petra, wat vervelend zeg dat de pufjes niet helpen en dat je ze het zelfs over astma gehad hebben. maak je je zorgen? denk je dat het ook een allergie kan zijn? of heb je bij astma ook last van dieren? hebben jullie familie met longklachten/astma? ik hoop dat het gewoon een zware verkoudheid is die weer helemaal overgaat!
happy, ik zit nog te denken: kun je niet aangeven dat je je rot voelt dat je te horen krijgt dat je te weinig emotie laat zien? dat is ook een emotie. en dan kun je ook nog toelichten hoe jij het ervaart als iemand overlijdt. en hoe je dat van je afzet. vind je dat eigenlijk nooit zo moeilijk? of zijn er mensen waar je het moeilijker mee hebt dan anderen? en praat je er thuis over? en vraag je je nooit af of jij misschien iets beter zou kunnen doen dan je nu doet?
Ik maak me gelukkig nooit zo snel zorgen, maar ik denk dat ik dat soms wel moet doen als ik haar borstje zo zie verkrampen om adem te halen en als ik er over nadenk dan moet zo'n benauwd gevoel heel erg voor haar zijn. De ha vroeg of er eczeem/allergie/astma in de familie voorkwam en Andy heeft als kind eczeem gehad. Ik ga er gewoon nog vanuit dat ze een virus te pakken heeft en snel gaat opknappen. Ik zal morgen een foto van de schoenen maken (als het mag van Roos) ze is er zo weg van dat ze tijdens het lopen haar schoenen bewonderd
Petra, wat naar dat Roosje zo moeilijk ademt en dat er zulke grote woorden als astma vallen. Ik hoop dat het meevalt. Knap dat je je niet teveel zorgen maakt! Dikke knuffel, ook voor Roos.
petra, fijn dat je het zo goed kunt relativeren. haha, ben wel benieuwd naar zo'n foto van roos met haar schoenen! chantico, bij jullie alles goed? mijn vriendin heeft vanavond een zoon gekregen!
delilah, heb je wel eens geprobeerd om wesley te leren spelen? bijv door samen met hem te spelen en dingen voor te doen dat hij ziet wat hij zou kunnen doen? ik moest otje soms ook ff op gang helpen. tegenwoordig speelt ze de hele dag met 2 knuffels, 1 verschoningsmatje en een slaapzak. waar je maar druk mee kunt zijn
Sjorsje nee was niet de vervelende oma. was de andere oma. we hebben beide niet zo lekker geslapen vannacht. en gaan nu bijna slapend weer een nieuwe dag in. vrijdag is waarschijnlijk dan de crematie zoals het nu allemaal loopt. gisteravond nog familie bijeenkomst eigenlijk maar ben thuis gebleven met emy. die was een beetje druk is ook geen plaats voor der om bij te zijn. vandaag weer een familie bijeenkomst voor dingen te regelen allemaal.
Lauwie, sterkte vandaag na een korte nacht. Petra, is het met Roos al iets beter? Miranda, hoe is het nu met Joelle? Denice, sterkte met jullie verlies. Gisteren had ik de bedjes van de kindjes verschoond en vanochtend kon ik Yosyp z'n bed alweer half doen, want die had diarree. Jorja was ook flink aan het poepen geweest, maar dat was nog net binnen de luier gebleven.
@ denice gecondoleerd en veel sterkte @ lauwie, hoe kom je aan zo'n korte nacht? Het gaat nog niet best met Roos, als je haar hoort ademhalen weet je niet wat je hoort. Ik ben blij dat we vanmiddag alweer terug moeten komen bij de huisarts kunnen de ervarings-pufdeskundigen mij zeggen of de " toeter" een soort van luchtdicht voor haar neus en mond moet?
@denice: sterkte vandaag @petra: ja jij bent volgens mij net zo nuchter als ik. maar wel fijn dat ej vandaag een afspraak hebt, vind zo zielig voor Roos @lauwie: das niet zo mooi, wat was er dan?
goedemorgen, LUNA HEEFT DOORGESLAPEN!! oh wat is dat lekker zeg, hopelijk blijft ze dit nu volhouden! @denice: gecondoleerd meid! @petra: volgens mij is dat wel het beste! suces bij de arts en beterschap voor je meisje!
@ rebbel: dat is mooi, lekker hoor! @denice: gecondoleerd @carmen: hoe bevalt het zo weer aan het werk? @jenny: hoe is het met je snot? @FF: hoe bevalt je verlof, kan je lekker uitrusten? @petra: Idd de toeter moet luchtdicht voor de neus en de mond, zodat de spray alleen maar naar binnen ingeademd kan worden... Vervelend klusje, soms... @ lauwie: watskebeurt????
chantal: goedemorgen... nou gaat zoveel beter met mij nu. ik stoom braaf met kamille voordat ik naar bed ga en het doet bijna geen pijn meer dus ben helemaal blij alles Ok met jou? ik gaat ff wat op het Lab doen, 2 dagen niet gedaan dus word welw eer tijd haha
Goedemorgen dames! Ik mag vrijdag hele dag en nacht op Damian passen, heb zin in ! Dus ik bedacht dat ik morgen veel boodschappen moet halen want ik kan niet met 2 buggy naar winkel, haha! Nou heb wel zin in hoor ! Lekker uitgeslapen, beiden om kwart voor 9 uit bed. Petra, wat vervelend van Roos, ik herinner me nog van mijn broertje, vreselijk, die heeft zware astma, nu gaat goed, omdat hij wat ouder is, maar weet heel goed alle aandacht naar mijn broertje, dat wij me moeder misten. Pff! Maar gelukkig is goed gekomen en ik hoop dat de dokter de oplossing vindt voor Roos, voor kleine kindjes is nooit leuk en onwijs zielig! Hoe is met Suze? En Andy en paard? Denice, gecondoleerd. Rebbel, wow, lekker doorgeslapen! Heerlijk! Sjorsje, vervelend, en nu? Lauwie, waarom korte nachtje? Vervelend!