Doe ik even snel tussen neus en lippen door Jullie gaan mij veels te snel om het allemaal bij te kunnen houden Sorry daarvoor als jij dat erg vervelend vind Tesske dat ik alleen op haar reageer!
@mik: ah leuk @queenbee: ik schrok al haha zou bij mij pijn doen hoor hihi @setteke: wat lief bloemen @mama rianne/tesske: viel me ook op ja @Tesske: jij nooit bloemen, das niet lief. opvoeden die handel trusten allemaal voor straks
Jenny, ja ik snap het wel, het is ook heel zonde van de tijd en kinderen merken idd wel vooral grote meid..ik vind vresleijk moeilijk..... Sjorsje, ja, ik vind zelfs erg moeilijk vanwege kinderen, dus misschien begrijp je me wel, wat ik hoop, dat wij minder ruzie kunnen maken en genieten. Jeroen wil elke dag over relatie praten ipv genieten, dus vind ik vreselijk om elke dag over te praten, misschien kan therapie ons helpen en hem uitleggen of andersom. Maar goed! Genoeg over dat, hier is niet over relatie's maar over kinderen Mik, geweeldig die wii, heb ik ook totaal geen spijt! Nog gefeliciteerd, dat had ik nog niet gezegd volgens mij. Ach tess, ik krijg ook geen bloemen, vind ik ook niet erg hoor.... idd uitjes is ook heel leuk!
Nou meid, dingen over relatie horen hier net zo goed hoor! Maar ik snap ook wel dat je niet zomaar alles hier neer wilt zetten. Knap dat je hem nog steeds de kans geeft, nadat je al zoveel voor je kiezen hebt gehad! @ QB, heb ik jou nou afgeschrikt?
@Set, nee joh, je schrikt me zomaar niet af! @Linka, ik hoop dat Jeroen en jij er hoe dan ook uitkomen. Knuff.
wij zijn net terug van Alice in Wonderland, was een leuke film en blij toch te zijn gegaan! Alleen jammer dat ik m orgen 6 uur weer op moet
rianne ik vind het niet erg hoor, viel me alleen op. Jenny heb je nog tips om mijn kerel op te voeden? Haha juud fijn dat je het leuk hebt gehad en voor zo succes met wakker worden en werk ze! Binna hoe is het met silver? Set, zijn er nog vlekjes bij gekomen? Ik ga zo werken, fijne dag allemaal!
goedemorgen, Jeetje Carmen wat een verschil in uitstraling in de foto's, ze voelde zich echt beroerd hè met die tweede foto? @ juud, goed dat je het leuk hebt gehad en ach als je om 6 uur op bent zul je ook vroeg vrij zijn. Zoals jullie zullen begrijpen praat ik niet mee met het vrij-verhaal, ik vind mijn moeder geweldig maar ze hoeft niet alles te weten . Gisteren ben ik in plaats van naar de Intratuin met mijn zus en haar 2 dochters naar Ballorig geweest. Roos heeft alleen maar met Valerie gespeeld en geklommen. Ik zal vanmiddag wat foto's plaatsen Heeft er iemand zin in een tussentijdse Ballorig meeting?
