Augustusmamma's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Bedankt voor de reacties/adviezen over het spugen van Jasmijn.

Zoals we al dachten drinkt Jasmijn te veel aan de borst omdat ze gewoon zuigbehoefte heeft. We wilden het eigenlijk nog een dag/nacht aankijken voordat we met een speen aan de slag gingen, maar dat is ons niet gelukt :). Gisterenavond hebben we nog maar snel een speen uitgekookt. Om 00.00uur heeft ze haar laatste voeding gehad en om 7uur vanochtend heb ik haar maar wakker gemaakt :)

2. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    duster: fijn dat het beter gaat

chantal: metroman noemen ze dat, beetje nat haha

setteke: ik vat hem ook niet haha

3. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    oh ben een beetje dom geweest, had gister dus dat huisje geboekt krijg ik vandaag mail:

weet u zeker dat erheen wil in augustus 2011 ipv 2010

haha gaat al lekker

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Dat voetbalelftal bedoel ik.... ;)

5. Ik heb altijd zulke goede ideeën ;)

Bij ons is het belangrijk kennis te hebben van materialen, producten, technische eigenschappen van materialen, ontwikkelingen, etc.
    Om hiermee de klant goed te kunnen adviseren....

We krijgen dan ook veel nieuwsbrieven, productinformatie, brochures en vaktijdschriften.

Ik beheer het huisstijlarchief al en vorige week kreeg ik weer een lampje boven mijn hoofd... Een intern kenniskrantje.
    Het is naast je gewone werkzaamheden soms moeillijk om je te blijven inlezen, want je hebt alleen je pauze, sommige nemen het initiatief niet en ook is er geen vaste plek voor de vaktijdschriften, dus kans is ook groot dat je de bladen gewoon mist.

Dus ik heb voorgesteld aan mijn leidinggevende om een intern kenniskrantje te maken. Ik verzamel dan ook de vaktijdschriften, archiveer ze zodat het terug te vinden is, en pik de interresante artikelen eruit, waarna ik ze per periode bespreek met 1 van mijn leidinggevende, of ze daadwerkerlijk van nut zijn en zoja, maak ik een digitaal kenniskrantje, welke via de mail bij de collega's terecht komt...

Vorige week mailde de ene dat hij het een goed plan vond en hoe we dit konden aanpakken, heb gezegd er over na te denken en hier na het weekend op terug te komen, dat heb ik gister gedaan en vervolgens mailt de ander nu ook, dat hij het een goed idee vind en door gaat geven dat alles bij mij eerst moet komen...

Dus ik heb weer een nieuwe uitdaging!!! 8)
    Hoe ga ik dit oppakken, uitvoeren, vormgeven, hoeveel tijd mag ik er wel/ niet insteken... :(

Ik ben goed beeeezzzzziggggggg :D

6. @ set: OHWWWW, whahahaha, goeie!!!

@ jenny:hmm, zwangerschapsdementie, het is je vergeven ;)

@ duster: fijn dat dat het is, hopelijk gaat het dan nu beter!!!

7. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    ohw nu Ikke begrijp haha

chantal: mooi dat je weer wat te doen hebt

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Setteke, met Jeslyn gaat het prima, ze is weer vanouds. En met jou? Klopt las ik dat aan Coach lag, raar....

Petra, wat lief filmpje! Eerste schoen vind ik leuk en van Lelli Kelly vind ik wat minder, maar zal heel goed bij Roos passen, tsja ik hou niet van lelli kelly, myrna wilde zo graag die laarzen met hakje, dat vond ik te ver gaan. En Roos heeft leuk kapsel nu :D !

Hahaha die Jenny!!!!

