Augustusmamma's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tygo's fles gaat alleen de koelkast in als hij slaapt, verder staat er de hele dag drinken voor hem op tafel.
    CB zegt idd dat dit niet goed is en dat je het alleen met het eten bijv. moet aanbieden en daarna wegzetten. Maar al vrij jong merkten wij dat Tygo helemaal hysterisch word als hij dorst heeft. Begon ie uit het niets helemaal overstuur te worden en te huilen, hij was ontroostbaar. En dan maar proberen erachter te komen waarom. Bleek dat hij dit deed als hij dorst had, en echt dorst dus. Gelukkig kan hij het nu ook beter aangeven, daar niet van. Maar daarom hebben wij altijd drinken voor hem klaar staan.

2. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    chantal: heb het door ja haha

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik heb wel tijm voor je in de tuin haha.

4. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    ze weet niet wat het is, dus geef je violen maar mee haha
    ze ziet het verschil toch niet ;)

lekker flauw

5. whahaha, hey ik heb niet gezegd dat ik geen verstand van bloemen heb jaaaaa!!!

hahahaha

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

7. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
  8. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    ik wil naar huis

9. @ set en jenny: whahaha, lig helemaal in een scheur hier, wat een topic... Als ik dat doe ben ik bang dat ze me op laten halen met het busje hierzo.... :p

Tygo en René komen me zo ophalen..... Ze gaan mee!

10. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    haha

fijne avond zo ;)

11. oh, helemaal niet gezegd (ja ook lekker belangrijk), maar:
    Voelde me vanochtend net de boze stiefzuster van Assepoester die zich in haar muiltje probeert te wringen.....

Ik heb super fantastisch mooie bruine leren laarzen met een inmens hoge naaldhak. Maar door de zwangerschap heb ik doorgezakte voeten (of hoe je dat ook noemt) waardoor ze nu breder zijn.

Vanochtend dacht ik, ik probeer die laarzen weer is... En.... Ik kwam er in! Maar erg moeillijk.... Ik dacht die krijg ik ook nooit dicht en hup.... Ze gingen vrij makkelijk dicht, ik dacht, als ik ze dichtkrijg, hou ik ze aan!

Ik ging staan.... :$

Damn, ik had eigenlijk mn hakken eraf moeten hakken om ze goed te passen, maar eigenwijs he.... 8)

Dus aanhouden en na een tijdje liepen ze al een stuk beter, maar nu.... :$
    Pijn boven op mn wreef jonguh, dat wil je niet weten....

Gelukkig heb ik wel makkelijke schoenen meegenomen in de auto voor straks.... :D

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ooooh Stiletto's.... die heb ik al 1000 jaar geleden uit mijn garderobe gebannen.... ;)

13. @ set: hahaha, ikke niet hoor, love shoes, love them, love them, love them... René vind ook dat ik er teveel heb... 8)

Ik heb gewoon pumps nodig in alle kleuren van de regenboog, logisch toch? :p

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Haha Chantal! Ik heb 8 of 9 laarzen :)

15. Ik weet echt niet hoeveel ik heb, moet ik lang nadenken en wordt een heel lang lijstje, voor mezelf wel interresant om het is op te noemen, maar vinden jullie denk ik niet bijzonder interresant, whahahaha!!!

En het zijn ook niet allemaal dure schoenen hoor, koopjes zijn natuurlijk ook fantastisch....

Maar laat ik het zo zeggen, René baalde als een stekker toen ik ze moest oververhuizen naar het huis in Goor, hij schrok gewoon... Moest de schoenendozen wel weggooien van hem, waar ik ze dan nog in bewaarde...

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    heb vakantie net geboekt!!

maar heb toch een knoop in mijn maag. uitslagen van de zoon van mijn collega zijn niet zo goed als gehoopt.

17. Lauwie, fijn van je vakantie, super meid!!!

En over je collega, dat is heel erg en blijft heel erg... Snap dat je daar een rotgevoel over hebt... knuff

ok meisjes, ik ben weg....

18. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Linka; Beterschap!

@Chantal; Veel plezier met shoppen :D

@Miranda; Wat leuk dat jouw oma zo van haar achterkleindochters geniet :)

@Miepie; Hopelijk krijgt ze geen koorts. Alvast veel plezier dit weekend. Fijn van die handige schoonouders :D

@Eten en drinken; Hier geen problemen mee. Matthijs eet en drinkt nagenoeg alles :)

@Puck; Spannend zeg!

19. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Niet de hele dag drinken gaat toch over tandjes? Als je de hele dag water of thee drinkt is dat toch niet schadelijk?

20. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen

Deel Deze Pagina