Augustusmamma's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Maar woon je dan ook niet meer in Heerenveen?

2. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    Kan ook wel eten en zp-en tegelijk...

@Marleen het is inderdaad maar een popje hoor, hihi. Ze verzuipt nog in maatje 50.

@Schatje leuk zo'n Picasso in huis!

@Setteke, nee, we wonen nu sinds een half jaartje in Drachten. Ik reageer trouwens later nog even op je pb hoor! Doe nu even van alles snel tussendoor, voor ik weer naar Romée ga.

3. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    Misschien nog een leuke site met elke week een andere aanbieding: Kinderknaller.nl

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Moniki, gefeliciteerd met je dochtertje.

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @monki van hartegefelciiteerdd met je meisje. gave naam

Wel een heftige tijd dus. en wat een moppie op de foto;s

@petra leuke filmpjes

@schatje wow een picaso ;):p

@juud en channie houden jullie nog wat voor mijn over :p

Zo wij hebben heerlijk gezwommen Silver slaapt nu en ik gaat zo maar eens poetsen. vanaf ga ik naar ikea een tafel en stoeltje halen.

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Gefeliciteerd Moniki!!

7. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    Bedankt Sjorsje, Binna en Linka!

Is zeker een heftige tijd. Wederom een kindje dat eerst in het ziekenhuis moet blijven. Ze hebben er nog geen hoop op dat ze deze week al thuis komt. Begint onderhand best slopend te worden, maar we proberen optimistisch te blijven!

Ik ga er nu gauw vandoor m'n meisje voeden. Tot later!

8. schatje1

schatje1 Niet meer actief

@setteke: Bij de h&m ;)

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

Supershirt! :)

@ Moniki, prima hoor!

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

Sjonge, we zijn alweer bijna aan een nieuw topic toe....

11. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Bedankt voor de reacties over het bijna niet praten van Matthijs. Je hoort normaal natuurlijk alleen de dingen die ze al kunnen, dus ik had echt het idee dat Matthijs de enige is die nog niet praat. Ben weer gerustgesteld :D

@Moniki; Van Harte Gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje. Hopelijk mag ze snel met jullie naar huis

12. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ik heb net de belastingaangifte ingevuld, maar vond niks terug over de definitieve berekening voor de kinderopvangtoeslag. Ook op de site kon ik nog geen digi-formulier vinden. Weet iemand hier hoe dat gaat? Krijg ik later nog een oproep ofzo? Ik heb al wel al m'n jaaropgaven en jaaroverzichten, dus had het graag nu in één keer willen regelen. Of kan het al wel, maar kijk ik er overheen?

13. Chantico

Leuk zeg! Wat een goed geheugen hebben die kleintjes, hè?!
    Ja, wat is 'alle kleuren'... Ze kent rood, oranje, geel, groen, blauw, paars, roze, bruin, zwart, wit, grijs en turkoois :)D). Bij zilveren auto's zeg ik 'zilver', maar dat heb ik haar nog niet horen zeggen. En bij een serie van vier poppetjes zegt ze 'rood, blauw, geel, hout', waarbij de laatste zo'n naturel houten poppetje is. Ise is erg gericht op de namen van mensen/kindjes en dus ook van kleuren :)

14. Chantico

Aha! Leuk liedje! We doen wel regelmatig zo'n spelletje dat we afwisselend met vingertoppen, platte handen en vuisten op tafel slaan, en dat vindt Ise errug leuk. Zij doet ons mij na of ik haar, allebei supergrappig. Maar die vuistjes zijn nog moeilijk. Vanmiddag eens kijken of ze de ellebogen snapt :)

15. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Chantico kinderopvangtoeslag gaat apart van deze aangifte.
    Later dit jaar krijg je het verzoek om de gegevens van het kdv in te sturen en dan krijg je volgend jaar ofzo de definitieve berekening.

16. Chantico

#4916 Chantico, 29 mrt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 mrt 2010
    Petra, geweldig hoe Roos ‘poesje mauw’ zingt :)

Linka, wat een rotsituatie. Vertrouwen is zo basaal in een relatie, als dat er niet meer is, wordt het heel lastig om er toch aan te werken. Goed dat je er niet over wilt praten als de kinderen er bij zijn! Ik wens je veel wijsheid toe! Knuffel meis.

Mik, oh pas toch op met je bi! De trap zijwaarts oplopen en liefst helemaal niet of echt zo min mogelijk!

Ná de bevalling heb je ook wel wat anders te doen dan gaan passen ;) Je hebt je voedingsbh natuurlijk vanaf dag één nodig (als de bv lukt), en ik ben echt pas véél later voor het eerst weer eens naar de stad gegaan. Ik zou m nu snel nog even halen meis! (Al is het maar een goedkopen ofzo. Haha, zie nu dat anderen zeggen dat het niet hoeft. Ach, je kan je vast ook wel behelpen met een gewone bh, alleen is dat meer gedoe.

Moniki, gefeliciteerd met de geboorte van Romée! Gaat het goed met het kleine meisje en met jou? En hoe vindt Silvan het?

Zomertijd: Ise slaapt juist uit, die werd vanochtend om 8.30 uur (7.30 uur wintertijd dus) wakker terwijl ze normaal om 7.00 uur wakker werd. En omdat we de wekker vergeten waren vooruit te zetten, hadden we ons dus verslapen, bij gebrek aan wekkertje-Ise Ze slaapt overdag ook al zo lang, afgelopen week al drie keer drie uur. Hopelijk vandaag ook :)

17. Chantico

Sjorsje, thanx! Dan wacht ik rustig af tot de belastingdienst me er weer aan herinnert :D

18. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    linka, wat zul jij boos en verdrietig (geweest) zijn! ik wist niet dat dat speelde. dan begrijp ik helemaal dat je veel moeite met vertrouwen hebt. en dat je je afvraagt of je uberhaupt nog wel van hem wilt houden. en dat je veel vragen hebt over het waarom, of hij gevoelens voor haar heeft, etc. en ik zou zelf wel (uit boosheid) behoefte hebben om hem ook te laten bungelen.
    dit lijkt me moeilijk om samen uit te komen. goed dat jullie naar relatietherapie gaan.
    goed dat je er niet over wilt praten als de kinderen erbij zijn. helpt het niet om af te spreken wanneer je er samen over praat (als de kinderen op bed liggen)?
    ik wil je nog even een hele dikke knuffel geven en heel veel succes wensen met deze situatie. ik hoop dat je veel steun hebt aan je vriendin. mocht je er nog verder over willen praten dan mag je me altijd pb-en he?

ben op mijn werk, dus verder geen tijd. later!

19. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hmmm filmpjes willen niet op deze pc

lauwie mooig gezegd

sjorsje leuke foto

en wat een lieve fotos ook van silke

heb ook weer even geneusd naar haarspeltjes

20. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    alieke leuk kapsel hoor!!

juud oei rugpijn

hier is op het moment smakelijk eten, haphap hap heel erg favoriet, ze begon het ineens te zingen, het hele liedje....

Deel Deze Pagina