@Setteke, bij de Action..maar nu nog niet ben ik bang... @Tesske, lekker weggeweest? @lauwie, fijn dat ze je gerust hebben kunnen stellen! Veel plezier vandaag. @Marleen, voorheen werkte je niet (zoveel). Dus denk inderdaad aan jezelf. Het is niet zo dat je je kids wegbrengt en niks gaat zitten doen. @Jenny, en welke maat is er besteld? @Binna, werkse @Petra, veel plezier!! @Schoenen die madam mooi vind, worden hier ook alleen gekocht als mama ze mooi vind, haha!! Zo ga maar eens aan het werk.
Goedemorgen @ jenny, zullen we ruilen? ik neem jouw verlof en dan ga jij lekker je hersentjes gebruiken 8)
@Juud, ik begrijp dat de gyn vandaag belt. Kan die iets weten, of zal je dan weer heen moeten???? Spannend hoor, maar lijkt me ook heftig die onzekerheid!
Goeiemorgen... Althans het begon redelijk goed. Ik heb net een hele verdrietige Thomas achter gelaten op het KDV en mijn hart is in 1000 stukken verscheurd. Hij heeft nog nooit zo gehuild als vandaag. Hij zei thuis al dat hij niet wilde, maar dat het zo zou gaan... Gatver, ik baal! Hij ging met super veel plezier de eerste tijd en nu is het drama. Volgens mijn heeft hij moeite met 1 van de leidsters en zij is er nu net beide dagen dat Thomas er is. Jasper loopt naar binnen en het eerste wat hij doet is aandacht trekken van de leidster, gaat vervolgens lekker spelen, geeft een kus als ik wegga en heeft niet eens tijd om te zwaaien. En zo ging het met Thomas in het begin ook. Ik krijg steeds meer het gevoel dat er meer is voorgevallen dan ik weet. Waarschijnlijk komt dat gewoon omdat het mijn kind is en ik er emo van wordt. Ik heb net in de auto ook even zitten janken. Pff, nu moet ik nog wat gaan doen en heb nog veel te regelen ook. Misschien dat het een beetje afleidt. Sorry voor mijn ego stukje. @ Tesske: Heel goed shoppen je Mark en jezelf! Heb je wel verdiend! @ Lauwie: Groene glitterschoenen... jammer hoor dat dat niet mag haha! @ Binna: Werkse! @ Juud: Ik wil je geen valse hoop geven, maar wat als deze cyclus langer was ( er valt bij jou volgens mij geen pijl op te trekken) misschien had je dan nog niet geneog hormonen? Het wordt nu wel een beetje frustrerend! Ik ga je in stralen: zwanger....zwanger....zwanger...hcg aanmaken NU! @ Linka: waar hang je uit meis??? De rest ben ik ff kwijt, sorry!
@Marleen, hier is het ook zomaar wel eens dat ze niet willen en dat ik er eentje huilend achterlaat op KDV. Dus hopelijk is het bij jou ook een keertje en volgende keer weer goed!?!?
goedemorgen meiden. Tess begint op te knappen nu, ze heeft niet zoveel pijn meer! Bah hoorde gister dat er vorige week een 3 jarig jochie is overleden tgv amandels knippen, kreeg wel even kippevel en dit bevestigd me maar weer in het risico wat we genomen hebben om deze operatie ,die toch complexer is dan amandels knippen, te laten doen maar ik hoop dat het de angst en moeite waard is geweest. Ik leg tess straks even bij oma op de bank/bed en ga dan zelf toch nog even op zoek naar schoenen. Ohja tess doet al de hele week zo schattig, ze zit op haar luie stoeltje en doet haar armpjes over elkaar..echt heel onschuldig en braafjes haha
@marleen: bel zo even en vraag wat hij aan het doen is, meestal is hij al lekker aan het spelen en voel jij je ook beter
@lique: toch 2,5 meter. want ik wil hem misschien ook eens andersom zetten en dan heb je minder ruimte. 3 meter is dan toch wel erg groot om mee te spelen zeg maar, de bank en de stoelen nemen natuurlijk dan ook nog eens beiden bijna een meter tuin in @juud: wat deed jij ook alweer voor werk??iets met school ofzo
@TEsske, lekker dat ze zich beter voelt. Jemig wat een heftig verhaal. Blij dat ik dat niet hoorde in de tijd dat DJim voor amandelen ging. WEet je ook hoe het kwam, want de hele ingreep is hij misschien minuten weggeweest van me? @Jenny, gaaf hoor en idd als iet te groot is-wordt dat is er niet zo makkelijk mee te schuiven. Ik wil mijn woonkamer opnieuw indelen, maar das nog heel niet makkelijk.... ga het nu intekenen in een plattegrond en dan schuiven...
tesske: ah heerlijk dat het goed gaat, tja elke operatie geeft een risico.. niet al teveel bij nadenken anders durf je niks meer
@ mar, wat zielig he als je je kindje zo achter laat, maar meestal komt het wel goed! @ Lique, ik word vandaag gebeld (hopen we dan) over hoe en wat verder. Maar nog steeds gespannen borsten en verhoogde temp. Mss schijnzwanger De gyn stond trouwens op mijn voicemail met excuses dat ze niet gebeld had Hoe is het bij jou thuis? Wanneer plaats je weer eens foto's van je schatjes? @ Jenny, ik ben ziekenverzorgende bij demente bejaarden Ik ga zo met Giulia naar school, om haar in te schrijven, gek idee!!! @ Carmen, is Tess nog zo hangerig?
