@Jenny, denk dat het wel goed gaat hoor, ze zal vandaag wel bellen. Ja uurtje vooruit!! @Petra, dat meen je niet. Au au au, succes vandaag. Hopelijk trekt het een beetje bij. Wel al koud gehouden enz.?? Welke ballorig is dat dan? Is wel vroeg dag, maar wie weet wat ik hier kan regelen.
@ lique, maakt mij niet zoveel uit welke Ballorig, ligt er een beetje aan wie er mee gaan. In het midden van het land is die van Houten maar als er alleen mensen uit het westen meegaan kunnen we beter een andere kiezen
Goedemorgen, Ballorig lijkt me ook wel leuk, maar ik kan dan alleen de 9e. Petra, auwie. Moet weer snel afsluiten, ga weer 3 uurtjes werken. Fijne zaterdag allemaal.
Mijn vlekkenmonster is weer aardig bijgetrokken. Ze is alleen poepiesjacherijnig! lekker als je op visite gaat bij mensen die zij niet zo goed kent....
@lique. Normaal is auto rijden ook geen probleem ti's meer omdat ze gisteren 40 grade koorts had en nu 38.7
Auw Petra! Binna, fijn dat beter gaat. Kroppen is idd niet goed daarom loop ik ook bij psychologie en ik heb me beste vriendin Setteke, fijn dat vlekken weg is. Marleen, dank je voor je lieve woorden. Heb lekker uitgeslapen, net wakker, ga zo lekker douchen en dan boodschappen doen. Jeslyn gaat ff naar me schoonouders. Fijne weekend meiden!
leuk als je ook mee gaat Linka! pols word hoe langer hoe dikker. Zit toch de hele tijd te twijfelen of ik hem na moet laten kijken. Andy werkt tot 12 uur dus dan kan hij de kinderen over nemen want dit is echt k*t
Ik zou wel even de dokterswacht bellen. Ook al is hij niet gebroken dan kun je wel een drukverbandje krijgen. En dat voelt veel lekkerder dan zo zonder.... Maar misschien heb je al wel gebeld....
ik heb net gebeld en mag langskomen. Mijn lieve vadertje komt me ophalen en Andy blijft bij spek en beertje (roos en suze)
petra, vervelend zeg! succes! wij hadden een superleuke dag gisteren. net fiets gehaald en een km of 7 naar huis gefietst. nu ff snel opruimen en stofzuigen en wat id tuin & ad fiets knutselen terwijl mijn boefie in bed ligt.
wat is het stil hier iedereen aan het genieten van het weer?? ik moet voorbereiden voor vanavond maar weet ff niet waar ik moet beginnen
@Jenny, das altijd lastig.... @Petra, ben benieuwd,... ben lekker aan het bridgen op de laptop. Djim slaapt nog en Sam speelt hier...
heey meiden @petra:heb ff gemist wat was er gebeurd met je pols @juud: inderdaad ff een test doen voor de zekerheid.. misschien moet je dan toch maar een ronde overslaan? Fijn dat de film toch leuk was en dat je hebt kunnen genieten! over sex: het is hier weleens slechter geweest dan dat het nu is haha.. Nu denk ik zon 2a3 keer in de week.. Mijn mannetje is nu 30 jaar.. haha voor de rest weet ik het niet meer! kusjes