@ Setteke, bah wat vervelend hopelijk knap je snel op! @ Miranda, vakantie is ook moeilijk, helemaal met een stel kids. Ik vind bijv. een camping (wel een beetje luxe) helemaal geweldig als ej kleintjes hebt maar goed, dan moet het wel mooi weer zijn en niet 2 weken regenen... Succes met zoeken! Ik neem nog een beschuit!
Niet zondag. zaterdag bij jou. Jeslyn spugen Silke Spugen Lisette spugen en volgens mijn nog een kindje wat heb jij ons voor geschoteld Zo ben net terug van de ikea. Een matrasje gehaald voor Silver. het slapen ging gisteren niet zo. tot ze in haar ledikantje had geslapen en om half 10 huilend wakker werdt. toen bij mama in der arme en bed geslapen en over gelegd in der eigen bed. nu heeft ze ook een tijdje gehuild en gespeeld en op de deur geramt. maar nu is het stil al slaapt ze volgens mijn niet. we gaan het zien
dze is erg leuk en heel goedkoop, alleen niks in de buurt dan moet ik van ellende de honden meenemen anders loopt er niemand door die gigantische tuin te hobbelen
haha ben ik ff blij dat ik geen eten gemaakt heb voor die dag WIE IS DE SCHULDIGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Misschien mosterd na de maaltijd, omdat ik zit bij te lezen, maar misschien moet je eerst de ergste druk even wegkolven voor je haar laat drinken? Dat hielp bij mij wel als ik op ontploffen stond.
Miranda, je mag ze houden, haha. Setteke, gatsie lekker weekend gehad dus. Ard en de kindjes hebben nergens last van gehad. Tja, Yosyp wat diarree maar die krijgt ook meerdere tandjes nu.
@ Shireen, we hebben lasagne gegeten, maar de mannen hadden nergens last van... LENTE- feest-meeting @ Chantal en Tygo's Dit zijn de beschikbare data: - 8 mei (zaterdag voor moederdag) Binna Carmen - 22 mei (zaterdag voor 1ste pinksterdag) JennyS Lique80 Binna Carmen Miepie28 Linka Setteke - 23 mei (zondag, 1ste pinksterdag) JennyS Lique80 Binna Carmen Shanai Miepie28 linka Sjorsje (onder voorbehoud) Setteke
Ik heb me even flink laten horen en nu zijn ze ineens héél braaf. haha Ik bewaar je aanbod even tot de volgende uitbarsting.8) Weet trouwens ook niet of je Wesley het aan kan doen om deze 2 meiden in huis te halen (hij verveelt zich dan in ieder geval niet meer.) haha
Ze kunnen ook heel lief zijn hoor. Maar als je deze meiden aan kan, kan je de hele wereld aan. Als je het hier in huis overleefd, kan je zonder opleiding bij de politie of het leger.
haha dat denk ik ook heb nou al het gevoel dat ik geleefd word of zou het komen dat ik jullie allemaal gehad heb zaterdag hmmm even denken haha Juud: jeetje ben helemaal verkocht op die site van de ardennen, heb nu een huisje op het oog met zwembad en sauna
@ Jenny, ik verveel me liever hahahaha Op die site boeken we ons huisje voor het modellenweekend altijd