wat een butweer zeg.. We zijn maar even bij intratuin een broodje wezen eten en heb een heerlijke pistache koffie gehad. Nog even nieuwe planten, kaarsen en een grote lantaarn van riverdale geshopt voor voor het raam in de erker. Tess slaapt nu dus even tijd om rustig te zp-en.
set willen ze het wormgoedje ook niet als je het door vers vlees doet (bv van smuldier) en een beetje warm water over het vlees zodat de geur vh vlees overheerst?
nee geen enkel! Is voor het stappen en doe dat liever altijd wel in een broek... En iets van een uitgaanstop... Maar ben al zolang niet meer echt wezen shoppen en passen, dat ik ook geen idee heb wat er op dit moment echt is en wat me zou staan... Hoop uberhaupt dat ik wat vind!!
Wat lullen jullie nou zoveel als ik even niet bij houdt, haha wij hebben 3 uur lang geslapen, maar voel me nog beroerd maar niet meer misselijk en peer gegeten en kopje thee en nurofen ingenomen.
chantal: och arme rene haha tesske: ik eet bij mijn schoonmoeder, lekker makkelijk linka: nou hoop dat je een beetje opknapt, soms word je wel gaarder van overdag slapen maar ja je moet wat hè
Even een snelle reactie: @ Petra: neem maar even lekker de tijd voor je 2 meiden. @ Linka: oh nou ben je zelf ziek. Beterschap meid. @ QueenBee: mooie foto's hoor. Mag je best trots op zijn. @ Setteke: nou hier zijn de kids voor de verandering eens NIET vervelend. Sterkte. @ Chantal: succes met shoppen, je vindt vast wel iets. Ach die arme Rene weet nog van niks. haha Ben vanmorgen met de meiden bij mijn oma op visite geweest. Dat mensie kan altijd zo van de kinderen genieten. Ze zat op een gegeven moment met Joëlle en Dionne te tekenen. haha
Setteke: hier wil zo ook niet veel drinken ik mag op dit moment blij zijn als ze al een half pakje sap drinkt.....Weet niet zo goed wat ik er mee moet.
@ miran: hihihi, zal ik het een verrassing laten? whahahahaha!!!! En wat schattig van oma, leuk zeg... @ miepie en set: lastig zeg...