Wie ligt er nog in een ledikantje en wie heeft al een bedje? Ledikantje: Tygo Laureen donique Jeslyn Djim en zelfs Sam (wel een groter ledikant) Bedje: Silver Yosyp Sam dus ook nog, maar misschien gaan we van het weekend het bedje ombouwen, ze is nu zindelijk dus wel zo makkelijk als ze zelf naar de wc kan, haha! heb heerlijk geslapen ,jullie goede wensen hebben dus goed gedaan! Ook nog even geslapen Jenny? Wij eten vanavond pasta, meestal op woensdag, vind ik een lekkere bodem voor het zwemmen.
Wie ligt er nog in een ledikantje en wie heeft al een bedje? Ledikantje: Tygo Laureen donique Jeslyn Djim (en Sam) Silke Bedje: Silver Yosyp Giulia
Wie ligt er nog in een ledikantje en wie heeft al een bedje? Ledikantje: Tygo Laureen donique Jeslyn Djim (en Sam) Silke Mylan Bedje: Silver Yosyp Giulia @miranda: maar is nu wel gecorigeerd hoor we gaan gewoon in 2010 haha
Wie ligt er nog in een ledikantje en wie heeft al een bedje? Ledikantje: Tygo Laureen donique Jeslyn Djim (en Sam) Silke Mylan Ottilie Bedje: Silver Yosyp Giulia als we haar groot genoeg vinden kunnen we een paar spijlen uit het ledikantje hebben we nog een tussenstap naar een bedje.
ja dat kan ik volgens mij ook niet... Kamer is trouwens van mijn zus, dus als ik iets anders wil straks voor tygo moet ik dat ding ook nog kwijt.... Mn zus wil um dan verkopen...
Wie ligt er nog in een ledikantje en wie heeft al een bedje? Ledikantje: Tygo Laureen donique Jeslyn Djim (en Sam) Silke Mylan Ottilie Hanne Bedje: Silver Yosyp Giulia
Wie ligt er nog in een ledikantje en wie heeft al een bedje? Ledikantje: Tygo Laureen donique Jeslyn Djim (en Sam) Silke Mylan Ottilie Bedje: Silver Yosyp Giulia Toby
Wie ligt er nog in een ledikantje en wie heeft al een bedje? Ledikantje: Tygo Laureen donique Jeslyn Djim (en Sam) Silke Mylan Ottilie Bedje: Silver Yosyp Giulia Toby Matthijs
Ik ben wel benieuwd of de kindjes die in een bedje slapen in een peuterbed of in een groot 1pers. bed slapen???????
Wie ligt er nog in een ledikantje en wie heeft al een bedje? Ledikantje: Tygo Laureen donique Jeslyn Djim (en Sam) Silke Mylan Ottilie Hanne Janna Bedje: Silver Yosyp Giulia Toby Matthijs
Schatje, wat een leuke foto. Hij is nog zo lekker klein. Duster, hier ook een peuterbedje. Yosyp is net nog 'n keer in bad geweest. Die had tijdens het eten zichzelf weer helemaal ondergepoept. Hij krijgt nu (zover ik kan zien) vermoedelijk 2 tanden bij.
Hebben net nog zitten kijken of we misschien toch naar Pinkpop kunnen, maar we hebben geen oppas. Baal nu toch wel een beetje.
Wie ligt er nog in een ledikantje en wie heeft al een bedje? Ledikantje: Tygo Laureen donique Jeslyn Djim (en Sam) Silke Mylan Ottilie Hanne Janna Bedje: Silver Yosyp Giulia Toby Matthijs Peuter bedje Giulia Silver 1pp bed
Wie ligt er nog in een ledikantje en wie heeft al een bedje? Ledikantje: Tygo Laureen donique Jeslyn Djim (en Sam) Silke Mylan Ottilie Hanne Janna Bedje: Silver Yosyp Giulia Toby Matthijs Peuter bedje Giulia Silver Toby 1pp bed
schatje, wat een drolletje zeg! Bedje, tess ligt in een ledikantje en blijft daar voorlopig nog lekker liggen. Zit even met mijn telefoon op internet dus kan het lijstje niet bijwerken. Petra, ben erg benieuwd hoe het gaat? Sjorsje wat zielig dat je ventje zo aan de poep is.. Set, als je kat diaree heeft tgv een darminfectie is het niet verstandig om iets stoppends te geven omdat de bacterie eruit moet. Wil je toch iets doen om het te stoppen kun je het best even naar je da gaan voor een injectie. Jenny hoe is het met je hoofd? Shanai hoe gaat het met de billen? (van fayenna natuurlijk) alieke, ben je aan het genieten van je vakantie? Noura, ben ik ook welkom de 9e? Zo ja hoe laat is je huis opengesteld? Lauwie, ben je de dag een beetje doorgekomen na een nacht van weinig slaap?