Augustusmamma's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carmen gefeliciteerd en veel plezier...

Hoe is het met tess trouwens?

2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    oh spannend! om 4u zijn ze naar het zh gegaan (de buren) ivm bevalling en hebben wij de babyfoon gekregen. ben moe nu. lag om half 1 nog wakker toen de buurman kwam overleggen. van 4 tot 5 wakker gelegen van de spanning en om 6u ot wakker voor voeding.

wat zeg ik zo tegen buurmeisje? breng haar naar kdv.
    wil niet liegen maar haar ook niet voor hele dag in spanning houden..

3. #4983 ChantalChannie, 30 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2010
    zo meiden, fijn weekend gehad?

ik heb niet terug gelezen is echt te veel!
    Dus mocht iemand me iets gevraagd hebben, stel um dan nog een keer ;)

My head hurts, ik zit vol snot, zere keel, hoesten en mijn mannetje ook...!

Gister lekker geshopt, ik heb echt leuke dingen gescoord, vind ik zelf dan, hahahaha! Was superblij met de buit en Tygo ook, hij was over alles heel enthousiast en hij nam het steeds mee naar de keueken om aan mijn vader te laten zien wat ie allemaal had gekregen.

O.a. een shirt met stropdas en vest van primark, veeeeel te groot, maar veelste leuk om te laten liggen, dus das voor als ie iets groter is... Misschien najaar.
    Een geblokte groen blousje met gekreukte lichte jeans en instappers/ moccasins van de ZARA
    En nog old skool nikes met wit blauw en limegroen en een T shirt van Mutley. (wacky races tekenfilm vroegah)
    JUUD: die kerel heet Dick Dastardly, heb ff opgezocht, irriteerde me dat ik er niet op kon komen!
    En een ondergoedsetje, hemd met 2 onderbroeken van CA in het zwart wit met een doodshoofd erop erg stoer
    Verder voor mezelf een paar shirts, pyama voor de vakantie, sandalen en slippers voor René met siloutten van naaktje vrouwen erop, hahahahaha, lachen!!!
    Ook nog 3 jurkjes voor Renés dochter gekocht, al met al, flinke buit....

En vanmiddag ga ik het nog even dunnetjes over doen in enschede, hahahahaha!!!

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hoe heette die leuke cd waar mik het over had?

5. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    #4985 marleen2109, 30 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2010
    Goeiemorgen,

Wij hebben hier een zieke Jasper. Vannacht was het drama. Om de haverklap huilen, slapen, huilen, slapen. Net zijn temp gemeten en hij zat op 39. Hij ligt nu weer te slapen, hij heeft wel wat in te halen en dat zit er voor mij niet in helaas...!

@ Petra: Bedoel je in de maneschijn? Ik heb de DVD daarvan. Deze gebruiken ze bij ons op het KDV. Thomas & Jasper zijn er helemaal wild van! Thomas was helemaal vol van Roos na dat filmpje haha!

@ Binna: 50% korting bij CP da's lekker! Ikea is nu leeg of valt het mee? :p

@ Lique: Gefeliciteerd met je zus d'r diploma!

@ Moniki: Ik ben helemaal vergeten te vragen hoe Silvan het vindt?

@ Chantal: SHOPPEN MAAR!!! Veel plezier, komt vast wel goed haha! Na Rotterdam is straks ook Enschede leeg :p!

6. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0

7. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Misschien is Sunparks een idee?

8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ lauwie, ik zou zo simpel mogelijk doen. dus als ze vraagt: waar zijn papa en mama, antwoorden: Die zijn er even niet en dan weer blablabla overgaan op het lekkere weer, haar mooie schoenen

9. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik denk dat je zo gewoon mogelijk erover moet doen, zeggen dat papa en mama even naar de dokter zijn om te kijken hoe het met de baby is.
    en er verder niet te veel op in gaan, maar over andere dingen praten dan zijn ze vaak zo weer afgeleid.

10. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Lauwie, hoe oud is ze? Ik zou er van maken dat papa en mama even naar de babydokter zijn om te kijken hoe het gaat met het broertje of zusje. Is er al wat geboren of nog niet? Als er nog niks geboren is zou ik er verder niet teveel over zeggen.

11. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    tesske gefeliciteerd met je broertje

chantal klinkt als heerlijk shopdagje, mag dat zelf ook graag doen. maar komt er te weinig van hahaha (is mischien maar goed ook)

nou de ellende is begonnen hoor, hele keuken staat vol kerels.
    er staan iets van 5 autos voor de deur, dus dat beloofd nog wat
    kleintjes liggen nog in bed, maar die zullen zo wel wakker worden denk ik

12. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zitten wij ff op 1 lijn haha!

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    dank voor jullie antwoorden!
    ze is bijna 3. maar de buurman belde net. heb hem al gesproken wat zij willen.
    o ze is wakker!

fijne dag allemaal!

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    o toch niet wakker.. zit nu daar id woonkamer :D. heb afgesproken dat ik niiks over baby's zeg omdat zij dan waarschijnlijk de hele dag in spanning zit. alleen dat papa en mama even weg zijn.

ze hebben trouwens om 6.30 een zoon gekregen!

15. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Marleen; Beterschap voor Jasper!

@Lauwie; Gelukkig heb je nog even met de buurman kunne overleggen

@Sjudith; Waar blijft de foto? En kan je één vd dagen dat ik de auto heb afspreken????

