Augustusmamma's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    slaap lekker Tesske

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Petra :$:$:$:$ doos :p zal ik je komen verzorgen :(

3. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Goeiemorgen!

Gisteren echt een super leuke en drukke dag gehad! Hier was het de hele dag droog en zelfs nog zonnig (sorry voor de meiden met de hele dag regen). Op de markt liep het storm en Jeroen heeft tussendoor nog een hele kar met violen moeten regelen omdat we er bijna doorheen waren. Als afsluiter hebben we met z'n alle bij ons thuis gegeten. Ik had voor de meiden een doosje ferrero rocher gehaald en een bedankkaartje. Op het kaartje heb ik geschreven dat ze nog iets uit mogen zoeken op het Groencentrum. Mijn neefje heeft een envelopje gehad, want die hoeft natuurlijk geen plantje haha!

@ Binna: Silvertje is niet fit hoor. Wel een lieve foto!

@ Petra: Meid, wat blijf jij positief. Maar je hebt ook altijd wel geweldige hulp om je heen. Dus jij redt het wel met je polsje. Ik hoop alleen dat je er niet teveel pijn aan hebt.

@ Juud: He bah!

En nu ga ik jullie alweer verlaten, want... Jeroen & ik gaan naar de sauna en jongens gaan bij mijn zus logeren! :D

Fijne dag allemaal!

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

Is dat even lekker 1 uur exstra Silver dus ook om kwartvoor 8 wakker.

Oké lees net op me Hyves dat ik blond ben en het 1 uur minder is

@Marleen heeeeeel veel plezier geniet er van

@Petra heb je een Beetje kunnen slapen met je hand

5. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    petra, oh watbalen zeg! hoe is t nu met de pijn? kun je nu niet werken, etc? hoe lang moet t erom? ook weinig keus qua kleuren. ik heb n oranje been gehad :D

binna, ah silver ziet er wel ziek uit.

carmen, tess ziet er ook echt sneu uit op die foto! hoe gaat t nu?

puck, hoe was de apenheul?

marleen, mooi dat t zo goed ging! veel plezier vandaag!

juud, vervelend zeg van de blaasontsteking. is daarmee je hoop voor deze maand ook weg. ik vind het echt zo klote dat jullie 2e wondertje zo lang op zich laat wachten! die eerste kan wel leuk kleuren :D. ging het eraf?

6. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    otje is nu helemaal van de liedjes zingen. echt zo schattig. zal kijken of ik er een leuk filmpje van heb.ze zat vrijdag achterin ook met dikkie dik mee te zingen. superleuke cd is dat trouwens!

ik ga er ook maar eens uit. vriend en ot zijn ontbijt aan het maken.

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Goedemorgen,

't zonnetje schijnt hier weer heerlijk. Als de bakfiets gemaakt is gaan we vanmiddag een stukje fietsen en anders wordt het een stukje wandelen.

Fijne dag allemaal.

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen!

Tsjonge wat zijn wij "laat" uit bed! Tegen 8 uur Tymen (7 uur oude tijd), die moest poepen en had honger. Wil de daarna niet meer in bed, dus die heeft tv gekeken. Hilbrand is er weer in gekropen en die is er om 9.30 uur uit gegaan. Ik pas om 10 uur en Sil moest ik om kwart over tien wakker maken!

Wij gaan straks naar de kinderboerderij in Leeuwarden! :)

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

Oh ja, Sil heeft gisteravond ineens weer op de pot geplast! :)

10. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Goedemorgen!!!

Wat een geklets zeg als ike ven weg ben

@sex; hier na de bevalling van Danique ook nog maar een keer of 4 denk ik. Ik heb gewoon geen puf. Weet niet wat het is. Kan me er niet toezetten; maar als het dan eenmaal gebeurd gaat het prima hoor; al ben ik er dan halverwege ook wel klaar mee.
    Manlief wil wel veel vaker hoor!

Gisteravond met vrienden de stad in geweest. Lekker uit eten en daarna even een cafeetje in. Was erg gezellig. Lang niet gedaan. Nu wordt Danique zo over een uurtje thuisgebracht.

En gisteren ook mijn haren kort laten knippen. Heel anders, maar ben er echt wel blij mee!

Petra; wat balen zeg een gebroken pols.

Set; gelukkig is Silke wat fitter geworden

Carmen; oh zie die arme Tess. Voor ze naar het zh ging keek ze nog wel blij, wist niet wat haar te wachten stond.

Miepie; hopelijk komt de kleine snel! Want dit is waardeloos als je je zo voelt.

JennyS, al een leuk tijdverdrijf gevonden?

Linka; hoelang is de wachttijd voor jullie gezamelijke therapie of weet je dat niet? Hopelijk helpt het een beetje om inzicht in jullie relatie te geven.

Juud; wat balen zeg dat het nu zo moet lopen. En vooral ook dat het nog langer duurt doordat je in de vakantie zit. Heel veel succes!!

