Ik had vorige week nog gezegd (omdat het toen nog het Gardameer zou worden) dat we naar het Luganomeer gaan in mei. En in oktober gaan we nu dus weer .
Petra, veel plezier in de bossen. Juud werk ze, ik mag vanmiddag/vanavond ook nog. Carmen, hoe is het met Tess?
goedemorgen dames jeetje wat waren jullie hier gisteravond nog laat, ik sliep om half 10 haha ok das ook een beetje te errig fijne dag allemaal, ik zit weer de hele dag binnen maar is vandaag mijn laatste dag. gister zijn ze met de tuin begonnen en ze zijn morgen nog bezig dus neem vrij dus ga alles in vandaag proppen op werk, word een hele klus genieten jullie maar heerlijk van het zonnetje, paard, kidz en what ever vandaag
Goeiemorgen! Even door alles heen gescrolld en heb eigenlijk niks te melden! Dus ik ga maar weer eens verder met m'n werk! Ik heb genoeg te doen en hopelijk wordt het vandaag lekker druk omdat het zonnetje schijnt! Fijne dag allermaal, werkse, veel plezier, etc!
***BUDDYNIEUWS!!*** Ik kreeg vanmorgen een sms van Juud dat de test negatief was bij de gyn.... ***EINDE BUDDYNIEUWS!!***
Goedemorgen! Volgens mij is Silke niet helemaal fit. Gisteravond met het aantrekken van de pyama was ze rillerig en voelde warm aan. Nu slaapt ze ook nog, terwijl ze er al om 19.30 uur in lag... Tymen was vroeg vanmorgen, al om 7 uur. Die wordt steeds vroeger. Maar hij heeft nog even lekker gespeeld op zijn kamer.
juud: jammer meis setteke: ach wat zielig, gelukkig word het heerlijk weer en daar knapt ze wel van op. maar vreselijk hoor dat hij om 7 uur wakker was haha
@ Judith: Wat verschrikkelijk balen meis! Dikke knuffel! @ Setteke: Leuke foto's van Tymen en Silke! @ Petra: Heerlijk, geniet ervan vandaag! Ik ga er ook vandoor. De zon schijnt nog niet heel erg, het is een beetje bewolkt... Fijne dag!
juud wat ongelooflijk balen (en dat is zacht uitgedrukt) sjorsje, tess geeft nog wel pijn aan maar ze speelt weer dus dat is n goed teken. Eten gaat nog niet (ja appelmoes met liga haha) maar drinken doet ze gelukkig netjes ieder half uur 1 slokje. Ze is wel flink kortademig maar dat kan ook niet anders want alles is gezwollen. Het is wel erg vervelend dat haar pufkapje over haar neus moet want dat doet natuurlijk pijn. We hopen maar dat dit alles het waard is geweest.
ben al lekker fanatiek geweest vanmorgen. Beneden en boven gezogen en gedweild, was opgehangen, 2 wassen gevouwen en opgeruimd en de machine draait nu weer.
Heb de nw creme van loreal gekocht, youth code, zat een actie bij voor een Triwa horloge, knalrose of blauw, met 40 euro korting... Dus die heb ik maar besteld Bekijk bijlage 60956
idd marleen, je drukt het goed uit zonder dat we genoeg kunnen uitdrukken wat we ervan vinden en erover voelen....
Chantal, leuk klokkie. Kindjes zijn lekker binnen en buiten aan het spelen. Heb gisteren al gestofzuigd en gedweild en vanochtend iets van 5 wassen opgevouwen. Straks nog werken en dan is de dag alweer bijna om.