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik ben zo trots. maandag avond was het nog heftig. Dinsdag midag smidag's niet geslapen. En dinsdag avond wel in der eigen nieuw grote bed in slaap gevalen. na 1 keer naar de toe gegaan te zijn
    en nu vanmiddag er net als anders naar bed gebracht ze ging heerlijk liggen. en kijk Silver in der nieuw bed
    Bekijk bijlage 53908

10. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    ohhh wat schattig, mylan moet ook maar snel naar boven hij is zo trots op zijn kamer

echt leuk om te zien binna

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Bekijk bijlage 53909

Qua Sven kramer ik vindt het gewoon weg K*T. en het is inderdaat de schuld van ze trainer al vindt ik het voor hem ook heel erg. maar hij moet hem lijden hij is daar verand wordelijk voor. dus tja dat is dit gewoon echt heel erg Sh*t

wordtjes Silver zegt er al een aantal maar soms wel soms niet. Ze praat nog niet zo heel veel. maar ja je kan ook niet alles hebben he

oo net ondergoed gekocht zo leuk. maar wat een uitzoek werk. pfff ligt er een bak met allemaal hempies onderbroeken boxers. en dan allemaal door me kaar. en ja ben een piet lut maar wil wel setjes. heb nu 1 hempje en dan twee boxers er bij. en zo dus meer zetjes zo schatig

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

Met mij gaat het ook wel weer goed. Nog een beetje vreemd op mijn maag en moe maar verder niet!

@ Binna, leuk hoor!

13. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    wat een schatje

en ik vind het ook echt heel erg klote voor Sven, dit gun je hem niet
    hij zal flink de pest er in hebben

14. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Zo daar ben ik ook weer even.

Jemig wat zaten we hier gisteren te balen bij het kijken van schaatsen. Man man man, wat een ellende, haha!! Tja de coach stuurde hem echt de verkeerde kant op, maar anderen zijn er van overtuigd dat dat niet de taak van de coach is.... Maarja we moeten het doen met Brons.

@Binna, wat geweldige foto!en bed! en overtrek, haha!

@chantal altijd leuk om zo'n verhaal te horen, toch?haha! En goed bezig op je werk, leuk hoor!!

@Setteke, hoe is het met de kat?

@Duster, wat heerlijk dat het nu beter gaat met Jasmijn!! Pas je banner nou aan!!! haha!

Ga even een tukkie doen. Djim had wat huilbuien vannacht, dus niet lekker doorgeslapen.

15. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Schatje, zou de foto ook in zwart-wit of sepia doen. En waar wil je hem hangen?

@Lauwie, gefeliciteerd met je vriendins zoon, hoe heet hij?

16. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    lique: trusten ;) mag ik mee

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @lique slaap lekker

@settke fijn dat je je weer wat beter voelt

@linka wat leuk oppassen en beter dat Jeslyn weer wat beter wordt. ik heb een foto van Jeslyn o Silver haar site gezegd

@chantal altijd leuk om zo te horen hoe je in de markt legt

@schatje ik vindt het een super foto. maar ik vindt het wel moeilijk om te zeggen of is gaaf is op doek. dit ook omdat ik heb zo moeilijk vindt omdat je kleinst nu nog zo heel klein is. en hij nog heel erg kan veranderen

@denice gecondeleerd

@jenny ja wel gaaf hoor zo in het grote bedje. tis alleen wel even slikken over he wennen

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Binna, wat lief foto's en wat zoet zeg en hemdje en onderbroek heeft Jeslyn ook een nieuwe oohh wat is zij blij mee en ik vind prachtig! Haha! Bij Zeeman gekocht. Waarom niet ;) En een vraagje slaapt Silver dan in gewone dekbed? Gewone deken in hoes vind ik rot werk! is geen goede maat.

Lique, slaap lekker!

Setteke, wat fijn dat wat beter gaat.

Jeslyn slaapt en Luna is hier past ik op dr (hondje hoor ;)) Ga zo wat bakken, naam weet ik niet maar stond in Allerhande.

En daarna strijken en als Jeslyn wakker is gaan wij ff naar buiten.

19. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Lique, met de kat is het verder prima, hij is niet ziek ofzo. Alleen die diarree he?...

20. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Even snel een reageeractie op de laatste 5 pag's, want het is zo etenstijd (en daarna bedtijd voor mama :D)

@Petra; Wat een dotje! Leuke schoentjes

@Chantal; Hier ook zo'n eigenwijsje wat praten betreft :D

@Jenny; Kan je je vakantie nog verzetten ;)?

@Linka; Fijn dat het beter gaat met Jeslyn

@Binna; Knap dat het zo goed gaat in het grote bed

Zo, Jasmijn heeft gegeten en ik ga ook lekker even mijn ogen dichtdoen :)

Deel Deze Pagina