Ik ben terug en ben helemaal geslaagd!!, Whoeehoeee!!!! Om kwart over 6 zaten we al bij de muur aan een patatje en helemaal compleet met mijn outfit voor morgen avond.... Sterker nog, zat tussen 2 tops te twijfelen en heb ze allebei gekregen van René! Later nog een clutchbag gekocht bij Country Wishes, ook altijd handig, als je compact weg wilt....! Dus ik ben happy, de buit is binnen.... Yeah baby! Ga ik morgenavond lekker effe de MILF uithangen ( naar jenny, hahahaha)
Leuk vakantie in Italie! Lekker genieten daar straks! Wat erg dat de uitslagen niet goed zijn van de zoon van je collega En nu? Het bericht is dat we volgende week meer horen, het duurt allemaal wat langer. Met het kindje gaat het goed en met Olivier gaat het ook super, hij vindt het prachtig!
@ Tesske: Leuke foto's van jullie woonkamer! En "hallo Tess!" @ Chantal: Fijn dat je zo goed geslaagd bent! Lekker gevoel geeft dat altijd dan he? @ Schatje: Mjammie Mac! Leuk dat jullie met z'n allen even weg geweest zijn! @ Duster: wat lief dat je de armband hebt gehad!
kom alleen ff zwaaien! Malou slaapt bij mn schoonouders en wij zijn net klaar met het reorganiseren van de zolder. Nu alleen nog de plinten er aan en de plek van de tv bepalen en het bed er heen zetten en we kunnen over! Volgende week dus nieuwe slaapplek! Dan malou haar slaapkamer nog....hoeft niet zoveel te gebeuren alleen 4 mdf platen behangen (hebben gestructuurde muren dus kan niet behangen op de muur) met pip behang en een klein muurtje creme verven! Wil nog wel nieuwe gordijnen enzo voor haar kamer maar dat kan later wel! Ze gaat dan nog wel in een ledikantje slapen maar dan wel een `peuterledikant` zeg maar... miranda: laat je nog ff weten wat je voor het rijden wil hebben? Wel ff zeggen hoor! sjorsje: al thuis? Iedereen welterusten!
carmen, leuke foto van tess. en je huis is gezellig geworden zeg! chantal, mooi dat je zo goed geslaagd bent. puck, o vandaar. hopelijk volgende week dan wel meer duidelijkheid. zie je er tegenop dat het kindje weer weggaat? fijn dat het met beide kindjes goed gaat. miepie, fijn dat jullie opschieten in huis.
wij zouden vanavond naar de schouwburg, maar dat ging helaas niet door. otje sliep rond de tijd dat de voorstelling afgelopen was
Goeimorgen Pfff wat een rot nacht. Silver is zo verloudden en aan het hoeste dat ze per sliep. En dus bij ons lag. Ieder uur gezien. Blee moet nu werken
@Binna; Pffff, ook al zo'n beroerde nacht. Succes vandaag! Hier ook een waardeloze avond/nacht. Jasmijn is onrustig geweest van 18uur tot 22u15. Om 00.00uur de wekker gezet voor de laatste voeding en vanaf dat moment heeft Matthijs ons lekker wakker gehouden Om 5u30 was het helemaal feest, want toen werd Jasmijn ook wakker van Matthijs, dus ik heb er al een halve dag opzitten......
goedemorgen. Binna, rot dat ze zo verkouden is en balen dat je zo'n slechte nacht hebt gehad. Succes vandaag! Tess heeft vanacht gelukkig heerlijk geslapen en omdat ik er al om 21.00 in lag heb ik lekker wat uurtjes kunnen maken. Vandaag late dienst en morgen vroege
Goedemorgen! @ Lauwie, ziet er leuk uit! Leuke site ook, ff opgeslagen @ Bina, sterkte! @ Duster, ging je man er ook niet uit? Waardeloos hoor, sterkte vandaag! @ Carmen, hoe is het met Tess?
juud tess is nog erg kortademig maar koorts is weg en ze is wel heel vrolijk gelukkig. We liggen nog even in bed en ze laat zich steeds keihard bovenop me vallen en ligt dan helemaal in een deuk. Hoe gaat het met julie? Duster wat een nacht! Vandaag maar wat slaap pakken?
@ Carmen, wel fijn dat ze er eigenlijk weinig last van heeft? Hier gaat het wel pffff, vandaag moet ik voor controle naar het oogziekenhuis, heerlijk zie ik de hele dag geen pest
@Sjudith; Dirk heeft afgelopen nacht Matthijs gedaan en dan zou ik de ochtend doen (omdat Dirk vandaag avonddienst heeft) Helaas kwamen ze erg vroeg en ook nog tegelijk. Dus ik heb Jasmijn verschoond en bij Dirk in bed gelegd Hij doet op het moment trouwens bijzonder veel Ik bijt ook wat meer van me af (moet ook wel met 2 van die kleintjes)
@Duster, oef, das een heftig nachtje! REgeldaagjes van Jasmijn? Heb je nog hulp op dit moment! Komt er nog een bevallingsverhaal? Lekker dat je mannetje goed meehelpt! EN EEN NIEUWE BANNER, haha! @Carmen, mooie woonkamer hoor! En wat heerlijk zo goed slapen! @Binna, succes vandaag! Heftig nachtje meid!pfff. Zo gisteren erbarmelijk slecht gekaart dus nu maar hard aan het werk! @Juud, oogziekenhuis??
@ Lique, ik heb Vlekken, Troebelingen glasvocht, Lichtflitsen (retina, netvlies) >Oogartsen.nl En het is wat erger geworden en zie regelmatig alsof ik in de zon heb gekeken, dus even controle! Bridge je? Of doe je iets anders?