Ik was even bij kidswordclub aan het kijken maar dan komt een budget van 5000 meer in de buurt met 3 kids! Dat is wel extreem zeg! Nou Miranda, succes! Hopelijk vinden jullie wat leuks! Ik ga even wat doen... Tot later allen!
Hahahaha, fijn dat ze zich dan vermaken maar wat een kabaal moet dat zijn mijn schoonzus paste ook altijd op vrijdag op haar neefje en ze heeft zelf een zoontje dat iets jonger is. Ik kwam daar een keer binnen en zaten ze beide met een lepel in een pan te rammen, ik kon amper praten met m'n schoonzus en dacht VRESELIJK maar zij vond het juist wel prima omdat ze zichzelf vermaakte hahaha... Het is idd rotweer! Ik ben zo toe aan de lente, lekker naar buiten. Nu is het niks, de hele dag binnen zitten. In de kou maak ik Wes ook niet vrolijk met een wandeling!
Daar kom ik de meeste keren ook op uit. Dan moeten we eerst de staats loterij winnen. hahah Ach we zoeken gewoon even verder.
1500 euro met zn 5en lijkt me echt moeilijk zeg. zou dan toch voor centerparcs gaan in bv frankrijk maar dat is dan maar een week. beetje kort
@DElilah, ja, ik kan ze wel stil proberen te krijgen, maar was alleen en dus niemand om mee te praten en denk het stopt vanzelf wel weer, haha!! Heb er wel een filmpje van gemaakt, zal vanavond eens kijken of ik hem kan tonen, haha!
Juud: wij hebben vakantie van 30juli-21aug. Heb géén idee wat ons budget is maar denk iets van 1500,-. Vliegreizen komen dik boven de 2000,- uit. Tent (in bv Italië) komt rond de 1000,- uit maar is ver rijden In Nederland blijven is ook rond de 1000,- maar dichtbij (maar weer geen zekerheid op mooi weer). Heb ook nog geen idee wat Gerard graag wil (ja met het vliegtuig). Hij wil volgens mij ook wel eens een lange auto rit proberen.
Ja, dat zou best kunnen Sjorsje maar je weet het nooit zeker hè. Vorig jaar hadden wij ook prachtig weer tijdens onze vakantie (in Nederland). Dus misscien wordt het dit jaar weer Nederland en sparen we door voor volgend jaar. Zoals je hoort, heb ik géén idee wat ik wil!!1 haha
Ardennen - Vakantiehuis in de Ardennen uit meer dan 500 Vakantiehuizen, chalets en villa's Is dit wat??
Deze is wel mooi Juud: Villa Henri-Chapelle 5 pers 105103-01 │ Uw vakantiehuizen in de Ardennen Ik laat het vanavond maar eens aan Gerard zien.
Toch lastig zo'n vakantie uitzoeken. Dit lijkt me ook wel leuk: RCN Zeewolde | Camping en bungalows aan het Veluwemeer (Flevoland). Ideaal voor watersporters.
Onze meiden houden van water maar géén zee!!! Vorig jaar waren ze bang voor kwallen en garnalen. hahaha
Het is gewoon ideaal als je buiten het hoogseizoen op vakantie kunt, scheelt je heel veel geld. Maar die tijd hebben wij nooit gehad, konden nooit zelf onze vakantie bepalen.
Zo, ik meld mij ook weer na een radiostilte. Was flink ziek. Ik lag van zondag op maandag zo rond een uur of 4 wakker omdat ik zo misselijk was en lag te twijfelen of ik naar beneden zou gaan. op dat moment hoor ik door de babyfoon Silke overgeven. Dus wij er gauw heen, alles eronder uiteraard en dus de boel verschonen. Toen ik met Sil bezig was werd ik helemaal niet goed, dus ik heb Sil mee naar beneden genomen en bij Hilbrand in zijn armen geduwd en ben op de wc gaan zitten met een emmer. Ik kan dus niet goed overgeven dus het wilde niet. Sil was intussen in haar schone bedje weer heerlijk gaan slapen. Ik ben ook weer in bed gekropen met mijn vriend emmer. Kon niet slapen zo beroerd maar overgeven ho maar. Toen ik bijna sliep ging Hilbrand zijn wekker en hij vroeg wat nu. Hebben besloten de oppas te vragen voor de kids en gelukkig kon ze. Net toen iedereen de deur uit was werd ik zo beroerd dat ik eindelijk alles eruit kon gooien. Pfoeh dat luchtte op. Eindelijk kon ik een beetje gaan slapen, maar ik bleef wel misselijk en dit knapte pas in de loop van de avond een beetje op. Vandaag zijn de kids weer een dag naar de oppas, zodat ik weer helemaal op kan knappen. ik heb in ieder geval geslapen van 23 uur tot 11.30 uur terwijl ik gisteren ook bijna de hele dag heb geslapen!! Helaas kon het meelopen bij de dokterswacht dus ook niet doorgaan... Zal nu even teruglezen.