Augustusmamma's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen!

Lekker uitgeslapen, kids bij de oppas en half acht al beneden was me teveel van het goede... Alleen als ik dan eenmaal weer lig slaap ik vreselijk diep. Normaal word ik overal wakker van, maar zo die enkele keer 's ochtends.... Was dus veel te laat uit bed, gauw douchen en nu even eten en dan poetsen, want dat was tenslotte de bedoeling!

@ Petra, wat leuk, zo'n date. Wij daten in het weekend met elkaar haha, en dan kijken we samen filmpje met wat lekkere hapjes erbij. En idd Shireen, het draait meestal maar op 1 ding uit haha!

Over niet luisteren, weglopen, slaan, krijsen, daar ben ik heel streng in. Vooral slaan pak ik hard aan, dat is gewoon straf. Ik snap ook niet waar zo'n dreumes dat vandaan haalt. Ze ziet nooit mensen elkaar slaan! Bij weglopen moet madam in de buggy. Zelf de andere kant oplopen werkt niet. En krijsen negeer ik gewoon. Of dreig dat ik ze in de auto zet, dat ze daar maar uit hun dak gaan, of thuis naar hun kamer.

@ Linka, veel plezier met die kleine smurf!

Verder weet ik het niet meer en moet nodig wat doen....

2. hup hup set aan het werk!!!

(maar wel lekker dat je nog even lang hebt kunnen slapen, toch?)

3. A Man Apart

26 feb 2010
    29
    0
    0
    Vestigingsleider / Audicien
    Krommenie
    @ chantal: hup hup aan het werk? Ben jij aan het werken dan ;)

Heb nog niet teruggelezen, maar zal in de toekomst meer reageren :)

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Set, wat heerlijk even uitslapen, maar ik herken heel goed wat je zegt. Je wordt zowat nog brakker wakker. Succes met poetsen! En wat ben jij heerlijk streng, ik verslap de laatste tijd beetje snel. Moet er echt weer even om denken!

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik ben al weken slap.... Kan er nu niet meer onderuit....

Gauw Rammstein aanzetten! :p

7. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    setteke: wat een moeilijk nummer haha

8. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    beterschap meid en veel vitamientjes nemen

9. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Hier ook een dame die graag de andere kant op loopt.
    Meestal gaat het goed hoor, maar soms wil ze er wel eens vandoor. Dit zie ik al aankomen door haar ondeugende oogjes en lachje. Neem haar steeds vaker los mee als ik wegga, maar vind het wel intensief moet ik zeggen. Ogen voor en achter zijn geregeld nodig.

Heb net al even ruzie gemaakt met de mensen van Pippo.
    Had in november op de jongegezinnen beurs een proef genomen. 4 voor 5 euro. 1 daar meenemen en 3 thuis gestuurd krijgen. Zou automatisch stoppen vertelde de dame me daar.
    Nou mooi niet, krijg net een rekening in de bus (maar 10 euro maar toch het gaat om het idee) voor de nummer van maand 2 tot en met 4. Heb ze even gezegd dat ik daar niet om gevraagd had. En ook geen belang bij had. Nou ze hadden volgens die miep alleen maar abo's die doorliepen en ze kon niet eerder stopzetten dan april (dus 10 euro betalen voor de nummers die ik nog ga krijgen). Anders kon ze het niet regleen. Heb toen wel geeist dat ik mijn 3e nummer nog thuis wil krijgen, want nu ga ik dokken, maar heb maar 3 van mijn toen 4 betaalde nummers gehad. Nou dan regelde ze wel dat ik 1 nummer extra kreeg.
    Denk nu dat ik had moeten weigeren voor die 10 euro. Was leuk geworden. Maar heb me toch weer laten overrulen. Ach ja, soms blijf ik toch een softie :)

Petra, wt leuk zeg een avondje uit thuis.
    Manlief houdt niet van spelletjes (ja behalve die ene dan :) )

10. A Man Apart

26 feb 2010
    29
    0
    0
    Krommenie
  11. A Man Apart

26 feb 2010
    29
    0
    0
    Krommenie
    @ alieke; heel erg storend inderdaad op een beurs zeggen dat het een aanbieding is van een x aantal nummers voor een prijs en dan thuis in de kleine letters wat anders terugvinden.

Is het lang geleden? Je hebt toch bedenktijd bij sommige bedrijven?

Ons kleine meisje slaapt nu (gelukkig) al een uurtje na een nacht vol verrassing(en) en binna is aan het werk maar heeft elk uurtje van de nacht gezien.

