Augustusmamma's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    binna, gave jas!!

shireen, goed te horen dat je het overleefd hebt! en wat lief van je vriend dat ie al onze zooi opgeruimd heeft :D

juud, oh sorry :)
    wie heeft er een tattoo van een vogeltje? :D

2. @ binna: wat een superschetig jasje, staat haar fantastisch!

3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam

8):D

4. @ lauwie: was nog vergeten te vragen vandaag hoe het met otje ging, of ze er weer helemaal boven op was of niet?

@ jenny: hahahaha, wat lief van je kerel!
    Mooi dat hij het ook gezellig vond, anders mogen we nooit meer komen ;)

5. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Wij zijn ook weer thuis :D
    Ik vond het erg gezellig en het was leuk om ook wat nieuwe gezichten te zien.
    Tess heeft het ook enorm naar haar zin gehad en was in de auto nog even flink aan het nab(r)abbelen terwijl Tygo heerlijk lag te slapen.
    Shireen bedankt voor je gastvrijheid en ik hoop dat je heerlijk gaat genieten van je kadootje ;)

Meiden wanneer is de volgende meeting?? :p

(helaas moest het tutje net wel stomen omdat ze erg moet hoesten en wat piept)

6. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

@Duster, dusterman en Matthijs, hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Mooie naam! Geniet lekker van elkaar.

7. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Binna wat een leuke jas! staat haar goed hoor.

Linka, vond je het leuk vanmiddag? ik wil nog even zeggen dat ik echt bewondering voor je heb dat je naar meetings toe gaat, ik kan me voorstellen dat dit voor jou extra vermoeiend is omdat je veel bijgeluiden hebt als je een gesprek aangaat. Top dat je er was!

Duster, gefeliciteerd met je meisje! leuke naam trouwens.

Lauwie, ik vind Otje zo'n heerlijk dotje!

8. Ik zit op een skype date te wachten met mn vriendin die op curacou woont, maar volgens mij is ze me vergeten terwijl ze lekker op het strand aan de blauwe zee ligt te zonnebaden met een coco in haar hand.... :(

9. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    vind je het gek dat ze jou dan vergeet? :p

10. ;) eigenlijk niet.... :D

11. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @tesske: zeker ;)

@chantal: goed man je gewicht houden zo

@petra/binna: heb inderdaad van jullie beiden nog drinkpakjes houder. staat mylan leuk haha. zal ze bij een volgende meeting meenemen

ik ga douchen en revalideren, mijn gezicht doet nog steeds pijn heb het helemaal gehad. misschien toch maar eens maandag naar de dokter

maar morgen eerst: de huishoudbeurs haha

toedels

12. Lijkt me wel leuk zo'n huishoudbeurs een keer...
    Nooit geweest! Misschien volgend jaar is doen...

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Halllooooooooooooooooooooooooo!!!! Ik ben er weer :D ! Ben ik niet lastig? :p !

Carmen, dank je wel, ja het was wel erg vermoeiend daarom ben ik naar serre gegaan om op rust te komen en genieten van de kinderen. Daarna kon ik het weer aan. Ik vind knap dat je toch bent gekomen met tess alhoewel ze echt niet lekker was, klopt dat? Gaat nu goed met tess?

Shireen, ik moet jullie zeggen, jullie hebben prachthuis!!! En bedankt voor je gastvrij! En je hebt mooie buik!!

Petra, ik vind Suze en Roos geweldig!!! Ja ze heeft Donique dik geknuffeld maar ook Silke dood geknuffeld!!!!

Lauwie, Otje is zooooooo lief, haar naam past zeker bij haar!!

Chantal, ik had me anders verbeeld dat je groter was dan ik....ahum!!! Tygo is lekker ding!

Setteke, Silke en Tymen zijn echte broer en zusje en dat ze met elkaar graag spelen!

Binna, leuke jas!!!! Lief waren ze dat ze gingen slapen in auto! Heerlijk!

Miepie, heel leuk dat jullie kwamen! Heeft Malou nog geslapen? Ik vond je heerlijk zwanger uit ziet!

Ard, leuk dat jullie kwamen, vond je niet erg tussen veel vrouwen? Haha!

Miranda, je Laureen is echt boefje hoor! Hihi!

Mik, je hebt mooie buik! Lief waren ze toen ze elkaar knuffelen!

Weet het niet of ik iemand ben vergeten, neem mij niet kwalijk als zo is!

Ik ga nu foto's in pc doen, maar schrik niet, ik heb gezien dat 202 foto's zijn, maar ga ergens album maken, is veel makkelijker!

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    duster, matthijs en dirk, gefeliciteerd met jullie dochtertje en zusje jasmijn!!!!!

15. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Binna; wat een leuk jasje zeg van Silver.
    Ik heb ook al besteld. Hopelijk komt het 1 deze dagen binnen.

Oh dames, als ik de meeting foto's zie en de verhalen lees baal ik dat ik er niet bij was. maar ik heb me vandaag nuttig gemaakt aan mijn huisje poetsen en dat scheelt me volgende week weer. Dan kan ik dan heerlijk genieten van mijn vakantie.

Carmen, balen hoor dat Tess nu weer meer hoest en piept.

Chantal, welke wondersapjes heb je gedaan die 3 dagen en hoeveel ben je afgevallen?

Danique ligt heerlijk in bed. Ik verheugde me op een avondje lekker tv kijken, maar er blijkt weer eens niets leuks op te zijn.
    Raymond kijkt een film, dus ik hang maar achter de laptop.

Oh ja, ga dinsdag naar de fotograaf bij V&D om foto's van Danique te laten maken (nog een actie van de jonge gezinnenbeurs en zat ook in prenatal blije doos) samen met mijn zus en neefje. Hebben jullie nog leuke flitsende ideeen? Ik neem in elk geval haar grote knuffelbeer mee om mee op de foto te gaan. En haar knuffelkonijn. Verder nog iemand die goede tips heeft voor leuke foto's???
    Fijne avond meiden!

16. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    ben benieuwd naar de foto's :D

17. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    :D.

18. Oh, wil trouwens nog wel apart ff tegen sjorsje zeggen (en ard natuurlijk) dat ik ook Lianna zo'n lief, leuk meisje vond, ze was heel vriendelijk naar me en lachtte veel, echt een zonnetje!
    Weet niet of ze thuis ook zo is, hahahaha, maar wat een leuke meid!

19. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    er staat hier echt een vreselijke film op... ;)

20. @ carmen: arme tess, moet dr tol betalen voor een leuk dagje :(
    Maar ik vond het hardstikke gezellig en ze is echt zo leuk!!! Zo lief dat geklets van haar in de auto!

@ linka: hahaha, nee hoor, ik ben maar een klein opdondertje ;)
    en dankje voor je compliment over tygo!

@ alieke: jij bent goed bezig!!!
    ;) ik dacht geef je maar even een compliment over je poetswerkzaamheden, voel je je misschien iets minder rot over dat je er niet bij was :)
    Ik heb van Ceréal sapvasten gedronken. Zitten anti-oxidanten in en reinigt je darmen.
    Ik heb dit 3 dgn gedaan, mag je alleen het sap drinken en daarnaast min. 2 liter water (etc.) GEEN ETEN!
    Ik ben in 3 dgn tijd dan 1 kilo afgevallen ongeveer...
    Maar het is gewoon wonderbaarlijk dat ik nu daadwerkelijk onder de 66 kom, want dat is me met letten op mijn eten, gezond eten etc. niet gelukt... Dus het is weer een stap in de goede richting!

Deel Deze Pagina