aaaah wat zielig voor mij om met dit weer buiten te werken @ Chantal, mooi hoofd ern mooi haar @ Marleen, Roos en Suze gaan 1 dag per week ( en 1 dag mijn ouders en 1 dag Andy zn ouders)
Jammer, steeds meer wolken.... Ik zit eigenlijk te wachten op Selektvracht. Ze komen iets halen van de Wehkamp. Maar ik moet zo Tymen uit school halen... Misschien dat ik het dan maar aan de deur moet hangen ofzo...
Nou, wat een timing!! Daar was de Selektvracht al... Zo Sil maar eens wakker gaan maken. Ik twijfel elke week weer om haar gewoon te laten liggen en even snel op en neer te fietsen. Maar ik durf niet... Praten: Sil maakt steeds meer zinnetjes. "Memme, Tyme batsje" ( Memmie, Tymen boartsje= Mama Tymen spelen)
setteke: ja das niet eerlijk, net doen of het iets fries is haha, die van mij praat ook met dialect dan haha
Mijnes zegt ook nog niks en wordt door zijn opa al holbewoner genoemd, door zijn geluid, haha!! ga ook maar aandragen dat het een dialect is, haha
oh meiden.. onze tuin word mooi!!!!!!!!! alles is al gelegt, nu alleen het kunstgras nog gaan ze morgen doen ben gelijk naar tuinmeubelen aan het kijken en weet al wat ik wil. Marktplaats.nl > Steigerhout Tuinsets Voordelig en Kwaliteit ! ! ! - Tuin en Terras - Tuinmeubelen alleen dan met 1 bank aan één zijde
@Jenny, ziet er heel gaaf uit! Voor welke maat ga ja dan. En ik zou eerst willen weten of het een beetje te verschuiven is... Vind ik nu altijd al zo lastig met houten tuinmeubelen.... En foto's van je tuin!!!
Chantal, mooi hoor. Jenny, ziet er al goed uit. Marleen, bij ons gaan de kindjes op maandag, dinsdag en dondermiddag naar het kdv.
@Jenny, dat ziet er al heel mooi uit!! Op deze tegels komt je tafel ook mooi uit en zullen de stoelen ook wel gemakkelijk schuiven!
Oh ja Marleen, hier geen KDV en momenteel gaan ze 1 dag in de week naar de gastouder. Na de zomervakantie zal dat 3 tot 3,5 dag worden. Misschien dat Hilbrand de woensdagen vrij kan krijgen...