Augustusmamma's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Mik, alvast van harte :)

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Mik, alvast gefeliciteerd!! als het nu maar rustig blijft haha!!

@Binna, wow wat een reageeractie. Hier weinig bijzonderheden. Sam heeft wel wat vaak een hysterische uitbarsting, die meestal in bed eindigt (daar moet ze niet heen, maar is meestal rond slaaptijd en wil dan uiteindelijk liever naar bed, dan eten oid).
    Helaas net gehoord dat mijn vriendins vader(en mijn zusjes schoonvader) vanaf morgen slapende zal worden gehouden. Heftig allemaal weer....

@Denice, spannend hoor, succes! En hoe gaan jullie dat doen met de opvang inderdaad.

Net lekker gewandeld, wat een weertje, jammer dat het weer over is met een paar dagen. Kan niet wachten op de zomer.
    Zo naar bed, morgen weer werken!

3. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    Vanmorgen met fayenna gewinkeld. Heerlijk in de zon wandelen en wat dingetjes kopen. Op het terras geluncht en daarna papa lunch brengen bij de visvijver. Die heeft namelijk de hele dag gevist. Wat een superlief kind heb ik toch. Echt ongelofelijk, vraag me af en toe wel eens af of er iets mis met haar is haha

Wij zijn vanmiddag naar de schoenenwinkel geweest voor nieuwe schoenen. Fayenna had haar schoenen al aan, dat was ik vergeten, dus ik loop de gang in en zeg ‘waar zijn je schoenen’? komt ze naar me toe wijst naar haar voeten en zegt ‘voeten mama’! haha
    We hebben nieuwe schoenen gekocht, maat 21, zilveren schoentje van het merk shoesme. Fayenna loopt af en toe op haar tenen, dus ik vroeg of dit erg is. zegt die vrouw dat kindjes van ’s morgens tot ’s avonds hun schoenen aan moeten houden voor de stand van de voetjes. Want met blote voeten op een harde ondergrond is niet goed? Wij hebben binnen geen schoenen aan, en wist ook niet dat je de hele dag de schoenen aan moet houden.
    Heeft iemand dit al eens gehoord en zijn er meerdere kindjes die op de tenen lopen?

@ petra: jij zult vast een heerlijk dag hebben gehad?
    Het lijkt af en toe wel alsof jij energie voor 10 hebt zeg

@ miepie: leuk om te lezen dat je zo kunt genieten van je verlof!

@ sjorsje: begrijp ik het nu verkeerd of gaan jullie niet meer op vakantie?

@ Jenny: heerlijk dat je verlof hebt! Ga je nog bijzondere dingen doen of gewoon genieten en rustig aan doen?

@ juud: wat balen weer zeg!

@ carmen: hopelijk heeft tess snel geen pijn meer en is het het allemaal waard geweest meid!
    Heerlijk een avondje voor jullie zelf morgen!

@ chantal: haha koopverslaafde ;)

@ marleen: pfff dat zijn inderdaad erg heftige dingen zeg.
    Heerlijk als het allemaal zo gesmeerd loopt he? Fijne avond samen met je man.

@ schatje: wat een heerlijk ventje is bradley. En dat canvasdoek is echt prachtig!!!!
    Hoe ga je het aanpakken om djayden weer de hele nacht in zijn eigen bedje te krijgen?

@ denice: dat is goed nieuws zeg! ik hoop echt voor jullie dat het wat wordt meid!
    Denk je wel vantevoren goed na of je dat nog allemaal gaat redden?

@ binna: wat een bijdehandje die silver, echt grappig!

@ setteke: hopelijk wordt silke niet ziek! Hopelijk doet de zon goed haar werk.

@ lauwie: en?

@ mik: en vier je je verjaardag morgen of niet?

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    nou ben weer geslaagd hoor voor mijn kinder ehbo. :> jeee

gaat slapen morgen weer vroege dienst

Slaap lekker allemaal

5. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    gefeliciteerd binna!

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Nee joh, ben je mal! Tuurlijk niet! Gefeliciteerd met je kinder EHBO!

~~~

Nou, hebben net vandaag te horen gekregen dat onze huidige baas de boel verkocht heeft aan Aevitae.. dus... Overname VPZ door Aevitae op til • AssurantieMagazine Ons pand is nog wel van hem, en die heeft hij verhuurd aan onze toekomstige baas voor 10 jaar, dus we zitten er nog wel even gelukkig. Ik maak me dan ook totaal geen zorgen over mijn baan, hoewel ze bij het hoofdkantoor van Aevitae veel geautomatiseerder zijn dan bij ons, dus dat er in de toekomst banen zullen verdwijnen lijkt bijna onvermijdelijk.. we zullen wel zien, meer dan afwachten kan ik toch eerst niet..

