@ Moniki: Gefeliciteerd met je prachtige dochter! Hoop dat ze snel naar huis mag! @ Petra: Lieve foto's! @ Duster: Olivier begint ook nu pas meer te zeggen, hij is veel te druk met andere dingen om ook nog te leren praten lijkt het wel hahaha...
petra leuke fotos moniki van harte met je dochter en hoop dat ze snel met jullie mee naar huis mag linka wat moeilijk voor je zeg, ik vind het knap dat je toch nog zo volhoud als ik het lees. want het lijkt me heel zwaar, maar hoop dat jullie er samen uit komen en alles achter je kunnen laten wat nu in de weg zit! dikke knuffel grr vorige week deed de airco raar, en de kachel, maar dat is gemaakt. was iets kleins. nu slaat die steeds af als je op gas rijd en terugschakelt. moeten we eerst even uit laten lezen waar de storing zit. want er zit nog garantie, maar ja dan moeten we naar amsterdam... dus eerst maar kijken of het wat groots of kleins is.. autooooos....... als het werkt is het fijn, anders.. en om op benzine te gaan rijden als je gas hebt vind ik ook zo`n onzin he
@linka hee dat had ik niet mee gekregen jeetje meis. dat is niet niks. dikke knuf @nouda ahhh erg is dat he @chantico ik heb zo'n hekel aan de belasing dienst invullen @duster meis Silver zingt ook maar een paar wordtjes mee hoor meer ook net zo net even me schuur deur en raam geverft nu even rusten en dan als Silver wakker is eendjes voeren en naar de action en ah en de was ophangen
Sjongen dat hebben wij weer ben blij dat het me nu opvald. wij gaan volgede week een midweekje naar centerparcks. meestal is dit van maandag tot vrijdag. en wat zie ik nu nu ik me digitale eticket in oorde maak. dat we gewoon van dinsdag tot vrijdag in het huisje komen. dus ik bel net komt het omdat het pasen is. ik zeg ja maar ik betaal wel net zo veel. ik ben hier niet blij mee. mijn man heeft nu voor niks vrij genomen maar ze kunnen er niks aan doen. heb wel een mail adres gehad dus maar een maitje gestuurd grrr baal hier van.
zoooooooo was ik weer... van mijn sollicitatie gesprek. nou het ging wel goed volgens mij de standaart vragen allemaal van WAAROM solliciteer je bij ons enzo. maar vervolgens gingen ze me vragen stellen over hoe heb je het geregelt met kinderopvang? en hoe ik dat alles ging oplossen. mogen ze toch helemaal niet vragen of wel? agh ja ik hoop dat het goed gegaan is maar ze melden wel dat het niet in me voordeel werkt om zwanger te zijn. en dat er nog meerder kandidaten zijn voor dezelfde baan.
@ Binna, nou lekker dan! Ik ben bezig goedkoop een lang weekend te vinden voor Hemelvaart.... Maar CP is mij te duur. Ik doe het altijd via www.bungalows.nl
setteke ik vind centre parcs ook wel duur eerlijk gezegt. alleen als je met veel mensen gaat met jonge gezinne korting of ouwe lulle korting noem ik het dan valt het nog mee. wij zijn aan het kijken om een week weg te gaan 6 volwassenen 2 kinderen naar centre parcs. ik kom nu uit op 274 euro per koppel te betalen.
Ik heb net een lang weekend geboekt (van woensdag 12 mei tot en met maandag 17 mei) bij Roompot voor 299 euro. Hebben dan een 6 persoons chalet.
moniki, gefeliciteerd!! niet echt een onbekommerde kraamtijd begrijp ik. sterkte met de drukte en de zorgen over haar gezondheid! ik hoop dat je ondanks alle drukte ook aan je eigen herstel toe komt. en ik hoop ook dat je kleine grietje snel lekker thuis is! petra, dank je! ik geniet ook elke dag van haar! jij hebt ook heerlijke meiden (en heerlijke nichtjes!) wij moeten ook maar weer eens naar ballorig! ik denk dat ze het nu leuker vindt dan vorige keer. toen liep ze net en was ze helemaal nog niet van het klimmen. maar doen voor het lekkere weer begint. hoe gaat het nu met je pols? wordt je er al handiger mee? hoe gaat het met de pijn? (je filmpjes kijk ik vanavond thuis) binna, liedje staat ook op die site (dan horen we ook de melodie ): Kinderliedjes.nu Met de vingertjes dank voor de tip! miepie, ik had 2 bv bh's. 1 veel te grote (D, normaal B), maar die was met de stuwing net goed en 1 die ik daarna wel paste. nu heb ik nog hemdjes van de H&M, met bv bh erin. ik was blij dat ik ze al een keer (bij een aanbieding) gekocht had. je weet de eerste dagen toch niet wat voor maat je hebt zonder te passen. ik zou dus nog wat in 1 a 2 maten groter dan nu halen. mik, succes met de laatste loodjes! duster, balen dat je er zoveel last van houdt! knuffel voor jou want het zal best zwaar zijn met 2 kleintjes en pijn! en dank je. geen zorgen maken hoor. ik heb het idee dat otje heel snel is met praten. zij richt zich heel erg daarop en kan bijv. nog niet puzzelen. zo hebben alle kinderen andere dingen. en sommige kinderen (zoals otje) zijn van het proberen en andere kinderen zijn meer van het observeren en gaan het pas doen als ze het snappen of kunnen. er zijn er maar heeeel weinig die niet gaan praten. komt vanzelf! puck, wat jammer dat jullie niet geweest zijn. wel iets anders leuks gedaan? dit weekend veel plezier dan! vogeltje, gefeliciteerd met je huisje! hoe gaat het met afvallen? en ben je al helemaal opgeknapt van de operatie? juud & chantal, geslaagd bij de primark? schatje, wat schildert djayden al goed! al rondjes enzo zie ik! dat is ook wel een snelle he? hier nog lekker krassen chantico, geen verstand van belasting, sorry! haha, vroeg me al af hoe ik naturel zou zeggen binna, stom van dat huisje zeg! dan kunnen ze toch op zijn minst iets van de prijs afhalen! noura, balen van de auto! marleen, lekker spontaan dagje met je jongens gehad? denice, nou dat klinkt niet hoopvol. hopelijk word je het toch!
denice: oe spannend, wanneer hoor je iets? eten: visje, salade met tomaatjes, komkommer en avocado met gebakken aardappeltjes met rozemarijn
@Denice, spannend hoor, afwachten @Moniki, gefeliciteerd. Hoop dat jullie meisje snel beter gaat drinken en naar huis mag. Mooie naam!!! @CP, ik vind dat ook altijd te duur. Dus ook via Bungalows.nl Toevallig gekeken voor de week met hemelvaart. Maar daar ook van die versprongen weken zoals binna aangeeft. Voor de rest weet ik het niet meer, sorry! Hier gaat alles redelijk. Gisteren hele dag een kater gehad en 's avonds uiteten gegaan. Vandaag brak dagje...
@setteke wij hebben pannekoeken gegeten @lauwie: jah djayden is wel vlot met de dingen is wel leuk.. over centerparcs.. ik heb nog een kortingskaart met 40% korting van felicitas.. ik heb er met djayden toen 2 gekregen en 1 met geen datum erop dus die kan ik nog gebruiken.. en dan krijg ik er nog 1 want krijg nog van felicitas.. kusjes
hallo hallo! Vandaag gewerkt, om 17.15 thuis, gegeten en ga nu nog even met de honden/manlief & dochterlief naar het park. Kom vanavond nog wel even kletsen denk ik.