@tesske: kan me voorstellen hoor, een ziek kindje in huis kan heel vermoeiend zijn. hoop dat je wat leuks kan doen met haar en dit mooie weer
donique is nu aan maat 22 toe denk ik. eerste schoentjes waren maat 20 en nog te ruim. dus twee maten gegroeid in 3 maanden sjongejonge. past ook al wat shirtjes maat 92. waar blijft die tijd. broeken alleen nog steeds maat 80/86.
als de pijnstillers goed werken is ze wel vrolijk en speelt ze. Ze geeft wel pijn aan en houd haar hoofd stijf bij alles wat ze doet. Eten gaat wel iets beter, ze heeft vanmiddag een geweekte boterham gehad. Ze blijft kortademig maar de zwelling is ook nog niet weg.
*** Zwaai *** http://www.zwangerschapspagina.nl/oppas-kinderopvang/199152-vaak-gaan-jullie-kinderen-naar-kdv.html Even iets waar ik over aan het nadenken ben...
Nice..... Chantal! Ik ga lekker in de tuin zitten. Ik ga echt niet binnen zitten te leren met dit weer!
@Chantal, leuk kapsel!! Lekker voor het voorjaar mooi kort. @Marleen, heb reactie geplaatst. kids gaan 3 dagen hier!
Haal net de chocoladetaart uit de oven. Bah wat ziet die er weer vies uit! Vanaf aankomende maandag is het weer over en uit met het gesnaai, dan gaan we lijnen. Ik wil nog minimaal 7 kilo kwijt en mijn man was 5 kilo aangekomen die hij er ook weer af wil hebben, dus afgelopen, finito, basta! @ Tesske: Kan me voorstellen dat Tess niet helemaal gezellig is en dat jij er niet altijd goed tegen kan. Olivier is net zo hoor deze week (hij is dan weliswaar niet geopereerd), kan hem af en te wel achter het behang plakken! Hij leert wel weer ineens heel veel bij, vooral woordjes... @ Chantal: Leuk kapsel! @ Setteke: Lekker genieten in de zon!
@ puck: hier ook!!! Hij zegt ineens veel "mama, happe" als hij iets wil eten en ikke als hij iets wil hebben, open, dicht, appel en niet te vergeten kobbie koffie!
leuk hè dat de kindjes steeds meer praten.. ok weet dat er al een paar wondertjes onder ons zitten maar de laatbloeiers waaronder die van mij moeten nog komen. mylan zegt ook steeds vaker iets wat ik begrijp haha