Verder weet ik het echt niet meer.
    Ik ga even ontbijten en dan de papieren voor de belasting bij elkaar zoeken. Morgenavond heb ik een afspraak om in te vullen. Hoop dat we nog wat geld terug krijgen :D

11. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @juud: haha mooi bekkie al dat groen

@petra: oh dat is echt klote voor je, wel mooi blauw haha

@binna: ach arm kind, beterschap

@marleen: oh lekker naar de sauna geniet er maan van

@setteke: jeeh wat goed van der hihi

@alieke: nou we gaan een nieuwe week dus hoop dat ik me beter ga vermaken

nou we zijn vanochtend met zn allen weer in slaapgevallen tot half 11 lekker hoor
    mylan heeft alleen verkeerd gelegen vanacht of op de toch gestaan, heeft pijn in zijn nek aan één kant. dus heeft van mij van die hete zooi gesmeerd gekregen (mag volgens mij niet) maar gaat nu weer beter

verjaardag was gister geslaagd, heb me nog ronder gegeten ;)

12. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    petra wat een muts ben je ook he ! je bent een bikkel dat wel :D

binna wat een moppie is silver toch.

helaas verders niet bijgelezen. zit hier al hangend in de kussens op de bank. krampen in me rug.. harde buiken niet normaal. pfff om gek van te worden. zo vies naar gevoel. en het blijft aanhouden. dus straks lekker ff uitgebreid onder de douche. als emy op bed ga. die kreeg ik natuurlijk net niet naar bed want dies helemaal nog niet moe dus denk dat de nieuwe tijd van haar 1 uur word om te slapen deze week en dan langzaam weer terug naar 12 uur.weet niet hoe ik het anders op moet lossen.

denk ik van huh al kwart over 8 vanmorgen! normaal zijn we kwart over 7 wakker met zn alle. maar dat komt natuurlijk door die zomertijd 1 uur naar voren. in ieder geval is het dan ook weer 1 uur eerder dat ik naar bed kan gelukkig. ik kijk er nu al naar uit.

13. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hallo

@ Alieke, super dat je even weg geweest ben, dat doet een mens goed. Heb je je meisje gemist de afgelopen nacht?

@ lauwie, ik ben superbenieuwd naar je filmpje, het lijkt me echt geweldig als ze zo schattig gaan zingen. Roos zegt sinds gisteren meerdere woorden achter elkaar dus dat is ook weer een reuzesprong

@ jenny, al slapende kom je je verlof wel lekker door

@ setteke, wat stoer van Silke

@ denice, wij doen alles zo snel mogelijk op de nieuwe tijd en proberen er zo weinig mogelijk drukte om te maken

update armpje.
    ik heb niet zo heel lekker geslapen, wist niet hoe ik mn arm moest neerleggen. maar het was ook weer niet pijnlijk genoeg om eruit te gaan voor paracetamol.
    Ik mag niet werken en niet autorijden en van andy niet fietsen, dus echt tof is het niet. ik heb net wel suze dr luier verschoont maar van Roos gaat dat niet.
    volgende week moet ik weer naar de gipskamer en dan kijken ze wat voor gips er dan om moet, maar de prognose is 4-6 weken

14. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Petra je bent er dus 'mooi' een tijdje mee zoet.. verdikkie!

Zo was lekker op tijd vrij vandaag, heb net even wat geshopt bij madeliefke.nl.
    Nieuwe haarspeldjes voor Tess en voor Tess en mama een soortgelijke armband.

15. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Voor Tess

16. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
  17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    ben ongesteld.....dus ik kan over 3 dgn starten met mijn medicatie :)

18. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ juudje, toch wel een soort van fijn dat je ongesteld bent? Ik bleef toch wel een beetje hoop houden :(

@ Tesske, ik ben niet zo van de armbanden maar ze zijn wel schattig

19. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Zo ik ben er ook snel even.
    Heb een paar dingen waarop ik wilde reageren.

@ Petra: balen van je arm meid, ben je wel even een tijdje zoet mee

@ Linka: dikke knuffel voor jou.
    Erg vervelend dat het thuis nog steeds niet super is/wordt

@ Juud: ahh balen meid, ik had ook nog steeds een beetje hoop
    Bah ook nog blaasontsteking erbij.
    Leuke foto van Giulia. haha

@ Binna: beterschap voor Silver

@ Tesske: ahhh die foto van Tess na zkhuis opname, zielig hoor
    Leuke armbandjes voor jullie

@ Miepie: sterkte met deze laatste weekjes.
    Zo is het zwanger zijn ook niet leuk meer hè.
    Ik weet trouwens niet of het nog lukt om voor de bevalling op visite te komen (beetje drukke weken nu).
    Anders kom ik gewoon NA de bevalling, ok?

Dit was het volgens mij.

Hier gisteren Dionne haar kinderfeestje gehad.
    We vierden het samen met haar vriendinnetje.
    We zijn dus met 17 kinderen naar Ballorig geweest.
    Het was super gezellig.
    De kinderen hebben zich erg vermaakt (en wij ook hoor).

Nu is Dionne naar de bioscoop, Laureen ligt op bed en Joëlle en ik gaan zo even een spelletje doen.

20. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    super goed nieuws juud !!!

Deel Deze Pagina