Marleen, wat een naar gevoel heb je dan he. Danique heeft het gelukkig nog maar 1x gehad en dat was ook nog toen ik haar naar mijn shcoonouders bracht. Nu denk ik wel dat dat mijn eigen schuld was, want ik voelde me de hele dag al k*t omdat ik haar daar naar toe moest brengen om te logeren. En ja ik denk dat de kids die spanning heel goed aanvoelen. Het belangrijkste is dat jij de normale stappen blijft nemen. Zoals altijd en dan gaat het vaak bij het kind ook goed. Ik merk op school dat als de ouders moeite hebben om weg te gaan het kind dat feilloos aanvoelt en begint te huilen en tegen moeder aan gaat hangen. Juud; ik duim nog steeds voor je hoor! Petra; gezellig naar Intratuin. Veel plezier! JennyS, ik ken het gevoel van ik verveel me tijdens het verlof. Ik had dat met Danique ook en was dus hele dagen thee aan het drinken bij iedereen of iedereen bij mij. UIteindelijk een nintendo ds aangeschaft om de tijd te doden en dat werkte prima Carmen, wat een vreselijk nieuws zeg van dat jongetje. Gelukkig maar dat je het nu pas hoorde en niet al voor de operatie van Tess. Nu was het al zo spannend, maar dan was het helemaal akelig geweest lijkt me. Fijn dat ze al wel wat opknapt, hopelijk is het allemaal niet voor niets geweest. Shanai; jij vroeg nog naar de hypotheek. Als die verbouwingshypotheek nu dus uiteindelijk toch niet rond komt is het inderdaad dat we zo'n 150 euro hogere kosten hebben als vooraf berekend. Maar dat is dan zo. Als we geen rare dingen doen lukt dat allemaal prima. Al zou ik die 150 euro per maand heel graag voor leuke dingen hebben uitgegeven of gewoon op de spaarrekening hebben gezet. Het is gewoon ontzettend balen dat het zo gelopen is. Danique is de laatste ochtenden al tegen 7 uur/half 8 wakker. Ben ik niet van haar gewend. Ach ja zal wel door de zomertijd komen en na het weekend komt dat weer prima uit haha Wij gaan zo zwemmen en vanmiddag lekker even met mijn moeder naar de makro. Eventjes snuffelen naar leuke dingen.
juud: proest haha zit ik er ff naast, maar damn weet je hoe vermoeiend zo'n baan is voor mij dat lukt mij NOOIT. sorry meis, ik hou me verlof wel haha
@Juud, tja inschrijven, moet ik ook maar eens doen voor Sam dan. Ok nou afwachten dan maar en maandag maar weer een testje??? Hier gaat alles zijn gangetje. Wordt een raar weekend, waarschijnlijk overlijdt de vader van mijn beste vriendin, dus dan gaan we daar maar even ons verdriet van verdinken.... Haalt weer veel gevoelens overhoop enz. Voor de rest gaat het super. Vriendlief en ik zitten op 1 lijn en de kids gedragen zich ook naar behoren, haha!! Foto's wordt van het weekend denk ik. Heb er van de week een paar gemaakt, maar die staan er thuis op natuurlijk.. @Alieke, veel plezier vandaag!!
alieke: ben niet zo van de theekransjes bij mensen en spelcomputers boeien me niet. shoppen, koken en slapen zijn mijn hobby's maar ja het ene kost veel geld, met koken ben je zo klaar en slapen daar word je nog luier van. maar vanaf volgende week word alles gelukkig een beetje ander. heb dan mylan een paar dagen in de week of halve dagen en dan gaan we lekker op pad. nu nog even het weer een beetje mee dan ben ik helemaal blij
@Petra, mooi paardje hoor!!! Leuke foto's! @Jenny, het is wat, dat vrij zijn, haha!! Wil je niet nog een serie kijken. Je kledingkast opruimen. Boeken lezen. Foto's inplakken. Een website maken voor je kids... Zeg maar wat hoor, zou zonde zijn als je je verveelde, aha
@Petra wat een mooi beest zeg @Jenny, jij niet vd theekransjes???? Verbaasd me @ Alieke, veel plezier met zwemmen en de Makro @ Lique wat een heftig gedoe zeg, wij hebben dit met mijn opa gehad. Heel vreemd.
Inschrijven op school; pff dat moet vroeg zeg. Hier in de buurt zijn er geen wachtlijsten volgens mij. Dus inschrijven gaat hier pas vanaf 3 jaar gebeuren. Succes Juud!