Augustusmamma's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hij wil trouwens elke dag... ik niet... wil niks!

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Zo blijf je ws in een cirkel?

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hoe bedoel je? Ben misschien toch wel ff blond? ;)

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Linka, helpt de therapie wel iets?

5. @ juud: ik dacht dat de meds die je slikt waardoor je eisprong hebt ook ongi moet worden, maar dat is dus niet zo...
    en gyn acht kans klein dus dat je zwanger bent, ok...
    kut.

@ linka: kan ik me ook wel voorstellen met de dingen die op dit moment tussen jullie spelen...

Hier is het ook niet je van het hoor, terwijl ik het rete belangrijk vind. Eerst had het een oorzaak (pijn en geur, waardoor ik niet zo stond te springen om iets te doen) en nu merk ik dat gewoon mijn hele sexdrive verdwenen is...

En daar meoten we iets aan doen, ben vooralsnog te lui om iets te doen, misschien als de zon wat meer schijnt, ik ook weer meer energie heb?

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Therapie voor ons beide zit in behandeling, dus aanvragenformulier is binnen geweest en weer terug opgestuurd, afwachten. Eigen psychologie, die gaf mij maar een tip dat ik naar therapie moest samen met Jeroen.

Maar goed! We zien het wel...... Kan zelf niet ontspannen, daarom denk ik dat ik geen behoefte aan heb.

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ lInka, ik bedoel met die cirkel, je relatie gaat niet goed, daardoor heb je geen zin, daardoor gaat je relatie nog slcehter, en heb je nog minder zin etc etc

8. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    chantico
    ik weet pas sinds dit jaar wat een fiscaal partnerschap inhoud eigenlijk... ik wist niet eens dat het kon. ik heb gewoon die jaren zelf me spullen in laten vullen bij de belastingdienst en kenny bij fnv. zover ik via telefoon begreep moest ik kiezen. eerst kijken of het voordelig was om voor fiscaal partnerschap te kiezen. en als dat zo was moest ik een afspraak voor ons twee maken samen. en anders moest het apart maar moest het zelf uit kiezen. vond het al raar. want bij meerdere dingen word dat gevraagt bent u fiscaal partner.... ? ik snapte de vraag nooit dus zei nee. ja weet ik veel hihi. ben daar echt dom in hoor.
    en belastingdienst en gemeente en alles weet dat we samen wonen zorg toeslag krijgen we ook in 1 keer voorons samen op de rekening in plaats van apart. maar ja in ieder geval weet ik het nu voor volgend jaar :D ben ik ook weer blij.

juud he balen dat dat dan net weer in je vakantie valt en je dan nog 2 maanden moet wachten !! maar je hoort vaker dat dan opeens iemand spontaan zwanger word. en dat hoop ik bij jullie nog steeds. wat een gedoe met medicijnen en al :S

ehm verders ben ik weer vergeten wat ik wou zeggen...
    dus ik ga maar eens kijken of de kip tandoori van het mannetje lekker word in de pan :D ( kenny is ana het koken hihi )
    en muts naast me op de banktegen me aan hangend samson en gert kijken op ketnet.

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ denice, ik kan zonder medicijnen niet ongesteld worden waardoor ik dus geen eisprong heb en dus niet zwanger kan worden, dus ook al zou ik er niet mee bezig zijn kan het gewoon niet.

10. en ik ga hier de boel opruimen en dan op weg naar huis!

mn vader heeft vanmiddag stad en land afgebeld om me proberen te bereiken (was in bespreking) om te vragen of ik morgenavond kwam gourmetten :))

11. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    hebben jullie t nu over sex?? en hoe vaak je t doet? hadden jullie dat programma gezien? heb het gister of wanneer het was niet gezien nu wilde ik vanmiddag kijken maar ben het vergeten dus dan misschien kijken op de computer straks.

chantal ja precies zoals je zegt. in huurhuis ken je kiezen. zus , broer, vriend, vriendin..

12. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    he getsie juud das echt balen :S waardoor komt dat eigenlijk? of weten ze dat niet en is dat gewoon in ene ?

13. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Juud, he bah meid, het is ook allemaal weer wat! Ik hoop zo dat je cyclus stiekem toch wat langer is en dat je wel gewoon zwanger bent! Als het zou helpen kreeg je mijn eicellen meid! *knuf* En die film, lekker gaan joh, er even uit!

@ Seks (waar jullie het over hebben als ik er een dag niet ben.....;)), hier zeer regelmatig helemaal sinds ik van de pil af ben....:) Enneh, twee keer achter elkaar redt meneer niet.... Als dat met leeftijd te maken heeft, hij is 32....

Ik heb weer een prima dag gehad op school! Nu lekker weekend!! Maar ik moet leren....

14. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik ben in ieder geval blij te lezen dat mijn man dat dan niet als enige heeft. In de media (vooral in series) wordt toch een heel ander beeld geschetst.
    Waar moet je voor leren?

15. Setteke

Setteke Niet meer actief

Examen intake, ofwel ziekteleer. Gaat over infectieziekten, tumoren, cardiale problematiek, longproblemen, allergie, auto-immuunziekten enz. Best interessant maar wel veel!

Tsjah, mijn mannetje kan echt maar 1 keer. Heel soms een tweede keer, maar meestal lukt het niet. Te moe denk ik...

16. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Klinkt wel interessant.

17. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    setteke ja he waar ze het allemaal wel niet over hebben als we er niet zijn he :D gaan ze het over sex hebben.

mijn mannetje heeft er geen moeite mee om 2 keer te sexen hahaha ;) * bloos * hij is nog maar 26 jaar :D dus nog jong misschien leg het een beetje daaraan. ;)

18. Chantico

Chantico Niet meer actief

Inderdaad, en dan ben je dus ook met je zus of vriendin fiscaal partner. Daarom heet het ook 'fiscaal partner' en niet 'gewoon' partner ;) Juist omdat het bedoeld is om ook mensen die geen (geregistreerde) relatie hebben wel als partner te behandelen. Je voert namelijk een gezamenlijke huishouding met alle financiële gevolgen van dien. Dus daarom moeten je financiën gekoppeld worden voor een juiste beoordeling.

19. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Kijk dan is dat het..Mark ik ook nog jong, 25 jaar.

20. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Haha, ik lach me dood! Jeroen is 38 en ik kan je melden dat toen hij 32, was hij een hoger libido had hoor! Twee lukt soms wel, maar meestal niet. Mij lukt dat vaak wel, gna gna gna (gemeen lachend smiley). We zijn alleen tegenwoordig beide veel te moe, dus het staat ff op een lager pitje...!

Wij hebben trouwens zo'n periode net als Linka achter de rug en toen moest ik er niet aan denken dat ie me aanraakte. Daar stond mijn hoofd helemaaaal niet naar!

Vandaag een drukke dag gehad en morgen weer eentje. We staan op de voorjaarsmarkt, dus een hoop geregel. Het mooie is wel dat mijn overbuurvrouw (tevens kraamverzorgster) en zus in lallende toestand op de verjaardag van Jeroen hebben gezegd dat ze wel op de markt wilde gaan staan. En ze doen het nog ook! Ik & mijn neefje (van mijn zus) staan op de zaak en Jeroen op de plek waar hij nodig is, markt of zaak. Ik hoop alleen dat het weer meewerkt!

Deel Deze Pagina