Ze mogen volgens mij niet de hele dag uit een tuitbeker of fles drinken. Ik dacht dat het geen probleem was als ze uit een gewone beker drinken
duster, maar volgens mij gaat dat over suiker. volgens mij is de hele dag water uit een tuitbeker niet schadelijk voor hun tanden. weet iemand of dat klopt? en nog een vraagje: er zijn toch meer kv luiers gebruikers hier? heb ik een verkeerd pak gehaald of zijn het andere luiers geworden? vind het geen vooruitgang en ga dan echt over op andere luiers!
chantal, dank voor je lieve reactie. veel plezier vanavond! setteke, is het al gelukt met de poezen? puck, zouden jullie niet deze week al bericht krijgen? blijft spannend dus. gaat t goed met t kindje? en met olivier?
Water of thee kan geen kwaad, dus andere drinken, ik moet Jeslyn proberen water of thee geven, maar dat weiger ze helemaal. Dan maar roosservicee.
linka, roosvicee zit ook vitamine in. alleen dan idd beetje opletten dat t niet te lang in aanraking met haar tanden komt. (andere) collega zit wekelijks met zijn zoontje van 4 bij de tandarts voor een soort saneringsplan. daar moet ik echt niet aan denken!
heey meiden ik kan het allemaal niet meer bijhouden hier dus sorry voor de ego berichtjes maar heb niet zo veel tijd om bij te lezen haha.. we krijgen zo weer visite.. de kraam visite begint nu pas een beetje te komen.. elke avond komt er wel iemand we zijn net even lekker met zijn viertjes naar de Mac Donald geweest.. was weer ff lekker! kusje
oh lekker mc donalds, ik barst van de honger. Dadelijk op weg naar het station een lekker snickertje eten.
Tja ik heb zeker meer dan 60 paar schoenen, dus ik hou me mond dicht haha @lauwie: ah lekker vakantie en triest voor je collega @tesske: ja dat kan ook haha
Nee, nog niet gelukt met die eigenwijze monsters.... Hilbrand gaat nog iets halen om mee te mengen. Maar ze krijgen ook niks anders...
Wij zijn weer terug met een gevulde buik. Tess ligt er net weer in en heeft best lekker mee gesmuld. Tess zegt nog even hallo
Thnx! -- Heb inmiddels de volgende shoot alweer gepland, haha! Volgens mij is het balletje gaan rollen, leuk! Heb nog even om te oefenen gelukkig, volgende is 28 maart. De zus van de meid die nu op mijn site staat, haha! Zal even speelgoedruimen.. bakkie thee dan en even scrappen, is ook alweer een tijdje geleden.. Iedereen een hele fijne avond verder! Xx
En das wel weer genoeg gespamd denk ik Als het weer wat droger is zal ik nog een foto van de buitenkant maken.