Augustusmamma's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal, heerlijk met je kids winkelen en dan een driftbui, haha!! Hier gebeurd dat ook regelmatig hoor, haha!

2. hahaha, idd...

Ik dacht ook als ik vroeger zag dat een kindje zn moeder wilde slaan of liep te janken ergens en de ouders deden er niets aan, had ik altijd zoiets van, wat een rotkind of wat een slechte ouders, maar nu heb ik er alle begrip voor!

In de patatzaak ook, meneer wilde niet in de buggy tijdens het eten, maar ze hadden daar hele hoge krukken waar hij ook niet alleen op kon zitten... Meneertje weigerde te eten omdat ie in de buggy zat.... en eerst ook mekkeren enzo he... en wij maar patatje eten...
    uiteindelijk hield ie wel op natuurlijk en toen ik mn patat op had, mocht ie wel van mij op de kruk, terwijl ik hem vasthield, toen was ie helemaal gelukkig....

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Jeslyn slaat ook weleens gaat ze lachen, dan zet ik haar op andere plek op grond of zo. En Myrna ook, gaat ze maar naar boven. Buiten deed ik niks gewoon laten gaan en negeren, lukt aardig goed.

4. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    chantal: je verhaal is herkenbaar, gister bij mijn schoonmoeder hetzelfde. wilde overal naar toe lopen eenmaal thuis wilde hij weer verder natuurlijk. toen is hij gaan liggen op de grond buiten haha

5. @ linka: nou negeren doe ik niet hoor, hij krijgt van mij wel even te horen dat he tniet mag...
    maar snap nu meer waarom ouders soms op straat geen géne hebben en een kind gewoon laten krijsen of zoals die mooie reclame van tv, zo'n kind die in de supermarkt op de grond te ligt te krijsen...

@ jenny: hahaha, had ie geen natte buik dan?
    Tygo heeft dat ook hoor, wil niet naar binnen, wil gewoon doorlopen, vind het allemaal veelste interresant...
    Vanochtend lag ie alweer op de buik omdat ie niet in de kinderwagen wilde....

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Chantal, natuurlijk mag je zeggen dat het niet mag idd, maar kind kan door krijsen, ga je dan op reageren? Sorry ik kan hard zijn, maar ik loop dan weg loopt Myrna wel achterna... Dat helpt hoor, maar tsja iedereen hebben eigen mening... ;)

7. @ linka: oh krijsen doet ie dan niet echt hoor.... Dat zou ik ook wel negeren... heeft geen zin natuurlijk...
    net zoals in de patatzaak dat ie aan het brullen is omdat het niet gaat zoals hij wil, ja jammer dan...

Moet wel zeggen dat thuis nu, vaak als ie huilt om niets heb ik zoiets van, dat moet ook afgelopen zijn, dus nu zeg ik ook tegen hem, Tygo hou op met huilen, is nergens voor nodig en de laatste tijd luistert hij daar best goed naar.. Kijkt ie me ook zo vreemd aan met gefronsde wenkbrauwen van, waarom mag ik nou niet huilen dan???

hihihihi

8. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    chan je bent welkom hoor!

Tess wandelt ook alle kanten op maar luistert redelijk als ik zeg dat ze bij mama moet komen en als ze dat niet doet zeg ik dag,loop weg en dan komt ze na enige aarzeling wel achter mij aan. De buggy gebruik ik eigenlijk bijna niet meer. En als het dametje haar zin niet krijgt is het krijsen geblazen.

9. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    nou hij had eerst een droog plekje opgezocht haha

en ik loop ook weg als hij gaat krijsen, anders gaat tie door

10. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    oh ja en tess mag best even laten merken dat ze het ergens niet mee eens is maar ik kap het wel af als ze er in doorslaat.

11. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    zwaai zwaai,
    ben weer aan het werk. Suze snipverkouden, met Roos lijkt het iets beter te gaan.

Vanavond een date met Andy (gewoon thuis hoor, maar als we het niet af en toe afspreken dan gaan we vaak tv kijken en als we het afspreken gaan we borrelen, open haarden en spelletjes doen)

12. @ carmen mooi, dan kom ik langs, ben vaak op dinsdags in enschede, omdat ik dan Tygo moet wegbrengen, is dat een optie voor de middag?

Tygo luistert niet hoor, laatst voor het huis ook, ik ging de andere kant op en tygo roepen dat hij de verkeerde kant op ging, kom etc. En op een gegeven moment zei ik, ok mama gaat niet mee hoor, daggggg.....
    Zonder om te kijken of te zwaaien zei hij dagg en liep gewoon door :(
    Uiteindelijk schoot hij 5 deuren verder bij de buren de tuin in, want hij zag een hondje voor het voorraam.....
    Hij heeft geen enkele keer omgekeken waar ik was of bleef of wat dan maar ook....

@ jenny: hahaha, mylan is slim ;)

13. Wat zijn jullie toch een gezellig stel :D
    Moet zeggen dat wij vaak ook half in slaap op de bank eindigen met de tv aan....

Spelletjes wil René vaak niet doen... Hij vind mij te enthousiast als ik win ( ik heb gewoon lol, laat me), daarnaast verliest hij ook vaak, kan niet zo goed tegen zijn verlies. Zijn moeder zegt ook dat ie dat nooit heeft gekund :p

14. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    petra: ohhh wat romantisch zijn jullie hihi

15. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    als wij dat doen draait het alleen maar uit op 1 ding haha

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ohh wat lief tygo als hij zo kijkt dat hij zo denkt dat hij niet mocht, hihi!

Ik ga ff snel douchen, beiden slapen nu (jeslyn begon vervelend te doen)

17. @ linka: doe maar, begon je al te ruiken... :D :p

@ jenny: viespeuken :p

18. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    haha ja sorry ben zelf niet zo romantisch zoetsappig zeg maar, dus als dat wel gecreeerd word tja dan ben je de lul hè haha

19. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Jenny, haha!! Heel herkenbaar!!

@Chantal, hier ook een man die maar van 1 spelletje houdt helaas. Ik ben dol op spelletjes en ook fanatiek, haha!!

@Petra, heel slim hoor om zo af te spreken. Geniet ervan! Fijn dat het met Roos wat beter lijkt te gaan!

20. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    zie je.. ben niet de enige haha

Deel Deze Pagina