@Lique; Gefeliciteerd met je zus haar diploma. Ga je nu een PB terug sturen :D

16. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, de crematie is vrijdag. Normaal werk ik die dag, dus vrijgenomen. Kinderen zijn naar KDV, dus heb mijn handen vrij. Vrijdag zal nog wel even heftig worden, verder moet ik zeggen dat het heel goed gaat. Het liedje met de vingertjes heb ik even gemist denk ik…Oh zie het al, kan ik hier niet kijken, misschien vanavond. Is buuf al bevallen? En wat heb je gezegd, ik zou idd gewoon de waarheid vertellen, beetje mooi ingekleed!

@Binna, altijd leuk, shoppen bij IKEA.

@Alieke, wat heerlijk he,die belasting. En je hebt er al een goede besteding voor, zal lekker wat rust geven, denk ik. Succes vandaag!

@Juud, al gebeld?? Ja de verwerking verloopt volgens plan ;)

@Noura, wat heerlijk een nieuwe keuken, maar inderdaad, waar laat je alles….

@Tesske, succes vandaag, drukke dag!

@Marleen, beterschap voor je mannetje…

@Zusjediploma, bedankt voor de felicitaties. We zijn zo blij dat ze nu klaar is. Ze heeft wel wat tegenslagen gehad, maar nu is het papiertje echt binnen. Geeft mij ook weer rust. Zat haar constant achter de vodden. Verslagen nakijken en presentatie maken uiteindelijk.

@Chantal, inderdaad flinke buit!!! Leuk hoor, ik wil ook wel naar de Primark

Zo, ik ga aan het werk. Oja, als iemand nog een leuke aanbieding ziet voor een bungalow of iets met Hemelvaart dan hoor ik het graag.

17. @ lauwie: fijn dat je nog even met de buurman hebt kunnen overleggen....

Alleen als ze dus vannacht ook bevallen is, begrijp ik niet zo goed waarom ze niet mag weten dat ze een broertje heeft??
    Zijn er omstandigheden waarom ze haar niet gewoon even komen ophalen om haar mee te nemen naar haar broertje?

18. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    lauwie leuk een zoon, ja beter niet te veel zeggen, dan duurd het voor haar zo lang voor ze naar de baby mag, en laat papa dat maar zelf vertellen

aaaah wat een lawaaaaaai zeg

19. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    Goeiemorgen!

@Petra Wat fijn dat je geen pijn aan je pols hebt! Kan me voorstellen dat luiers verwisselen niet gaat.
    Ik zal Romée straks een kusje van je geven hoor ;) Tijd verdelen is momenteel erg lastig. Gelukkig is Silvan aardig makkelijk, dus dat scheelt. We doen ons best iets van een balans te vinden. Hij loopt trouwens de hele dag met een foto van Romée te sjouwen, zo schattig!

@Tesske Was Tess weer zo benauwd en ziek meis? Heb het niet helemaal meegekregen, sorry :) Hopelijk heb je gisteravond even lekker kunnen relaxen! En bedankt voor je felicitatie!
    Gefeliciteerd met je broertje!

@Miepie ook al zo'n last van je bekken? Ik had BI tijdens de zwangerschap, maar wonderbaarlijk genoeg gaat het nu redelijk tot goed. Heb alleen de eerste week na de bevalling nog met krukken gelopen en nu lukt het alweer zonder. Hopelijk heb jij er straks ook snel geen last meer van!
    Ik moet ook nog wat bedenken om te trakteren op het KDV :) Had nog niet verwacht al bevallen te zijn, dus ik loop een beetje achter met alles :p

@Lique thanx voor de knuffel! Hoop dat je vandaag een wat minder brakke dag hebt, hihi

@Lauwie daar heb je helemaal gelijk in hoor, dat ze een mama nodig heeft die het volhoudt...Het is gewoon allemaal zo dubbel. Toen ik met Silvan thuis kwam uit het ziekenhuis na zijn geboorte, had ik echt zoiets van wie ben jij en wat moet ik met je (sorry :)) en dat wil ik eigenlijk nu proberen te voorkomen. Silvan vind het prachtig, maar ben wel benieuwd hoe hij gaat reageren als ze eenmaal thuis is.
    En wat spannend van de buuf! Wat heb je tegen het buurmeisje gezegd?

@Alieke succes met je functioneringsgesprek! En wat fijn dat je lekker wat terug krijgt van de belastingdienst (ik heb ook al een lijstje gemaakt wat we met dat geld gaan doen :D).

@Marleen sterkte met Jaspertje! Klinkt leuk die dvd van In de Maneschijn, heb alleen nog steeds geen nieuwe dvd-speler :p
    En Silvan is apetrots. Als hij in het ziekenhuis voor het raam van Romée haar kamer staat zegt hij 'zusje, kusje', zooo lief. Toen hij echt bij haar mocht kijken gaf hij haar een aai over haar hoofdje. Maar goed, weet niet of dat zo blijft als ze eenmaal thuis is natuurlijk...

@Chantal lekker geshopt dus! En vanmiddag weer, lekker hoor! Veel plezier!

Hoop niet dat ik iemand vergeten ben....

Ik ga nu eerst de wasmachine maar weer aanzetten, dan maar ff ontbijten en dan is het wel weer bijna tijd om naar Romée te gaan. Leuk trouwens de reacties op haar naam! Fijne dag allemaal en hopelijk tot later!

20. Hey FF, zie hieronder dat je mee leest, hoe is het bij jou?

Deel Deze Pagina