Augustusmamma's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ sjorsje: Isa heeft ook wagenziekte, naast dat hier reistabletjes voor zijn, heb ik Isa hier nooit over gehoord...

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik ben ook wagenziek maar dat is anders met film kijken dan met boekje lezen hoor.

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Okee als dat met film kijken anders is dan met boekje lezen/kijken dan zou ik het wel durven te proberen. Nou Ard nog zover krijgen om zoiets aan te schaffen.

4. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    volgens mij is het anders

die wagenziektabletten van de kruidvat nooit kopen!!!!!
    heb ze een keer gebruikt, eentje, en was helemaal stoned terwijl er op stond dat het ook voor kinderen gebruikt mocht worden

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Petra, dat ziet er vervelend uit :p :p

@ Sjorjse, maar zijn je kinderen ook wagenziek?? ;)
    Wij hebben ook een klein dvd spelertje gekocht voor in het vliegtuig!

@ Delilah, heej leuk dat je weer terug bent :p
    Ik denk dat dit wel de leeftijd is dat ze lekker dwars zijn :)

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Nou ik weet dus niet of ze dat gaan ontwikkelen en heb weinig zin in een auto vol kots. En van die reistabletten word ik zelf zo ontzettend moe, nou ja als de kindjes dat ook worden is niet erg, slapen ze heel de vakantie, haha.

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Brrr... Ik kan ook echt geen boek lezen ofzo in de auto.

@ Sjorsje, als het je kids rustig houdt lijkt het me wel prettig.

@ Juud, hoe is het met jou meis?

8. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    IK WIL OOK OP VAKANTIE, maar heb nog niks geschikts kunnen vinden (lees: niks wat past voor 5 personen en betaalbaar is).

Iemand een idee!!!!!!!!

9. @ jenny: whahahaha, was vast om je kids knockie out te krijgen, whahahaha

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miranda, dat lijkt me ook lastig inderdaad... Ik heb ook geen idee. Wij gaan dit jaar niet op vakantie.

11. ik ga me wassen en opmaken en de man aankleden, hij brak de hele boel af op zijn kamer (wel vanuit zn bed dan :p) en besloot geen slaapje nodig te hbben, vanmiddag baby kijken bij een nicht, wordt nog wat met hem zonder slaap de hele dag...

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Miranda wat is je budget ;) en wat vinden jullie leuk/niet leuk?

@ Delilah, ja z'n gangetje hier! Gisteren Clomid gestart!

13. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    chantal: lekker op tijd meis ;)

miranda: ja jij wil een groot gezin hihi.. weet wel wat hoor, lekker hutje mutje in een 3 persoontent op de veluwe hahaha lekker cheap. nee flauw proest

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juud, balen zeg :( er had al lang een lief brusje moeten groeien natuurlijk in jou buikkie! Een vriendin van mij heeft PCO en was al ruim 1,5 jaar bezig voor de 2e. Nu zou ze vorige week een kijk operatie krijgen en voor de zekerheid moest ze op die ochtend een test doen en die was positief.... Onvoorstelbaar dat het soms zo lang duurt. Hopelijk helpt de Clomid bij jullie!

@ Chantal, succes en veel plezier! Vaak als je denkt dat het niet wil, gaat het hartstikke goed!

15. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Sjorsje, zijn je kinderen daarom misschien niet te genieten, omdat ze ook last hebben van wagenziekte? Je kan er toch eens eentje lenen en uitproberen?

@Delilah, ahh, Djim eet ook niet zo best de laatste dagen, maar zijn fruit wel dus ik maak me niet druk(hij is zwaar genoeg 14 kilo). Wat vermaken betreft. Ik ben er wel achter dat ik Djim een beetje moet leren spelen. Ik zet de bak Duplo op de grond ga er naast zitten, doe er ook wat mee, moedig hem een beetje aan en dan loop ik weg. Werkt wel voor een kwartier tot half uur. Zelfde met kleuren enz.

@Miranda, hallooooooo. Hier gaan wij heen, weet niet wanneer jullie gaan en wat er allemaal te doen moet zijn. Onze kids hebben natuurlijk nog niet veel nodig… http://www.des2rives.com/n-home-p.html
    mobile-homes 6-persoons. En deze hebben we ook nog bekeken http://www.campingbourgogne.nl/index.htm (goedkoop). Weet natuurlijk totaal niet wat jullie willen… Succes!!

@Petra, wat heerlijk zeg!!

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Lique, 14 kilo is net iets meer dan Wesley :D dan hebben ze nog wel wat reserve he! Ik maak me ook niet druk, vind het alleen vervelend. Bij Wesley lijkt niks echt te werken, hij vermaakt zich niet als ik 'm aanmoedig ofzo. Als ik 'm negeer en oogcontact uit de weg ga laat hij me wel met rust maar hij gaat niet lekker spelen ofzo... Ach ja... Misschien als het beter weer is en hij naar buiten kan ofzo.

17. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    We houden van strand en water (hoeft niet per se de zee te zijn).
    We (of eigenlijk IK) wil niet te ver rijden.

Ik had al bijna een vakantie naar Italië geboekt (compleet ingerichte bungalowtent)maar kreeg ineens de kriebels voor die grote afstand.
    Dus eigenlijk is met het vliegtuig ideaal maar weer extra duur.
    Ook moeten we dan een behoorlijke kamer hebben.

Ik denk dat ons budget ongeveer 1500 zal zijn (haha denk ik, want ik weet niet hoeveel vakantiegeld we krijgen)

18. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
  19. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Lique: ik ga zeker even kijken hoor, bedankt.

20. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Delilah, gisteren ook de hele dag binnen gezeten, om gek van te worden. Dan ben ik hier nog blij dat ik visite kreeg en dat ze anders met z'n tweeen zijn.. Wel grappig, ik heb een klein pannensetje voor ze, uiteindelijk liepen er 4 kids achter elkaar aan van 1-3 jaar met pannen en deksels te slaan, haha!!

Deel Deze Pagina