@tesske: pfff.. en wat betekent dat voor in de toekomst? hopelijk heeft ze straks wel baat bij het zwemmen. zal vast allemaal wel eens verteld zijn hoor, dus als je daar geen zin in hebt ook prima.
Tesske: jeetje meis wat een klote nacht en zo zielig voor der. heb je al een afspraak weer voor de longarts of iets dergelijks linka: oh my das ook niet best vanacht zeg, hoe kan dat nou ineens? beterschap
@Linka, beterschap, als je ziek bent doet je lichaam soms rare dingen. Niets aan te doen! @Mik, hier ook hoor, haha!!
@Linka, beterschap meis! Rustig aan vandaag! Tis hier ook baggerweer... wilde met de kids weg, zal vanmiddag even kijken of het wat wil met dit weer.. en anders een dagje thuis! Mogguh allemaal! Alles goed met iedereen? Hier alles helemaal ok! Eergister zijn de foto's van mijn 1e shoot door het 'model' opgehaald, ze vond ze supermooi! Gelukkig! Was er nerveus voor.. Er staan een aantal foto's op mijn site voor de nieuwsgierigen onder ons.. En ook bedankt voor jullie reacties Chantal en Binna, erg leuk! Iedereen een hele fijne dag vandaag! Xx
Ik moet vanaaf ook nog de stad in, morgen uit met de collega's en mama heeft eigenlijk geen uitgaanskleding....
@ Lauwie het is idd erg vervelend voor haar maar jammer genoeg soms ook gevaarlijk want ze kan natuurlijk altijd en overal vallen. Laatst viel ze van de trap en lag ze 20 min bewusteloos onder aan de trap, ze kan dus ook gewoon verkeerd vallen. Medicijnen hebben ze geprobeerd maar daar werd ze zieker van @ Petra Vervelend dat Roos het zo benauwd heeft. Met Toby gaat het ook al een paar dagen een stuk minder. Hoop voor Roos dat het snel beter wordt. @ Linka Jij ook beterschap. Lijkt wel een ziekenboeg hier heb ook al sinds gisteren last van diaree en overgeven.
Nou hopelijk sla ik deze keer over, want ik mag me dus niet meer ziekmelden van m'n werk anders lig ik er uit. Beterschap voor iedereen die ziekjes is.
@ jenny: Almelooooooooo @ all: het lijkt hier idd wel een ziekenboeg, wat zijn er veel zieken zeg, bah... ff zo een stukje onbewerkt hout zoeken en het afkloppen....
Balen Chantal! Hier is hubje 's morgens aan het werk. Dat scheelt.. is maar een half dagje.. maar hij heeft ook weekenddienst van de brandweer dit weekend..