Linka, volgens mij is het nu weer over. Leuk dat je vrijdag mag oppassen. Schatje, het is wel een leuke foto (ik hou zelf niet zo van linnen dus kan er verder geen antwoord op geven).
schatje: met linnen word alles een beetje vager. mooier komen ze uit als je ze iets bewerkt bv zwart wit of sephia kleur. of niet te groot afdrukken linka: ja zit altijd te klagen wat voor onzin ik mee krijg van me oma, maar elke keer als ze een potje, poedertje of gedroogde bloemen mee geeft heb ik het uiteindelijk na een half jaar toch nodig beetje spooky haha nu dus met die gedroogde kamille
@linka: denk het haha Schatje: al beter toch zo zie je echt alleen die twee , maar niet te groot afdrukken is zonde heb er thuis ook een mooie staan maar is veels te groot nou heb ik er geen plek voor haha
wij krijgen hem van een vriendin van mij.. dus zij zal hem bestellen enz haha.. zit nog te twijfelen maar vind het wel echt een lieve foto
@ jenny: oh gelukkig maar, das mooi! Bij mij ook last van de neus, grrr... HEb aan ene kant hele tijd bloed en dat doet zeer en voelt vervelend aan. En zit vol daardoor, maar ja snuiten is ook geen optie want dan gaat het misschien meer bloeden... Dus ik weet hoe je je voelt, hahahaha! @ schatje: ik vind um nog iets te donker, misschien is sepia mooier, ligt ook waar je um gaat hangen en je interieur natuurlijk... Maar vind het in ieder geval een mooie foto! @ linka: wat leuk meid, mag je op je neefje passen, gezellig hoor!!!
Goedemorgen! Ik volg het schaatsen helemaal niet op de olympische spelen, om eerlijk te zijn volg ik niks, maar zie nu het nieuws van Sven Kramer.... Dat is klote!!
hoi, niks ergs hoor! smurfie begon om 5.30. ik dacht ff voeden, dan kunnen we weer lekker slapen tot 7.30. maar ik kon niet meer slapen en otje begon om 6.30 weer met meneeje dus zijn we er maar uit gegaan. voel me wel redelijk hoor. fijne dag allemaal! schatje, lieve foto idd!
Tsja Sven had aan regels moeten houden, maar tsja het is vervelend! Ik volg ook niet hoor maar heb gelezen!
speciaal voor Tesske, vind je het geen knap kind zo met het blousje? Ik vind het echt superschattig staan en wil je hiervoor nog onwijs bedanken!
Dank je Linka, @ Schatje, ik vind het een wereldfoto en zou hem op canvas doen maar inderdaad niet te groot omdat hij best donker is.
@ petra: idd erg schattig! Woordjes: Zijn er hier ook gewoon van die ondeugende boefjes die het vertikken woordjes te zeggen, terwijl ze heel veel kunnen???? Ik hoor steeds van kdv of van mn ouders dat Tygo woorden zegt die ik nooit hoor! Het enigste wat ie thuis zo'n beetje zegt is: toetje,koeka, papa, mama, uit en op Bij uitzondering meer.... Maar maandag zei ik tegen hem dat ie naar binnen moest, huppakee! Hij zo: huppakeeeeeee En hij kan ook krokodil zeggen, hij zegt dan alleen niet de r... Wat een boef is het toch...!
Chantal, ik "betrap" 'm er meer op dat ie wel bepaalde woordjes kan zeggen maar het niet doet. Zo heeft ie een keer muts gezegd en daarna nooit meer. En zo zijn er nog wel meer woorden die hij herhaalt, maar ze zelf nog niet gebruikt. Petra, leuke schoentjes.