Vandaag "papa-dag" en genieten van Silver als ze straks weer wakker is, kwam net in de backyardigans met het piraatverhaal toen ze naar bed wilde :D

12. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    he@

@qb: mooie foto's!

heeej weer een papa erbij! gezellig! :)

hier een klein meisje wat ontzettend naar hoest en regelmatig wat benauwd is, ze is dus helaas toch aangestoken door ons mannetje. hopelijk wordt het niet erger, maar vannacht heb ik bijna elk uur gezien.

dus nu een rustig dagje.

liefs rebbel

13. A Man Apart

26 feb 2010
    29
    0
    0
    Krommenie
    @ rebbel; hier eenzelfde situatie. Silver heeft vannacht tot een uur of 3 tussen ons in en op binna geslapen en besloot om 3 uur naar haar eigen bed te willen en heeft daar tot een uurtje op 7 geslapen.

Wij doen het nu ook rustig aan :)

14. i am pissed :x

had van de week mijn beoordelingsformulieren van functioneringsgesprek gekregen, werken ze voor het eerst mee.

Stond er 1 ding op waarover niet gesproken is, 1 ding waar ik het niet mee eens ben en dus ook dan niet voor akkoord kan tekenen, dus aangegeven dat ik het enkel voor gezien wil accorderen en daarnaast stond er iets in de toelichting in de verkeerde context dus heb aanvulling gedaan over in welke context ik hebt bedoeld heb en het ook graag geschreven zie.

Komt net de managementassistente (klinkt heel wat, maar hier is ze meer receptioniste jammer genoeg voor haar) naar me toe, dat hij mijn opmerkingen aan de formulieren heeft geniet en erbij heeft gezet dat hij het heeft gelezen met een handtekening eronder. Geen aanpassing. En zegt tegen haar: Ik wil toch dat ze het tekent. MAW, zij moest zorgen dat ik het alsnog ging accorderen :x

Wat krijgen we nou? Kan je toch ook zelf even naar me toe lopen of me bij je roepen en zeggen, ik kan me niet in je opmerkingen vinden, ik laat het zo maar zal het bijvoegen als gelezen of whatever, zou je het dan alsnog willen tekenen of ook maar iets in die richting...
    Ik bedoel zij willen zo graag met die formulieren werken, als er dan iets in staat wat niet klopt of is besproken is toch logisch dat daar een reactie op komt???
    En deze dan gewoon compleet negeren en afdwingen te tekenen via een managementassiste???

What the fuck zeg???

15. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal, dus papieren aanpakken en even naar het kantoor van je baas?
    Zou dit ook niet pikken hoor. Maar zou zo ook het weekend niet ingaan. Gewoon naar hem toe gaan.

16. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    nee zeker niet pikken ik teken ook geen onzin

17. Nou dat dacht ik dus ook...
    Had rene al gesmst en die wil dat ik het voor vandaag laat rusten want ik ben erg 'gepassioneerd' als ik kwaad ben en dan neem ik ook geen blad voor mijn mond. Dus hij heeft liever dat ik even afkoel voor ik ernaar toe ga.
    En aan de ene kant heb ik ook zoiets van, er zaten 2 leidinggevenden bij het gesprek, de ene is deze week nog ziek thuis, misschien kan het ik dan beter volgende week ter sprake brengen als hij er ook is, ook een beetje zodat ik een getuige heb zeg maar, hij hoeft niet achter me te staan, maar wel dat er iemand bij is die weet wat er aan de hand is zeg maar...

18. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ chantal, als de stoom uit je oren is weggetrokken zou ik even een mondelinge uitleg gaan geven bij hem, dat je inprincipe accoord gaat maar dat er een paar dingen anders zijn gezegt dus ook anders op papier moeten

@ daten thuis ;)
    Andy en ik hebben normaal vaak oude kleren aan ivm ons werk en met zo'n date gaan we ons serieus leuk aankleden enzo. Ben wel blij dat hij ook van spelletjes houdt ondanks dat ik bijna altijd win ;)

19. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Ai, ja dat maakt het iets lastiger. Als hij wil dat je vandaag tekent, zou ik nu heengaan. Als het kan wachten tot volgende week, heb jij er goed over nagedacht en heb je idd getuige. Lastig hoor, want als je ergens mee zit, moet dat er gelijk uit lijkt me, komt ook sterker over bij je baas.. Succes...

Deel Deze Pagina