft ze om haar pols?

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

Oh dat is een speelgoedpleister uit haar dokterskoffertje! :D

19. Tesske

Tesske VIP lid