Augustusmamma's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    Ik ben ZEEEEEEEER gelukkig met de Belastingterug gave !!!!!! ik heb me maar een klein chocotaartje gehaald en die ga ik straks lekker met een kopje thee op eten!

heb wel al vanaf gister avond een drukkend gevoel in me buik en onderin me rug wat last lijkt op een gevoel wat je heb als je ongesteld moet worden.. zo naar... blegh
    weet iemand wat het kan zijn ?
    ik dacht misschien een blaasontsteking ofzo maar die voeld bij mij normaal heel anders aan... en ik drink echt heel veel. of ken dat met zwangerschap anders aanvoeln?

2. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    jenny super tuin !!!!! echt heel er mooi. die stenen hoe heten die ?? is dat hardsteen alleen dan in wildverband gelegt?? hebben jullie dat zelf ook gelegt ( heb dat niet mee gekregen) is dat erg moeilijk ?? we vinden dat zo mooi er uit zien maar durven het niet zelf te leggen.

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @DEnice, misschien indalen?? Of toch even laten checken bij HA, is zo gebeurd en dan weet je wat. Ook al lekkere teruggave, haha!! Smikkelse

4. @ lique: gekrabbeld!

@ denice: ik zou ook zeggen indalen... kan lekker vervelend zijn...

5. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    denice: hmm geen idee wat je hebt. chinees hardsteen inderdaad maar romaans verband. hebben het laten doen, want is een puzzel en ik dnek als we het zelf doen zijn we 3 weken bezig en verzakt het later haha

6. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    lique
    he bah is echt een naar gevoel hoor... heb zin om op bed te gaan leggen zo vieze drukkend gevoel..

de belastingdienst snap ik eigenlijk ook helemaal niet...
    ik heb toch afspraak gemaakt voor vandaag 1 keer voor kenny en 1 keer voor mezelf. nu zeiden ze na 3 keer naar verschillende nummers te hebben gebelt van de belastingdienst dat het voor ons NIET voordelig zou zijn om fiscaal partner te zijn voor elkaar.. dus gewoon apart afspraak gemaakt daar. 1 keer kwart over 9 voor kenny 1 keer kwart voor 10 voor mij.
    er werd me nog wel geprobeert om kenny naar het FNV te laten gaan want daar is hij lid van en dan kan je daar je belasting in vullen. ik zeg nee dat wil ik niet ik vertrouw dat niet dus ik wil bij jullie op kantoor in heerlen. dus toen stond die afspraak he.

zit ik daar in de gang te wachten met hem. word hij naar binnen geroepen komt tie na 1 minuut naar buiten van ja jij moet ook komen. dus ik daar heen ook ga ik zitten. zegt die man van ja het is denk ik beter als jullie WEL fiscaal partner zijn..
    dus ik zeg nou reken maar eens uit dan :D wil ik wel eens zien.
    dus hij uitgerekent zegt tie kijk. nou ik sloeg bijna achterover van me stoel af. ik kon me ogen niet geloven.
    en vorig jaar heeft kenny 100 euro terug gekregen... dus die van het fnv hebben hem dik genaait volgens mij. die manvan de belastingdienst zei ook dat fnv daar niet goed genoeg voor opgeleid is en hun wel... is toch raar als je zoiets te horen krijgt van ene van de belastingdienst.

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal, thanx

8. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    jenny vind die stenen erg mooi. ja toch wil ik het gaan proberen om zo'n terras in ieder geval te leggen. maar kost het een en ander he aangezien het terras niet al te groot is hier en heel vaak hier bij die steengroothandels rest partijen zijn voor 5 euro per vierkante meter goedkoper wilde ik het toch gaan bekijken. lukt het niet dan duurt t maar langer :D

9. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ben net terug van winkelen met 3 kindjes. Lianna heeft zich goed gedragen en heeft netjes meegewandeld, ik had 'r wel 'n ijsje beloofd.

10. @ sjorsje: good parenting ;) hahahaha, Tygo krijgt van mij een centje voor zijn spaarpot als ie lief is geweest tijdens het boodschappen doen!

11. hey waar zijn jullie nou???

12. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    joehoe, ik ben hieeeerrrrrrrrr!! Maar ga zo even lunchen, haha

13. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    ja was snel ook eventjes broodje eten :D hihi

14. oh het is ja ook al half 1 inmiddels!
    zo ook ff naar de supermarkt, en het regent bah, maar moet eten halen... gaan denk ik een macaronischotel ofzo eten...

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik lees wel mee, maar reageren heb ik er geen puf meer hoor, ik geniet nu meer van lente (heb juist meer energie bijgekregen) en hier heb ik ook niet zoveel zin in meer, maar het gaat goed hoor met meiden!!!!

Me schoonouders zijn in Nederland dus extra genieten tot zondag.

Vanmorgen lekker gewinkeld. paar dingen gehaald.

Marleen, vreselijk he, Jeslyn ging huilen toen ik weg ging bij gastouder terwijl ze zo leuk had daar, misschien lang niet meer geweest, maar nu gaat het weer goed hoor!

Juudje, balen hoor, dat je lichaam jou voor gek houdt.

Lauwie, haha glitterschoenen, MIJ niet gezien hoor.....ik loop allang weg als Myrna dat zo graag wilt....Hahaha! Gelukkig nu minder hoor ;)

Petra, leuke foto's! Kwijlen, tsja, hier geen tip, Jeslyn kwijlt niet, nooit gedaan.

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Wij zijn terug van de inschrijving :)
    Nu eens kijken hoe we dat gaan fixen qua opvang?
    Ik belde het kdv wat samenwerkt met de klaverschool, of zij dan het kindje halen en brengen, nee dus :( Lekkere samenwerking!

17. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Juud, en het wordt ook niet vanuit school geregeld? Is het dan de bedoeling dat je om 15.00 uur je kind naar de volgende opvang brengt?? Gekkigheid!

HEeeeee Linka!

18. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @denice: ah dat is slim inderdaad, gewoon proberen ;)

@chantal: was ff boodschappen doen, 5 tassen vol en had nog wel gegeten van te voren hihi

19. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Hallooooo!!
    Ben terug van shoppen, wat een butweer zeg!
    Heb me nog even laten gaan in de stad :)
    Ben nu nog even broodje eten bij mn mams en dan gaan Tess en ik zo weer weg.
    Mijn moeder heeft al de hele week last van vreselijke buikloop dus heb even wat drinkboulion en leesvoer langsgebracht zodat ze de dag door komt.

20. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @TEsske, wat ben jij een lieve dochter, nu niet die buikloop mee naar huis nemen he! Weer shoppen, voor wie????

@Jenny, dan.... had je met de auto gegaan ;)

Deel Deze Pagina