@Jenny, nee zit niet op Stepbridge, maar gewoon op gamesquare. @Weer, hier ook goed bewolkt, maar wel droog! @Binna, begrijp dat je wel naar Steve zijn werk bent geweest, was het leuk?? Was vanmorgen even vergeten dat Silver zo'n koorts had gisteren... @Schatje, veel plezier!! Net even buiten gespeeld, zo eten...
Het meiden We zijn toch wel naar blijdorp gegaan niet te lang ging wel alleen merkte je wel dat ze ziek is wou niks eten en niet slapen
Binna, vond ze Blijdorp op zich wel leuk? Jenny, helemaal klaar voor vanavond? Veel plezier in ieder geval. Juud, haha leuk.
Petra wat zei de dokter? Juud, hahaha een echte picasso! Zo ik ben weer thuis van werken en een verjaardag. Heb geen zin meer om te koken dus zet vanavond wel lekker een stokbroodje met wat spul op tafel als ik een wijntje drink
pffff heb blaasontsteking (verklaard mss de verhoogde temp). Maar ik had zo'n onwijze last van mijn rug dat ik mijn urine even gecheckt heb en ja hoor bingo! Komt natuurlijk van al dat gewip Angelo is nu mijn kuurtje halen. Lief joh ik heb Trivant, de Disney versie gehad Dus vanavond even spelen
daar ben ik weer, voor diegene die het gemist hadden, ik ben vanmorgen om 7 uur met de hond gaan fietsen. Hij loopt dan vaak los maar nu het lekkerder weer word gaat hij vaak zwemmen en komt niet meer uit het water. dus ik had hem braaf aan de riem links van de fiets en hij zag ineens rechts een leuke hond en floep daar lag ik. en nu............................................................. spannend he? heb ik een gebroken pols ik ben er nog steeds een beetje stil van want echt handig is het nooit maar ik ben zo lekker aan het paardrijden/werken/dingen met de kinderen doen. Ik kan dus ook niet naar ballorig want ik mag niet auto rijden. ik heb nog geen idee hoe alles gaat lopen maar dat zien we vanzelf
@ setteke, toen jij zei dat ik er beter wel naar kon laten kijken ook al zou het gekneusd zijn heeft me over de streep getrokken. Het was wel megadruk in het ziekenhuis dus voelde me een beetje lullig omdat ik dacht daar met een kneusing te zitten Het is verder een breukje van niets dus ik hoopte verband te krijgen maar nee hoor, een breuk is een breuk zeggen ze dus gewoon 4-6 weken gips. ik mocht kiezen tussen blauw of wit en heb blauw gekozen ivm kinder poep/spuug/kwijl (streep door eat niet van toepassing is)
@petra jeetje wat balen meis. wat een stome kleuren om uit te mogen kiezen ik heb nog nooit wat gebroken. en heb altijd gezed als ik wat breek wil ik paars @juud balen zeg blaas ontsteking is zo naar @set hoest met je meisje Silver heeft niet echt gegeten. en wou niet naar bed. maar zo gouw ze er in lag sliep ze. ze is echt niet fit. dus morgen niks doen
andy is in slaap gevallen op de bank (is waarschijnlijk afgepeigerd na een middag met de meiden hihi) en ik verveel me
Mark zit een spelletje te doen en ik verveel me ook Ga zo denk ik maar naar bed want de klok gaat een uurtje vooruit en ik moet morgen weer vroeg opstaan om te werken.