@ Schatje, mooie foto idd, maar wel wat donker. Dus ik zou hem in Sepia doen, maar dat moet wel in je interieur passen natuurlijk. @ Petra, aaaaaah *smelt* (voor zover ik nog meer kan smelten na zaterdag..... ) Leuke schoentjes! Dat zijn die Juud in het blauw in de aanbieding had of niet? @ Chantal, hier zegt ze juist heel veel woordjes, het lijkt wel of ze het een sport vindt.... Hier krijgen ze (totaal pedagogisch onverantwoord) iets lekkers na het eten als ze goed hebben gegeten. Sil roept als ze het op heeft gelijk "jaadje, jaadje" (chocolaadje). Laatst zei ze iets wat leek op Nee, wil niet! Begint dat nou al?? @ Linka, het lag niet aan Sven, maar aan de coach die hem de verkeerde baan opstuurde... Dom he? Hoe is het met Jeslyn? @ Lauwie, oef, dat is vroeg! Tymen was om 8 uur wakker maar die heeft heerlijk bij mij in bed nog even tv gekeken, kon ik ook nog even soezen. Heerlijk!
@ set: hahaha, ja sil heeft ook een eigen willetje he.... nee, wil niet zegt tygo misschien dan niet, maar hij schudt heel stellig zn hoofd nee hoor als ie iets neit wil... en als je het toch blijft aanbieden wordt ie boos... sja....
oh god... ik ben in een enorme shoppingmooooddd... heb zin om een lading bij hm te bestellen, hou me in hou me in hou me in....
Moeten we er zelf 1 starten denk ik... Maar ik heb eigenlijk niet echt wat te lullen... Nou wel iets, maar dat kan vandaag niet omdat ik nu vanaf werk klets.... En kidstalk... Sja.... Tygo is bij mn mams, gister weg gebracht... Dus ook daar niet veel over te zeggen... Alles gaat zn gangetje wel... Lijkt me wel leuk om het 'lente-feest-meeting' in gang te zetten in mei.... Wordt vast enorm gezellig! 9 maart ga ik naar NOura, ben heel erg benieuwd naar haar en haar kindekes... En haar taart niet te vergeten dus iemand nog een interresant onderwerp, vraag, discussie of wat dan ook....??? Ben aan pauze toe...
Nou niet echt iets om een gesprek op gang te brengen, maar dan vertel ik jullie nog even een anekdote, die ik weer lekker in mn zak mag steken Vanochtend staat een mannelijke (mooie) collega naast me, vroeg of ik facturen voor hem wilde maken, vertelde hij daarbij dat hij vorige week nog over me gedroomd had en dat mijn mannetje niet blij met me was. Ik zo, oh alleen vorige week, ik dacht elke nacht Hij zo nee nee, vorige week heb ik echt over je gedroomd. Ik zo, hoezo, wat heb je gedroomd dan en moest lachen. Hij zegt, ja we deden dingen waar jouw mannetje niet zo blij mee was Je zat aardig in de problemen.... En heeft daarbij een big smile... Ik zo: ja ach, waar het hart vol van is hé...
Nou, ik heb ook nog wel wat leuks.... http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/193540-diarree-kat-word-gek.html
chantal: mooi man? is toch een homo haha lekekr vent bedoel je setteke: ah jakkie, kurk erin... hmm heb je ook niet veel aan. vreet tie bananen denk je ? imodium smelttabletten door zijn voer?
hij is wel zo'n verzorgde man, dus..... you never know, maar vooralsnog zit ie wel achter vrouwen aan, hahahaha!!!