Hey, Druk verjaardag weekend gehad, wel gezellig! Even over al het nieuws gescrold... @ Petra: Balen van je pols! Sterkte ermee! @ Lauwie: Fijn dat de dag zo geslaagd was vrijdag! Wij zijn niet naar de Apenheul gegaan, het weer was niet zo lekker. Nu gaan we komend weekend als het goed is... Zag leuke foto's van kliederkontjes, kinderboerderij en mama's met nieuw kapsel, leuk, leuk, leuk! Hier geen nieuws, ga er vandoor, buurjongentje komt even spelen kom vanmiddag nog even...
Onze Moniki is ook bevallen van een meisje: Romée. Ik las het toevallig. Ik weet alleen dat ze mey 36 weken is geboren. Moniki heeft hier meegeschreven over haar zoon Silvan.
@ Petra vervelend van je pols. @ Judith jammer dat je ongi bent geworden. @ Moniki gefeliciteerd met je dochter Hier echt druk gehad, hebben nog elk weekend een verjaardag gehad. Verder krijgen we als alles goed gaat over 2 maanden een huisje zijn er echt blij mee. Over liedjes Toby zingt hop hop paardje. Dadelijk maar aan de bak gaan moet nog 15 elmo en 15 cookie monster cupcakes maken voor een kindje als traktatie.
Ik lees nog steeds af en toe mee, maar doordat ik het allemaal niet kon/kan bijhouden en het me niet lukt op alles en iedereen te reageren, ben ik helaas afgehaakt. Lief in ieder geval dat je het even meldt hier! @Vogeltje dank je wel! @Jenny dank je! En voor jou ook de laatste loodjes! Hoe voel je je?
Ik was aan het rondsneupen bij prematuren en daar had iemand een link staan naar april baby's en daar op geklikt en toen zag ik haar naam staan. Gefeliciteerd meid!
@Jenny fijn dat je je lekker voelt joh! Hoop dat die van jou inderdaad nog ff blijft zitten! Zal zo ff kijken of ik nog weet hoe ik een foto moet uploaden. @Sjudith thanx! Ehm, nee niet alles ging helemaal goed. Voelde haar op een gegeven moment minder bewegen dus vlos gebeld en heen voor een ctg. Toen moest ik dus blijven en werd ik ingeleid omdat ze het niet meer naar haar zin had en ik bijna geen vruchtwater meer had. Ze ligt nog steeds in het ziekenhuis omdat het drinken niet wil en omdat we in afwachting zijn van haar nieronderzoek.
@ Moniki: Gefeliciteerd meis!!! Hoe is het afgelopen met die vergrote niertjes? Ik zie het net hierboven staan... @ Petra; Geweldige foto's! @ Setteke: Cup E & F...pfff, mijn hemel, lekker vrachtje haha!