Augustusmamma's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    267
    83
    Noord-Brabant
    is goed

2. Zou het een groeispurt kunnen zijn???

Hij heeft vanochtend ook 2 boterhamme gegeten, wel van de tweede de korstjes laten liggen, maar goed...

Hij is deze week wel anders al, meer, meer Tygo, meer karakter, erg aanwezig en aangegeven wat hij wil en happe en ikke en geeft aan dat hij naar buiten wil of bij de koelkast, noem het maar op... Dus merk wel dat hij zich aan het ontwikkelen is.

@ jenny: hey zeikwijf, geniet is van je vrije tijd man, anders anders anders..... ja dat had ik nog niet bedacht, maar je bent gewaarschuwd!

Hoe gaat het met mylan en de slaaptijden?

@ petra: mooie fotos!

@ marleen: kdv, soms hebben ze zo'n periode dat ze ff niet naar het kdv willen, dat hoort erbij, zo heeft ie een paar keer dat ie niet eens omkijkt als ik gedag zeg en zo hangt ie nu al de laatste 2 keer aan mn been en moet ik hem echt de ruimte induwen, omdat hij tegenstribbelt!

@ lauwie: ok, jongen zijn makkelijker natuurlijk..... maar eerlijk is eerlijk, kans zit er redelijk in dat ik de schoenen gewoon had gekocht... kan mij het schelen, als het me echt stoorde, kocht ik er gewoon nog een paar bij.
    ik had vroeger ook een sterke wil en ik zag bij mijn neefje ook dat hij dat heel erg had op een jonge leeftijd.

Toen ik ouder werd (vanaf een jaar of 6 ofzo) zei ik altijd tegen mijn meoder, als ze voor ons ging shoppen: En niet van die blij kleuren halen, die wil ik niet! Geen rood of geel of groen of blauw!

Moesten een beetje effen kleding zijn met niet teveel tierenlantijnen, hahahahaha!! En ik was al erg gefocust op dat kleding matche, dus als ik bijv een bep. kleur shirt aan had en dan een andere kleur broek, moesten mijn schoenen hetzelfde kleur zijn als mijn shirt en als ik dan zo'n rozet (strik) in mijn haar had in een staart, moest die ook weer passen bij mijn broek of shirt, whatever... Echt heel dwangmatig en dat heb ik nog steeds wel met sommige dingen (zoals ook in tygo's babykamer...)

3. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @chantal: had mylan ook ineens, zo'n inhaalslag met eten. denk ook wel een groeispurt
    en ja ik weet 't ik zeik, hou me smoel al haha
    het gaat geweldig met slapen, hij is elke dag tussen 6 en half 7 wakker en gaat gelijk spelen op zijn kamer ;) me happy YAEHHH
    mij boeide kleding niet zo heel veel geloof ik, kreeg ik later pas.

DE TUIN IS af !!!!!!!!!!!!!!!!!!

4. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Jenny wat heerlijk, is dat het laatste wat er MOEST gebeuren... of nog meer klusjes.

@Chantal, haha!! Nou die eisen had ik niet en kon ik ook niet hebben denk ik. Mijn moeder naaide zelf onze kleding, haha!

5. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    onze tuin

6. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @lique: nou achterin zie je een kennel en die moet er uit, dat word een veranda, maar die staat voor volgend jaar in de planning. dit was ook niet gratis en die veranda ook niet ;) want daarin willen we een buitenkeuken, openhaard en je kent het wel

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Jenny, en die kennel? Die gaat helemaal weg?

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    wat kl*te zeg!! :(
    knuffel juud!

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Jenny, wow wat gaaf als je dat volgend jaar krijgt. Is dat zo groot. Kan het niet zo goed inschatten zo!

10. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    juud/lique: ja die kennel gaat weg. tot het gras is het iets meer dan 3 meter diep geloof ik en dan de de breedte iets van 5 m. zo groot word die veranda dan ook. ja is moeilijk zien vanaf de foto
    tot die tijd maken we van het stukje wat over is een moestuintje samen met mylan en blijft de kennel en houtoplsagplaats voor de openhaard haha

11. @ jenny: so hey, wat goed van Mylan!!!
    Kan me voorstellen dat je nu lekker geniet ervan!

En wat een mooie tuinnnnnnn... Super!
    Wat heb je allemaal precies laten doen, tegels, gras?
    En heerlijk zo'n veranda met buitenkeuken hoor!

@ lique: ja wat kan ik zeggen, ik was het kind in het gezin wat deed wat ie zelf wilde en zei wat ie dacht en niet luisterde...
    Dus ik kreeg ook wel veel voor elkaar... :p
    En soms dachten ze bij zichzelf, laat maar, heeft toch geen zin om er iets van te zeggen of het te verbieden want ze doet het toch wel...

12. schatje1

schatje1 Niet meer actief

niet bijgelezen sorry :)

hier al drie waardeloze avonden en nachten achter de rug..

Bradley wilt niet slapen savonds en snachts komt hij weer heel vaak.. :(

pff vermoeiend is dat zeg haha

kusjes

13. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
  14. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Schatje, ojee, regelweekje. Heftig weer, denk ik. Veel energie aan jou gewenst.

15. ohja lique: je vroeg me of ik gister nog alles heb kunnen doen wat ik wilde doen toch?

gister toen ik thuis kwam was het eten bijna klaar, snel opgegeten en toen naar het prieeltje kijken, was niet wat, waren al een paar planken redelijk doorgerot, dus René was bang dat als we het uit elkaar zouden halen, er niets van overbleef.
    En het plak'n en pleur'n dat werd niet meer wat, om 10 over 8 had ik de luiken al een keer dicht, toen maar recht op gaan zitten en uiteindelijk helaas zijn ze zo rond 10 uur weer dicht gegaan en toen was het toch echt over.....

16. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @chantal: ja tegels, gras en aan de zijkant stapelblokken
    balen van die prieel

17. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    schatje: oh das niet fijn van die klote nachten, hoop dat het snel beter gaat voor jullie

18. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal, ojee, dus toch opzoek naar iets anders. Lekker hoor slapen, haha!! Heerlijk.

19. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Wil iemand even een krabbel of iets op mijn hyves zetten, dan krijg ik mail en kan ik hem hier openen...

20. Chantico

Chantico Niet meer actief

Hier wilde ik me nog even bij aansluiten!

En inderdaad: Linka, waar ben je?

Carmen, hoe gaat het vanochtend met Tess? En wat een afschuwelijk bericht over dat jongetje van 3...

Deel Deze Pagina