~~~

Duik nu eerst mijn nest in.. lampie is uut!

Xx

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    qb fijn dat je redelijk zeker van je baan kan zijn

juud schumacher haha

mik alvast gefeliciteerd

net stukje voetbal gekeken, zoonlief is grooooot fan van feyenoord dus helemaal blij met de overwinning

had ik al verteld dat saf volgende week naar de oogarts moet? hij is doorverwezen omdat de ogen test bij het cb een paar keer niet goed ging
    ik dacht gewoon oogarts,maar het duurd dus een uur tot anderhalf, en ze gaan zijn ogen druppelen en hij kan erna last van het licht hebben...... nou ik vrees dat het een drama gaat worden

de uitslag van de schoolawards is 1 april

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

Onzin! Het is juist voor die kleine voetjes heel goed om met blote voetjes op een harde ondergrond, maar ook op zachte ondergrond te lopen. Zo leren ze hun hele voet te gebruiken en hun tenen voor grip. Sil loopt ook vaak op haar teentjes. Vaak is dit een fase. Er is een heel kleine kans dat er wel een probleem is met haar voetjes, bijvoorbeeld een tekorte achillespees, maar dan zouden haar voetjes altijd in spitsstand moeten staan. Je zou het even op het cb kunnen aankaarten. Tymen heeft van 1 voetje gehad dat de achillespees te sterk was. Dit is door speels oefeningen onder de douche te doen weer helemaal goed gekomen.

Dus die mevrouw kan beter ander werk zoeken....;)

9. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik heb net van de week gehoord dat je niet te vroeg schoentjes moet dragen omdat de spieren sterk worden door het lopen, en dit juist goed is op blote voetjes, of met een heel dun zacht zooltje.
    soms krijg je toch wat van al die verschillende adviezen...
    maar goed, hier gewoon lekker op blote voetjes en slofjes. ze heeft bijna geen schoentjes aan, alleen als ze echt naar buiten gaat, zoals nu met dat mooie weer
    shoesme heeft fantastisch leuke schoentjes vind ik trouwens

safouane liep ook altijd op zijn teentjes, en nu bijna niet meer.
    het cb zei dat het ookkan omdat ze letterlijk en figuurlijk op hun tenen moeten lopen. en klopt ook wel, safouane is een kindje wat erg precies is en geen fouten maken wil.
    gewoon in de gaten houden

10. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    hoi,

Kom ook weer ff melden!:D Ga er vanuit dat het nog wel ff duurt voordat de beeb komt maar goed zal elke dag ff langs waaien!

mik: alvast een fijne verjaardag! zal wat zijn zeg heb je verjaardag...de hele huis vol en beginnen de weeen.....Ik doe het nog ff wat erger ik ben 9 april jarig en 11 april uitgerekend.....;)

shanai: hier ook een die veel op de tenen loopt. zal me er niet te druk over maken doen heel veel kinderen en idd zoals setteke al zegt bij je volgend bezoek aan het cb ff navragen. foto van nieuwe schoenen?

noura: leuk voetbal kijken.....;) pff wat een gedoe naar de oogarts...

binna: gefeliciteerd met je kinderehbo! Zag weer hele gave fotos van je meisje op hyves! Tis echt een plaatje!

denice: succes maandag met je sollicitatie. Hoe wil je het gaan regelen met opvang dan?

schatje: supermooie fotos zeg! Volgens mij geniet je volop!(ik wil ook!!!!!)

carmen/juud: heerlijk ff alleen met man op pad!!! Wij gaan zaterdagavond naar de film en uit eten!

Vanochtend naar de dierentuin geweest met mn moeder en het was super gezellig! Malou geniet echt van al die dieren! Zijn jullie kinderen ook zo gek op alle dieren?
    Het is nu wel vrij zwaar de laatste loodjes maar goed is natuurlijk ook niet gek als je nog een kleintje hebt lopen. vind het wel moeilijk dat ik niet veel met haar kan ondernemen maar goed tis niet anders.
    Geniet echt superveel van haar nu doordat ik zoveel thuis ben. Ze is op dit moment echt een mama kindje en vind knuffelen echt heerlijk!
    tja en dat vinden denk ik alle mamas wel fijn!

11. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
  12. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
  13. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    gezellig in mn eentje kletsen....zie nu ook pas dat het al bijna 12 uur is.....hmm toch maar eens tijd om mn bedje op te zoeken!
    Welterusten!

14. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    slaap lekker, en wat een leuke fotos miepie

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen

@miepie wat een moppie leuke foto's

16. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    goedemorgen allemaal,

@ Shanai, wat lekker hè dat je zo kunt genieten van je kind en wat heerlijk dat je weer op een terras hebt geluncht.

@ Miepie, ik vind altijd dat jouw Malou er zo vreselijk lief uitziet, leuke foto's dus weer

Met Roos haar billen gaat het ineens weer een stuk beter. Ze eet als een bootwerker elke avond. We moeten echt opletten dat ze niet teveel eet. Fijne dag allemaal!

17. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    shanai wat lekker dat je zo kunt genieten van je lieve meisje. Oh ja ik heb nog niets van je ontvangen,gaat er iets mis bij de post of heb je het nog niet verstuurd?

Noura, nou wat fijn dat feyenoord gewonnen heeft ;)

binna goed gedaan!

Mik gefeliciteerd en fijne dag!

Marieke wat een leuke foto's. Ben benieuwd wanneer je uk de wereld komt bekijken.

Wat een nacht...tess was vreselijk onrustig en toen ik eindelijk sliep droomde mark een beetje raar en die dook in zn slaap zo vanuit het niets bovenop me om me een knal te geven, hij wist er niets meer van toen hij wakker werd. Zal wel gedroomd hebben dat ie arnold zwarchnegger was ;)

18. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @mik: van harte gefeliciteerd meis!!!!!!!!!!!!!!!!

@shanai: nee nooit van gehoord, mylan loopt niet op zijn tenen in iedergeval
    ben met het schrijven van een artikel bezig en verder ga ik een beetje aanklooien, heb echt geen idee haha

@binna: ah wat goed, vind ehbo ook wel belangrijk. als het goed is zou mijn schoonzusje iemand regelen voor een cursus

@miepie: voor 12 uur dat zijn toch geen tijden haha ik lag al om 10 uur plat, maar leuke foto's hoor

@tesske: ach arm kind en leuk zo'n vent haha

Nou meiden ... mijn eerste vrije dag. WAT MOET IK DOEN!!!

haha nou zo ff naar VK en dan even hangen, want ze zijn nog bezig met de tuinaanleg.. ze stonden om half 8 alweer te graven
    dan de kruidvat leegkopen voor al die leuke sesamstraatspullen waar chantal het over had en dan een tukkie..

heb echt geen idee.

19. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Binna, gefeliciteerd!!! Heb je dit vergoedt gekregen?Of was het via het werk?

@Jenny, heb wel eens gelezen dat je zo'n cursus bij bepaalde zorgverzekeringen vergoed krijgt. Ja die sesamstraat dingen zijn heel leuk. Vooral die pakjeshouders zijn lekker goedkoop en handig! Hmm, geniet van het mooie weer voor het weer regent. En als het minder weer is kan je je vast ook wel vermaken, met slapen, fotoboek maken, slapen, boek lezen, slapen, haha!! GENIET!

@Tesske, beter zo'n actie in zijn slaap, heeft ie dat wel vaker? Lekker dat jullie uiteten gaan en gefeli met je vader. Wens je veel energie vandaag!

@Miepie, Malou is echt een scheetje!! Wat een lekker koppie! En hier zijn ze ook gek op dieren, maar ze moeten niet te dichtbij komen, haha!

@Petra, lekker dat het met de billen van Roos beter gaat en goed eten, heerlijk.

Zo ga maar aan het werk! Jammer dat ik binnen zit vandaag, helaas.

20. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ik kom toch maar even snel een berichtje plaatsen. Sorry dat ik hier zo weinig ben :), maar ik heb na mijn bezoek aan de HA nog meer last gekregen. Ik heb gisteren de HA gebeld en hij zegt dat dit wel een week aan kan houden, omdat hij een nieuwe wond heeft moeten maken :$ Ik hoop snel weer van de partij te zijn :)

@Lique; Je PB volgt dus nog ;)

Deel Deze Pagina