Ik weet het ook niet precies, maar 't was onderhuids gehecht en die hechtingen loste niet op. Aan het stukje draad wat er wel uitstak heeft hij getrokken en zo heeft hij volgens mij een wondje gemaakt zodat hij ook nog een groot gedeelte vd overige draad kon verwijderen.
@ carmen; graag gedaan En volgens mij ben je alleen verplicht elkaars fiscaal partner te zijn als je getrouwd bent en als je samen een koopwoning hebt/ samenlevingscontract. Als je dat niet hebt en je woont in een huurhuis, ben je niet persé elkaars fiscaal partner, je ken ook met je zus of een vriendin samenwonen nietwaar?
Pff ik heb niet eens in de gaten dat ik 3 kinderen thuis heb. Jorja ligt de hele middag al te slapen. Lianna vindt trouwens dat ze geen middagdutje meer nodig heeft, maar ik heb 'r net toch maar naar bed gebracht onder veel protest. Het is nu wel stil boven, dus hopelijk is ze toch in slaap gevallen. Nu is Yosyp met de poppenwagentjes aan het spelen, haha.
@ sjorsje; lekker toch! @ juud: vind het moeillijk te reageren op het hele traject, omdat ik er zelf weinig van begrijp.... Vind het idd wel wijs om voor je er aan begint toch nog een zwangerschapstest doet/ eist... Helemaal omdat je jezelf zo zwanger voelt en waarom komt je ongi niet zelf op gang? En die echo, waarom is die verplicht op die dag, zou het heel erg uitmaken als die dan wat later gemaakt wordt... Ik zou als ik jou was goed met de gyn overleggen wat de voors en tegens zijn omdat je idd anders nog weer een hele maand meot wachten... En ben ook wel benieuwd wat de gyn zei van je symptomen ( je gevoel zwanger te zijn)
Ik 0, ja echt waar meiden, ik doe al meer dan ong half jaar of zo niet meer, weet ik veel, ik weet het niet meer wanneer het voor het laatst was! Sinds Jeslyn geboren was hebben wij maar hooguit 3 keer gedaan of zo...... Dus 4 keer per dag vind ik al teveel...
@ Channie, de gyn kon het niet verklaren en ook de temp verhoging niet.... Ik moet dinsdag nog wel een test doen, en ze acht de kans enorm klein dat ik op dag 40 nog zwanger zou zijn. En ik word niet ongi omdat dat 1 vd sympthomen is van PCO