Goeimorgen meiden @linka meis ti's ook niet Goed om het op te kroppen hè. Je mag er Best over praten. En anders via pb @teske ze os gisteravond nog wakker geweest maar heeftde hele nacht geslapen en nu nog steeds. Dus ben benieuwt. Hoest met Tess. Werkze vandaag @ de bloemen. Krijg ik ook nooit Wij zouden of gaan mischien vandaag naar blijdorp met Steve ze werk. Maar weet niet zo goed wat te doen met Silver tis toch een uur in de auto heen en terug. Wat zouden jullie doen
Goeiemorgen! @ Binna: Beterschap voor Silver! Hoe is het nu? @ Miepie: Nog ff volhouden meis! Hoogzwanger= rustig aan doen! @ Setteke: Hoe is het met je kleine vlekjes monstertje? @ Linka: Ik dacht op een gegeven moment dat Jeroen & ik er niet meer uit zouden komen. Ik werd al geirriteerd als hij toen bij me in de buurt kwam. Uiteindelijk heeft Jeroen het licht gezien en is gaan nadenken over de dingen die mij dwars zaten. Hij voelde zich in 1e instantie aangevallen, maar begreep later pas dat het geen aanval was, maar een schreeuw om meer hulp thuis. Nu we samen een nieuwe zaak begonnen zijn, zijn er wel weer meer frustraties omdat we (vooral ik) ons draai weer moeten vinden. Ik werk nu ook, dus ik vind dat hij ook wat meer in huis moet doen. Ik deed eigenlijk bijna alles alleen, maar ik was ook heel de week thuis. Deze keer merk ik dat als ik gewoon ff zeg dat ik het niet red, dat Jeroen gelijk bijspringt. Als je echt wilt dat het goed komt, dan moet je je er wel voor openstellen meis. Je komt op een gegeven moment in een negatieve cirkel en dan komt het echt niet goed. Je mag me altijd mailen of PB-en he?! @ QB: 5x... oh, je zwakt het alweer af haha! @ Mik: Nog gefeliciteerd en wat een leuk cadeau! Alles goed met bib? Bloemen... krijg ik af en toe. Jeroen weet dat ik er veel blijer van wordt als hij zorgt dat hij op tijd thuis is en me helpt met de jongens. Hij heeft wel afgelopen week 2 boompjes meegenomen voor in de tuin. Telt dat ook? Hihi! Nou meiden, ik ga het hele spul hier badderen en aankleden. Vandaag staan we op de voorjaarsmarkt, dus hopelijk een drukke dag! Fijne dag allemaal!
@tesske: denk dat je advies moet vragen aan petra, die kunnen zo heerlijk klef doen haha, maar ik geef gewoon af en toe een hint. soms komt hij aan soms niet haha. heb 1 keer gehad dat ik voor mezelf bloemen had gekocht en toen kwam hij er ook mee thuis, toen hebben we wel even hard gelachen. die van hem waren gelukkig groter @linka: kinderen mogen er niet onder lijden, nemen ze namelijk mee later en dat wil je niet hoor @petra: ja leuk wanneer en waar? @marleen: hoelang was je slechte periode in je realtie? vanochtend ging ik om kwart voor 7 naar boven en hij zat heerlijk te spelen. ik kan hier goed mee leven hoor hihi vandaag vier ik mijn verjaardag voor ene paar vrienden, gewoon even lekker eten en woensdag ben ik pas echt jarig dan komt famillie en nog wat vrienden. kan het niet zo goed hebben nu alles tegelijkertijd, dus vind heerlijk even in 2 stukken
GOOOOOOOOOOOOOOOEDEEEEEEEEMORGEN!!! wat een lekker weertje buiten !!! zonnetje schijnt blauwe lucht geen wolkje te zien. vogeltjes fluiten. ik = blij !!!! strakkies lekker gezellig met zn 3tje s( 4) naar de c1000 lekkere broodjes halen en dan nog wat gaan wandelen. hopelijk dan gister lukte het niet helemaal iedere keer als ik veel ging lopen of stond te strijken kreeg ik een harde buik en zo naar gevoel onderin de rug. we gaan gewoon hopen dat het goed gaat. FIJNE ZATERDAG ALLEMAAL!!!!!!
goedemorgen allemaal!!! @Denice, mooi weer, hier is het bewolkt tegen regenen aan... snik. @Jenny, veel plezier vandaag!! Alvast een beetje gefeliciteerd. @Marleen, succes op de voorjaarsmarkt!! Hebben jullie mooi weer? @Binna, zou gewoon gaan als de tijden redelijk zijn. Boekje, wat eten en drinken, dan vermaakt ze zich toch wel?? @Juud en Tesske, werkse!! @Petra, is er een ballorig bij jullie in de buurt? Dan kan ik het combineren met een bezoek aan schoonvader... Zo het was weer vroeg dag, maar na vannacht is het gelukkig weer iets langer donker 's morgens. Maarja voor hoe lang. Ga zo even boodschappen doen. Vriend moet klussen. Alleen vanmiddag wat op het plan, presentatie van mijn zusje aanhoren ze moet maandag afstuderen. Oja, de vader van mijn vriendin is gisterenavond overleden. Heb haar nog niet gesproken, wacht ik rustig af.
#$%%^&&** grrrrrrr Ik dacht even lief voor de hond te zijn en een stuk met hem te fietsen voordat Andy ging werken. Heeft hij mij van de fiets getrokken!!! Heb nou een dikke pols en probeer met 1 hand luiers te verschonen wat bijna niet gaat Ballorig vrijdag 9 april???/ of zaterdag 10???