ja jenny ik meen het wel. dapppere dodo. net zo eigenwijs als mama hahahahahaha! heb net mijzelf getrakteerd op een setje van jill sander sun. douche, bodylotion en luchtje. is bij www.waat.nl in de aanbieding! ik ga ff wiien als ik erachter mag van manlief!
ja gelukkig wel al vanaf 20 weken. hahahahahahaha ach volgende week maar weer kijken. want ben bang dat deze voorlopig blijft zitten. ik ben weg!
@Mik, ojee, nu maar afwachten, haha!! @Moniki, kan me voorstellen dat het met de dag moeilijker wordt om haar achter te laten, knuffel voor jou. @Petra, ben aardig uitgebrakt, nog even douchen zo en weer optijd naar bed, haha!! Was niet super gezellig zaterdag, maar dat was de bedoeling ook niet. Mijn vriendin kwam rond 12 uur 's avonds. Haar vader was die avond ervoor overleden. Dus rustig haar verhaal nog een keer aangehoord, onder het genot van veeeeel bier en een lach en een traan. @Miepie, hmmm, traktatie, dit had ik aan Sam meegegeven toen Djim geboren was..... Bekijk bijlage 62102 Zo net bij mijn zusje geweest, even gebakje, want ze is geslaagd vandaag. Ze is nu officieel Wiskunde lerares. Ga lekker douchen en naar bed, mooi even Verborgen Gebreken kijken... Fijne avond allemaal!
petra, wat een ontzettend schatje is roos! en suze trouwens ook. wat wordt die groot! hebben de dametjes een heel ander karakter? roos lijkt op de filmpjes rustiger dan suze. en ik vroeg me al af wie dien was . lief hoor! tesske, dank je! lekker dat jullie er vanavond uit geweest zijn. gaat het weer goed met tess? heb je al het idee dat de operatie helpt? lique, ik vroeg me al af of je je vriendin al gesproken had, maar ik lees het al.. wanneer is de begrafenis of crematie? dikke knuffel ook voor jou, want het zal best wat herinneringen terughalen! juud, ik zei het gister al maar kijk uit dat je geen nierbekkenontsteking hebt. dat had een vriendin van mij ook en voelt als rugpijn. morgen ff ha bellen? enneh leuk little people. laat maar zien! jenny, jammer dat je tuinset er nog niet is. maar ik denk dat je m morgen nog wel kan missen: WeerOnline Radarbeelden Nederland miepie, sterkte met je bekken. mik, oh, dan moet je gaan liggen als je vliezen breken he? hopelijk daalt ie snel weer terug. moniki, kan me voorstellen dat een voeding overslaan ookniet goed voelt, maar ze heeft ook een mama nodig die het volhoudt. anders doe je toch wat minder huishouden? fijn dat ze goed gedronken had! hoe vindt silvan het? setteke, is je filmpje nog gelukt? op commando lukt hier ook vaak niet zo goed. hier was 'met de vingertjes' ook een grote hit! en duidelijk een bekend liedje want ze deed vanalles mee met name pfft pfft pfft was leuk
hey meiden heb net even leker geshopt in de ikea. tafeltje en stoeltjes voor Silver en nog wat dingen. @setteke ik heb nu 50% korting voor deze keer naar centerparcs dus betaal ook maar iets van 280 @petra vaak. zou het liefs ieder wiekend gaan leuk dat het liedje aan slaat
Moniki, gefeliciteerd met je dochtertje! Hopelijk mag ze snel thuis komen zodat jullie samen kunnen genieten! Danique ligt hier net in bed. Die wilde dus echt niet slapen. En net ineens ligt ze tegen me aan en zegt ; Nanique moe, (jaja ze zegt Nanique i.p.v Danique). Bed, sjapen. Dus ik haar lekker naar bed gebracht en nu is ze stil. Gelukkig! Ben vanavond belastingaangifte gaan doen. Van dit bedrag durfde ik niet te dromen. Echt een welkome boodschap na alle ellende rondom hypotheek. Kunnen we in 1 keer mijn schoonouders het (in nood) geleende geld terug betalen. Zo fijn zeg!!! @liedjes, Danique zingt vooral veel hondje waf, het woezel en pip liedje, visje visje in het water, poesje mauw en van het weekend begon ze met 7 kleine visjes zwommen naar de zee (heb ik op een cd staan). In de maneschijn is echt de topper als het om bewegen gaat. Ik ga lekker naar bed. Heb morgen klassenbezoek en functioneringsgesprek met mijn directeur. Ben erg benieuwd wat ze allemaal te vertellen heeft
Meiden ik maak morgen een foto haha nu geen zin zit zo lekker op de bank...met rugpijn... En ik ga idd de ha maar ff bellen @ Lique, fijn dat het goed is verwerkt (tot nu toe) En gefeliciteerd met je zus haar diploma (haha klinkt stom) @ Alieke, en wat kwam er uit het gesprek? @ Lauwie, met de vingertjes????
Hoeft niks te zeggen meid! Een tweede hoeft niet persee in te dalen. Maar het betekent wel dat als je vliezen nu breken je moet gaan liggen ivm het uitzakken van de navalstreng. Ik hoop voor je dat beeb gauw komt...
juud, binna's liedje: Kinderliedjes.nu Met de vingertjes binna, leuk een tafeltje en stoeltjes! bij onze ikea waren ze laatst op, dus wij gaan binnenkort ook weer ff. alieke, succes morgen! deze vindt otje ook heel leuk: Kinderliedjes.nu De olifant heeft de allerdikste billen…
o ja, waarschijnlijk gaat de buurvrouw vannacht/morgen bevallen! spannend! net mijn collega die vorige week papa geworden is aan de telefoon. echt een babyboom hier!
oooooh ik ben moeeeeee net hele keuken uitgepakt, en waar laat je alles?? want we moeten wel borden en bestek en zo bij de hand hebben , dus dat staat in de woonkamer nu... net als de vaatwasser.. en we hadden een plank die niet van de muur wou.. muurvast zat die we hebben dus al maar wat tegels uitgehakt. pff het ziet er nu echt oud uit, en wat er allemaal achter het gasfornuis vandaan komt, jakkie
petra, wij gaan zelden naar cp. maar dat komt door de luxe van een huisje vanmijn vriends ouders in friesland. miepie, bijna dezelfde tip als binna: soepstengel in de boter en daarna in de muisjes dopen. leuke tip ook van lique. of ff googlen op traktaties baby? weltrusten allemaal!
nou ik niet juud, het word gedaan. morgen word alles eruit gehakt, en dan volgende dag de leidingen gedaan en verlegd, donderdag geloof ik tegelen en vrijdag spul er weer in... heb alles mooi nieuw uitgezocht en ben erg benieuwd naar het eindresultaat. alleen de koelkast weet ik niet of die nog past, maar mischien halen we dan ook wel een andere
goedemorgen, ik ga weer werken en na het werk snel naar huis, douchen, koken/eten en dan verjaardag van mijn broertje die 16 word. Fijne dag dames!