Augustusmamma's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

De kinderboerderij was helemaal leuk, al viel ons het hele gebeuren een beetje tegen. De kindjes waren helemaal enthousiast over alle beestjes, vooral Sil die elke diertje leuk vond en als ze wegging dan riep ze "daag" tegen de dieren. Daarna nog even bij de Mac gegeten. Ook dat vonden de kids helemaal leuk. We zijn toen nog wat rond gaan rijden en Silke heeft lekker geslapen.

Ik zal de foto's uploaden en eens even wat plaatsen.

2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Lauwie, leuke filmpjes!

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

10. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Leuke foto's Setteke.

Lauwie, leuke filmpjes.

Hier nog 'n foto van ons bij de speeltuin.

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

Leuke foto!

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Sjors, lieve foto!!!

@ Set, haha leuk van Sil :D

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    shanai, we hadden een ontbijtje laten bezorgen, cadeautjes gekocht (oa een mok voor allebei met een foto met hun en alle 4 de kleinkinderen) en bij het restaurant om vuurwerk op hun ijs gevraagd en toen ze thuis kwamen stond er een bos bloemen met hartjes erin waarop de kids gekleurd hadden. ze vonden het superleuk dat we hen verrast hadden.
    deze fiets heb ik: GRATIS LOOPFIETS T.W.V. € 59 BIJ AANKOOP VAN DEZE MOEDERFIETS / MAMAFIETS | LAGE OPSTAP | TERUGTRAPREM | ZWART / ZILVER | GEEN VERSNELLINGEN | FIETSKOPEN.EU de online fietsenwinkel
    wat leuk dat je van die speldjes ingeslagen hebt. ben nu wel benieuwd wat voor combi's je hebt (kleertjes en speldjes). heb je ook een filmpje van zingende fayenna?

duster, balen! wanneer moet je weer terug naar de ha als het niet over is? na een week pas? heb je wel het idee dat het verbetert of helemaal niet. succes ermee!

noura, gaan jullie verbouwen? hoe wordt het dan?

schatje, leuk naar de wok. met zijn tweetjes?

setteke, gezellig dagje zo te zien. en lief filmpje van silke!

sjorsje, in die 5 minuten toch nog kans gezien een leuke familiefoto te maken ;). wat was er met de bakfiets?

linka, ik kan me goed voorstellen dat je het niet prettig vindt om op internet over je relatie(problemen) te praten. maar voor ons hoef je je niet in te houden. je relatie verandert ook als je kinderen krijgt dus ik vind het hier ook prima passen. en trouwens er wordt vaak genoeg over andere dingen gekletst.
    ik kan me ook helemaal voorstellen dat je in een vicieuze cirkel terecht komt, waarbij je je ook niet meer tot hem aangetrokken voelt. uit jouw verhaal begrijp ik dat hij nu erg zijn best doet. dat voelt vast of jij de 'macht' hebt. maar zijn geduld raakt straks ook een keer op en dan geeft hij het op. als je nog hoop hebt dat het goedkomt, kun je nu misschien gebruik maken van dat hij zijn best doet om er samen uit te komen.
    ik weet het niet zo goed onder woorden te brengen en ik weet ook niet wat er verder allemaal tussen jullie speelt en gespeeld heeft. het enige dat ik wil zeggen is, dat je de vicieuze cirkel misschien wel zou kunnen doorbreken. misschien wil hij nu wel luisteren naar wat je allemaal dwars zit en doet hij wel meer zijn best om te helpen thuis. en ga je ook weer zien wat je leuk aan hem vond... hoop ook dat de therapie jullie gaat helpen! dikke knuffel in ieder geval voor jou!

oh wat een leuke sites voor speldjes! ik ga ook kopen!!

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Lauwie, wat een gave fiets!

Sorry heb niks bijgelezen! :(

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    juud, het was super rustig, dus het is bijna niets ;). wat hebben jullie gedaan vandaag? moest je werken? of zijn jullie op stap geweest?

16. Setteke

Setteke Niet meer actief

Lauwie, dat heb je mooi gezegd!

:xGrrrr kerels! Hilbrand deed gisteren het huishouden omdat ik graag wilde leren. Dweilen had hij nog niet gedaan en nou was het 21 uur en nog niet gedaan. Dus ga ik dweilen. Hij: "Oh nou dat scheelt, hoef ik het vanavond later niet meer te doen!":$:(:x Was echt zooo pissig! Dus ik ben al mopperend aan het dweilen. Hij: "Ben je nou klaar?" Euhm nee.... ik baal van je en dat mag je best weten ook! Hij zit in Sil haar dagboekje te "schrijven", dat heeft prioriteit.... Maar hij schrijft helemaal niet, zit mooi 24 te kijken!:$

Echt, wil hem wel slaan! grr!:x:x:x

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Wat een super schatige filmpjes en foto's

@seteke erg is dat he. je kan ze dan wel wat. zet je die tv op een ander net ;)

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

Daar zat ik wel aan te denken gna gna.... Maar ik heb laptop op schoot en kijk toch niet...

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Lauwie, heb hard gewerkt met mijn zieke lijf :p

@ Set, hmmmmmm ik ken het :p

@ Bina, hoe is het met Silvertje

Deel Deze Pagina